וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההייטק EX.CO מגייסת כ-30 עובדים, לא רק בתפקידים טכנולוגיים

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 12:14

חברת טכנולוגיית התוכן EX.CO מגייסת כ- 30 עובדים הן בתחום הפיתוח והן בתחומים שאינם טכנולוגיים. בשנה האחרונה רכשה את הסטארט-אפ סדאטו מהוד השרון

חברת טכנולוגיית התוכן EX.CO מגייסת כ- 30 עובדים הן בתחום הפיתוח והן בתחומים שאינם טכנולוגיים:

בתחום הפיתוח: Platform Team Leader, Ad Server Team Leader, Commerce Team Leader, Senior Frontend, Senior Backend, Senior Full Stack , Product Manager

בתחומים נוספים: BDR Team Leader, AddOps, Customer Success Manager, Bookkeeper, Office Experiences Manager

אקס קו. עידית רוזן,
EX.CO/עידית רוזן

EX.CO מונה כיום כ-120 עובדים ב-4 מרכזים שונים ברחבי העולם: תל אביב, ניו יורק, לונדון ואוקראינה. את כל המשרות ניתן לראות באתר החברה.

בשנה האחרונה צמחה החברה ואף רכשה את הסטארט-אפ סדאטו מהוד השרון, המפתח פתרונות וידיאו והרכישה מאפשרת ל EX.CO להגדיל את היצע הפתרונות למוציאים לאור ולמותגים איתם היא עובדת.

EX.CO היא פלטפורמה מובילה לחוויות אינטרקטיביות באתרי אינטרנט, המאפשרת לחברות לשדרג את האופן בו הן מתקשרות עם הקהל שלהן, בנכסים הדיגיטליים שלהן. החוויות המיוצרות בפלטפורמה של EX.CO מתווכות מדי חודש מיליארדי אינטראקציות באתרים ברחבי העולם, שמובילות למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה, ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. עם לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully