וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bringg רוכשת את Zenkraft

10.2.2022 / 8:29

רוכשת את החברה המתמחה בפתרונות שילוח בסביבת הענן של סיילספורס, על רקע הביקוש הגובר למגוון רחב של חלופות שילוח

חברת ההייטק ברינגג (Bringg), המפתחת ומשווקת פלטפורמת ענן מובילה מבוססת דאטה לניהול מערכי שילוח ולוגיסטיקה מורכבים, שהפכה לאחרונה לחד קרן, הודיעה על רכישת חברת זנקראפט (Zenkraft) - הפתרון המוביל לניהול משלוח חבילות והחזרות בסביבת סיילספורס (Salesforce). הפתרון של זנקראפט ישתלב במוצר הייחודי של ברינגג, שיספקו ביחד מגוון רחב של מודלים לביצוע משלוחים. שתי החברות חוו צמיחה מואצת על רקע נסיקת המסחר האלקטרוני, והמיזוג ביניהן ימקסם את היתרונות של פתרונותיהן כפתרונות משלימים. כתוצאה מכך, קמעונאים יוכלו לספק חוויית מייל אחרון (last mile) ייחודית ללקוחות-קצה, שעונה לצרכי הלקוחות ומבדלת את המותג שלהם.

"הרכישה משקפת את החזון שלנו לחבר בין קמעונאים ולקוחות דרך פתרונות לשילוח למשלוחים שהינם נגישים, שימושיים ובעלי ערך, ללא תלות בקיומה של תשתית טכנולוגית ומשאבים", מסר גיא בלוך, מנכ"ל ברינגג. "זנקראפט תאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את דריסת הרגל שלנו ולהשיג את היעדים שהצבנו בפנינו. נוסף לכך, הרכישה פותחת לנו שער כניסה רחב, מהיר וחלק לאקו-סיסטם של סיילספורס, שיאפשר לנו להמשיך להרחיב את סל הפתרונות המוצע על ידנו לקמעונאים, תוך השפעה מקסימלית על פעילותם ובמינימום הפרעה".

חברת Bringg. יחצ,
חברת Bringg/יחצ

מטרת הרכישה היא להאיץ את כניסתה של ברינגג לאקו-סיסטם של סיילספורס באמצעות הטמעת תרחישי השימוש המוצעים על ידי זנקראפט בתחום שילוח החבילות, טיפול בהחזרות ושירותים בתום המכירה, בתוך רשת המשלוחים של ברינגג, המונה מאות ספקים. הפתרון של זנקראפט יחזק את אסטרטגיית השיווק והמכירות של ברינגג הודות לאינטגרציה הקיימת של זנקראפט עם מערכת הענן של סיילספורס לניהול מסחר אלקטרוני וניהול הזמנות. ברינגג מצידה, תפתח בפני לקוחות זנקראפט גישה למגוון חלופות לביצוע משלוחים, שהצורך בהן גובר לאור שינוי הציפיות בתחום המשלוחים בשוק העולמי.

"הוספת מגוון שירותי משלוחים למוצר שלנו היא נקודת ציון משמעותית", מסר ג'יימס לאמב, מנכ"ל זנקראפט. "אנו גאים בכך שהפתרון שפיתחנו, שנרכש עתה על ידי ברינגג, נותן לנו הזדמנות להרחיב את פעילותנו ולענות על הצרכים המתגברים במרחב המסחר האלקטרוני. אנו נרגשים לראות מה טומן בחובו פרק זה בעתיד".

גיא בלוך. ג'ויה,
גיא בלוך/ג'ויה

המהלך לא צפוי להביא לשינויים כלשהם בטווח המיידי לאחר הרכישה, במצבת העובדים ובהנהלה של שתי החברות. רכישה זו הינה יריית הפתיחה של אסטרטגיית הרכישות והמיזוגים המתוכננת של ברינגג, במסגרת מאמצי הצמיחה המואצים שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully