וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטיין 2022: נשים משקיעות יותר, הגברים מעניקים יותר

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 15:31

מחקר חדש של BUYME ל- Valentine's Day 2022 מעלה ממצאים מעניינים. וזו לא רק שאלה של כמה, אלא גם מתי נותנים את המתנה ובאיזו עיר

בקרוב יצוין ברחבי העולם היום הרומנטי ביותר בשנה - Valentine's Day שכבר הפך מזמן לחגיגת מתנות אחת גדולה בין בני הזוג כאשר גם בישראל נערכים בני ובנות הזוג עם מתנות מפנקות לפרטנרים שלהם. כמה השקיעו השנה בני ובנות הזוג במתנות? מי מפנק יותר - גברים או נשים? ומהן המתנות הפופולריות?

מחקר חדש של מותג המתנות והחוויות BUYME מצא כי בשנת 2022 נשים משקיעות במתנה רומנטית סכום גבוה יותר בכ- 8% מזה שמשקיעים הגברים, עם שווי ממוצע למתנה של 412 שקל מול 446 שקל בגזרת הנשים. אך מי שבפועל העניק יותר מתנות השנה הם הגברים כך שלפי הנתונים 78% אחוז מהם העניקו מתנות ליום האהבה לעומת 22% אחוז מהנשים. בנוסף, 53% מהמתנות מתוזמנות לשליחה אל מושא אהבתן בשעות הבוקר של התאריך החגיגי, מה שמסב אלמנט הפתעה כפול - פעם אחת שמקבלים את הברכה והמסרון עם המתנה ופעם נוספת כשמממשים אותה. יתר על כן, BUYME מאפשרת במסגרת הענקת המתנה לצרף סרטון או תמונה לצד הברכה הכתובה כאשר בפועל 21% מצרפים תמונה, 7% מצרפים סרטון והשאר- 72% לא משלבים כלל תמונה או סרטון במסגרת הענקת המתנה.

יום האוהבים של 2022 מתאפיין במתנות חווייתיות לשני בני הזוג על פני מתנות לאדם ספציפי כאשר המתנה הפופולרית ביותר בקרב האוהבים היא חוויה מפנקת בבתי ספא (29%); במקום השני מתנות קולינריות לדוגמת מסעדות שף (24%); במקום השלישי גיפטקארד לנופש ומלונות (20%); במקום הרביעי מתנות בתחום האופנה והלייף סטייל כמו בגדים, תכשיטים ומוצרים לבית (17%) ובמקום החמישי סדנאות זוגיות חווייתיות לדוגמת סדנאות בישול (10%).

  • המתנה הפופולרית ביותר היא חוויה מפנקת בספא
  • 53% מהמתנות מתוזמנות לשליחה בשעות הבוקר של יום האהבה
  • חלה עלייה של כ-3% בהיקף ההשקעה במתנה לעומת השנה שעברה
  • אנשים בגילאי 65 ומעלה השקיעו הכי הרבה במתנות לבני ובנות זוגם
  • בהרצליה משקיעים הכי הרבה במתנות ליום האהבה
מתנות פופולאריות. יחצ,
מתנות פופולריות ל-2022/יחצ

כמו כן, מבדיקה של מותג המתנות והחוויות BUYME עולה כי בשנת 2022 חלה עליה של כ- 3% בהיקף ההשקעה במתנות ל- Valentine's Day לעומת השנה שעברה כאשר השווי הממוצע למתנה בשנה שעברה עמד על 416 שקל לעומת 429 שקל השנה. בנוסף, באופן מפתיע- אנשים בגילאי 65 ומעלה הם אלו שהשקיעו הכי הרבה במתנות לבני ובנות זוגם עם שווי ממוצע של 475 שקל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

איפה יש הכי הרבה רומנטיקנים?

העיר שבה יש את הרומנטיקנים הגדולים ביותר השנה היא הרצליה עם שווי ממוצע למתנה של 495 שקל; במקום השני פתח תקווה עם 481 שקל ממוצע למתנה; במקום השלישי תל אביב עם 469 שקל שווי ממוצע למתנה; במקום הרביעי הוד השרון עם 461 שקל ובמקום החמישי רעננה עם 440 שקל שווי ממוצע למתנה.

התפלגות מתנות לפי ערים. יחצ,
הרצליה ופתח תקווה בראש/יחצ

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: " Valentine's Day הוא הזדמנות להפתיע את בני ובנות הזוג במתנה וחוויה שתמחיש עד כמה הם יקרים עבורנו. אנחנו מתרגשים לקחת חלק ביום כזה ולאפשר לזוגות בכל הארץ ליהנות מחוויה זוגית המתאימה להם באופן אישי. כמו כן, אנחנו רואים במיוחד השנה שכל זוג בוחר את המתנה המתאימה עבורו מבין מגוון המתנות הרחב של BUYME על מנת לחגוג את האהבה שביניהם. בסופו של דבר, הענקת מתנות לאנשים שאנחנו אוהבים נותנת תחושה טובה גם לצד הנותן וגם לצד המקבל".

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully