וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד פרוכטמן ישמש מנכ"ל בלייד ריינג'ר

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 10:14

אסף פרידלר, מנכ"ל החברה, הוביל למינוי עודד פרוכטמן כמנכ"ל חדש שינהל את החברה בשלב האצת הצמיחה והמכירות הבינלאומיות. אסף יכהן כעת בתפקיד מייסד משותף, מנהל פעילות עסקית, יקים שיתופי פעולה ומערך תשתית מכירות וישמש כחבר דירקטוריון

חברת הטכנולוגיה והאנרגיה הירוקה, בלייד ריינג'ר, המפתחת מערכות רובוטיות אוטונומיות ניידות, מנוהלות בענן, לניקוי וניטור פאנלים סולאריים המיועדות לאפשר ניצול מירבי של הפקת החשמל ושימוש מיטבי באנרגית השמש באמצעות הפאנלים הסולאריים נערכת לשלב המכירות הבינלאומיות וממנה את עודד פרוכטמן למנכ"ל החברה.

הרקע למינויו של פרוכטמן הינו מגעים שניהל מנכ"ל החברה אסף פרידלר, עם דירקטוריון החברה, שהחלו ביוזמתו, לפיהם פרידלר יסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה ויכהן בתפקיד מייסד משותף ומנהל פעילות עסקית (Co-Founder and Chief Business Officer), יקים שיתופי פעולה ומערך תשתית מכירות וישמש כחבר דירקטוריון, במשרה מלאה, החל ממועד אישור תנאי כהונתו של מר פרוכטמן באספה הכללית.

עודד פרוכמן. יחצ,
עודד פרוכטמן/יחצ

פרוכטמן הינו בעל ניסיון ניהולי של למעלה מ-18 שנה וכיהן בתפקידים בכירים בחברות טכנולוגיות מבוססות חומרה ותוכנה אשר מוכרות לשוק העולמי. טרם הצטרפותו לבלייד ריינג'ר, כיהן פרוכטמן כמנכ"ל, סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל מכירות בחברת אקווריוס ספקטרום. מינויו של עודד פרוכטמן הוא בין היתר על רקע הסכם השת"פ שחתמה בלייד ריינג'ר עם פלקסטרוניקס ברבעון השלישי של 2021. החברה נמצאת כיום לקראת קבלת הזמנות מסחריות ראשונות מלקוחות בישראל ובחו"ל ומעבר לייצור מסחרי הן בפלקסטרוניקס והן במתקן החברה.

להערכת החברה היכרותו המעמיקה של מר פרוכטמן עם תהליכי פיתוח וייצור וניסיונו הרב בהקמת מערכי שיווק ומכירות של מוצרים טכנולוגיים בשוק הגלובאלי, צפויים לתרום באופן משמעותי לפעילות החברה בישראל ובעולם, בין היתר במעבר לייצור סדרתי של מוצרי החברה.

בימים אלה החברה בוחנת צירוף של אנשי מקצוע בכירים, בעלי ניסיון רב בהובלת חברות טכנולוגיה גדולות ובינלאומיות עם מכירות בכל העולם לדירקטוריון החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully