וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מפייסבוק: רויטל אלעד תהיה מנהלת אסטרטגיית הגיוס של AppsFlyer

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 10:59

אלעד עבדה שלוש שנים בחברת אפל בתור מגייסת בכירה. לאחר מכן, עברה לחברת מטא ובמהלך כמעט 5 שנים שימשה כמגייסת טכנית בכירה והובילה פרויקטים לגיוון תעסוקתי

חברת AppsFlyer שמפתחת טכנולוגיות למדידה וייעול של פעילות שיווקית, מודיעה היום על מינויה של רויטל אלעד לתפקיד מנהלת אסטרטגיית גיוס. רויטל מגיעה ל- AppsFlyer כשמאחוריה 20 שנות ניסיון בגיוס טכני והובלה לגיוון התעסוקתי. במשך כשלוש שנים עבדה בחברת אפל בתור מגייסת בכירה. לאחר מכן, עברה לחברת מטא (META (Facebook, במהלך כמעט 5 שנים, שימשה כמגייסת טכנית בכירה והובילה פרויקטים לגיוון תעסוקתי. נוסף על כך, רויטל בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש ומוסמכת תואר שני בפיתוח ארגוני, שניהם מטעם אוניברסיטת חיפה.

רויטל אלעד. מיכה כהן,
רויטל אלעד/מיכה כהן

רויטל תתמקד באסטרטגית הגיוס הגלובלי של AppsFlyer עם דגש על מתודולוגיות גיוס מתקדמות, גיוס מונחה דאטה והרחבת תכנית הניוד הפנימי של החברה. כל זאת עם תשומת לב מרכזית על שיפור גיוון והכלה אשר סומנו כיעד מרכזי לAppsFlyer ב 2022.

רויטל אלעד, מנהלת אסטרטגיית טאלנט הנכנסת ל-AppsFlyer:"אני רואה את העיסוק בגיוס כלב הפועם של הארגון ומאמינה שההון האנושי הינו הגורם החשוב ביותר. זה כבר לא סוד שארגונים המקדמים תרבות של גיוון והכלה הם ארגונים מצליחים יותר. גיוון תעסוקתי הוא תנאי הכרחי ליצירת סביבת עבודה המקדמת יצירתיות וחדשנות, תורם רבות לחוסן הארגוני ומהווה מנוע צמיחה חשוב שכן הוא מאפשר לארגון לבנות מוצרים ושירותים טובים יותר ולקבל החלטות טובות יותר. אני שמחה להצטרף לחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית ורואה בגיוס אוכלוסיות מגוונות חשיבות עליונה. במסגרת תפקידי אני אתמקד בפיתוח האסטרטגיה הגיוסית של החברה ובבניית תשתיות ותוכניות שיקחו את תהליך הגיוס האיכותי שלנו לגבהים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully