וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מול התחרות הבינלאומית צריך לתת פייט ולהיות גם יצרן, גם יבואן וגם בעל חנות"

תימור גורדון

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 10:53

עידן וייצמן, המייסד והבעלים של חנות האיקומרס הישראלית 'אישטח': "הבנו כבר ב-2008 שאין חנות שנותנת פתרונות מלאים לאנשי השטח ולטרנד הקמפינג המשפחתי, אין אף אחד שעשה את זה כמו שצריך - אז החלטנו לעשות את זה בעצמנו"

"אישטח מתמקד במשפחה המטיילת, כזו שיוצאת לשטח לשהיה ארוכה בחוץ", אומר עידן בשיחה עם תימור גורדון, יוצר ומגיש הפודקאסט הישראלי לאיקומרס 'קומרסיישן' .

"אנחנו חברה שפועלת מהר עמשא (בסמוך לערד) מתוך לול ישן ונטוש ששיפצנו, על ידי צוות מקומי, שעושה כמעט הכל בעצמו. השיקול היה לגמרי כלכלי וזה משפר את איכות החיים של כולנו, עושה אנשים שמחים וניכר בתוצאות".

בנוגע לבעיית השילוח לבית הלקוח המתעצמת מעצם מיקומה של החברה, מספר עידן שהם "נלחמים בדבר הזה כל הזמן, שוק המשלוחים בארץ, לצערי, הוא לא כמו שהיינו רוצים אותו ולא מאפשר לנו לתת את השירות שהיינו רוצים".

עידן וייצמן אישטח. תימור גורדון,
עידן וייצמן, המייסד והבעלים של חנות האיקומרס הישראלית 'אישטח'/תימור גורדון

עיקר התחרות היא מאמזון

לגבי התחרות לאישטח, עידן מעדכן שהתחרות היא דווקא מחו"ל מחנויות כגון אמזון, אך הם מצליחים לתת להם פייט במחירים, בחישוב עלויות וזמן המשלוח מחו"ל.

הביקוש הרב לציוד לרכבי שטח בישראל, הביא את עידן לפתח מותג בית משלו, בלאק טאורוס, שאת מגוון מוצריו הוא מייצר בסין ומוכר בלעדית בארץ. עדיין "עלויות הפיתוח למוצרי בוטיק כגון בלאק טאורוס גבוהות יחסית לגודל השוק הישראלי, לכן הפתרון הוא לצאת מהארץ".

מעבר ליצור העצמי, אישטח עושה לא מעט יבוא, כשכל היבוא הוא בלעדי ונמכר בארץ במחירי אמזון. בנוגע לחשיבות הבלעדיות בתמהיל, מספר עידן ש "אמנם רק כחמישים אחוז מהמגוון נמכר באופן בלעדי באישטח, אך נתח היבוא והייצור הבלעדי שלנו מסך המכירות עומד על 80-90 אחוז מהמחזור".

את החנות הפיזית בתל אביב עידן סגר משום שהבין ש"להתחרות בשוק הבינלאומי כמו שאנחנו רוצים וגם להחזיק נדל"ן באזור המרכז לא הולך ביחד". האם הוא שוקל לפתוח חנות? "לא, טוב לנו באיקומרס.

פעם פעמיים בשנה פותחים פופ-אפ ביער בן שמן שם אנחנו פורסים את כל המגוון, מגיעים אלפי אנשים וזה עושה את העבודה". ולגבי התוכניות לעתיד, עידן משתף שהן בעיקר "להרחיב את מותג הבית בשוק הבינלאומי ולצמוח משם". השילוב של ייצור המותג הפרטי, מגוון יבוא בלעדי וההגדלת ההיצע עם מוצרים מוכרים ומבוקשים בקרב קהל של 'מביני עניין', מייצר עבור אישטח ערוץ יציב וצומח של קמעונאות אונליין ייחודית.

תימור גורדון 2. ללא,
תימור גורדון, יוצר ומגיש הפודקאסט הישראלי לאיקומרס ׳קומרסיישן׳/ללא

האזינו לפרק המלא: https://bit.ly/E-shetach

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

לוגו קומרסיישן. ללא,
קומרסיישן: כל מה שקורה באיקומרס הישראלי/ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully