וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הפיצה גם בשחקים: היוזמה של פיצה האט ואל על

מיה א-דור

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 21:38

ביום רביעי ציינו בעולם את יום הפיצה הבינלאומי. לרגל המאורע, פיצה האט ואל על הפתיעו את כל מי שטס ללונדון בטיסת הבוקר וחילקו פיצות לכל הנוסעים

יום הפיצה הבינלאומי שחל אתמול הפך בשנים האחרונות ליום מלא בחגיגות טעימות, תפריטים מיוחדים, מבצעים ושיתופי פעולה מעניינים. אחד משיתופי הפעולה היותר מסקרנים, מקוריים ומפתיעים התרחש דווקא באוויר. כן כן, באוויר, כי גם למי שטס לחול מגיע ליהנות מהחגיגות למאכל האיטלקי האהוב.

לרגל יום הפיצה הבינלאומי אל על ופיצה האט החליטו להפתיע את נוסעי טיסת הבוקר לונדון ולפנק אותם עם פיצות. כשעה וחצי לפני הנחיתה, הדיילים יצאו עם מגשים של פיצה האט, עברו בין נוסעי המטוס המופתעים וחילקו להם משלושים של פיצה חמה ומנחמת.

פיצה האט ואל על ביום הפיצה הבינלאומי. מיה א-דור,
עושים שמח וטוב בלב/מיה א-דור

הנוסעים היו מאד מרוצים מההפתעה בשחקים, והאמת שגם הצוות והדיילים. ומעניין לראות האם יהיו שיתופי פעולה דומים בעתיד.

ענבל שטרן, סמנכלית השיווק של פיצה האט ישראל מסרה: "רצינו להיות הראשונים שמגישים פיצה מסחרית בשמיים. לא נעשה דבר כזה מעולם בארץ. בחרנו בטיסה ללונדון, כי פיצה האט UK הוא אחד השווקים של הכי חזקים באירופה עם אלפי סניפים".

לפי נתוני פיצה האט ישראל, הפיצה הנמכרת ביותר היא הפיצה העבה של הרשת התוספת האהובה ביותר על ידי הישראלים היא זיתים. בבריטניה לעומת זאת התוספת האהובה ביותר היא פפרוני. כמו כן בניגוד לצריכה בארץ שמתבצעת בטייק אווי ומשלוחים, בבריטניה יש עשרות סניפים של מסעדות עם שירות מלא ותפריט רחב ומגוון.

פיצה האט ואל על ביום הפיצה הבינלאומי. מיה א-דור,
תל אביב-לונדון ומה שביניהם/מיה א-דור

כמובן שבעקבות משבר הקורונה, תמהיל הצריכה העולמי השתנה בשנה האחרונה לטובת המשלוחים. בארץ ממצב 50% צריכה במשלוחים, היתה בשנה האחרונה עלייה של 70% במשלוחים. כמו 85% מהמשלוחים מתבצעות באמצעות הדיגיטל. כמו כן, בשנה האחרונה המכירות של פיצה האט ישראל עלו ב 5%.

הכתבת היתה אורחת של פיצה האט.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully