וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיהן ישין מונה למנכ"ל Beko ישראל

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 10:23

ישין התחיל ב-2005 את צעדיו הראשונים בקבוצת ארצ'ליק, חברת האם של Beko בתפקיד מנהל ייצוא ומאז מילא מגוון רחב של תפקידי שיווק כגון, שיווק מוצרים, שיווק סחר, מנהל מותג וניהול שיווק בחטיבות בינלאומיות האחראיות על אירופה, חבר העמים והמזרח התיכון

גיהן ישין, מונה למנכ"ל Beko ישראל. Beko הוא אחד המותגים המובילים בעולם והצומח ביותר באירופה בשוק מוצרי החשמל לבית. ל-Beko פעילות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם, בהן ישראל, באמצעות היבואנית הרשמית ברימאג, המשמשת כיבואן הרשמי של המותג בישראל ב-20 השנים האחרונות. ישין החליף בתפקיד את בולנט סן שכיהן בתפקיד בחמש שנים האחרונות. Beko השיקה את הפעילות הרשמית של החברה בישראל והקימה לראשונה נציגות מקומית בשנת 2020.

גיהן ישין. יחצ,
גיהן ישין/יחצ

ישין בן ה-40 הוא בוגר תואר ראשון ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה הטכנית במזרח התיכון, השלים תוכנית לפיתוח מנהיגות של שנה באוניברסיטת Sabancı ובעל תואר MBA Executive מאוניברסיטת Koç. בשנת 2005 התחיל את צעדיו הראשונים בקבוצת ארצ'ליק, חברת האם של Beko בתפקיד מנהל ייצוא ומאז מילא מגוון רחב של תפקידי שיווק כגון, שיווק מוצרים, שיווק סחר, מנהל מותג וניהול שיווק בחטיבות בינלאומיות האחראיות על אירופה, חבר העמים והמזרח התיכון.

בשנת 2012 קודם לתפקיד מנהל סחר גלובלי והוביל את חטיבת אסטרטגיה מסחרית וטרנספורמציה רב-ערוצית של ארצ'ליק משנת 2017 עד 2021. הצלחת תוכנית השינוי הייתה מקרה בוחן של בית הספר לעסקים של הרווארד בינואר 2021.

"אני שמח וגאה שהנהלת החברה נתנה בי אמון כאשר בחרה בי לתפקיד מנכ"ל Beko ישראל. אעשה את המיטב כדי להגיע ליעדים שהחברה הציבה לעצמה בישראל, לתרום מניסיוני כדי לקדם את המוצרים החדשניים של Beko בקטגוריות השונות: מכונות כביסה, מייבשים, מקררים, מדיחי כלים ותנורים, בקרב הצרכנים הישראליים ולהציבו בשורה הראשונה של מותגי חשמל. וכמובן, נמשיך את שיתוף הפעולה עם חברת ברימאג המייבאת את מוצרי בקו לישראל"", כך גיהן ישין.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully