וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SecuriThings מגייסת 40 עובדים

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 13:37

מרביתם למטה החברה ומרכז הפיתוח שלה בתל אביב: "החברה צומחת בקצב מהיר בהתאם לגידול המשמעותי בביקוש לטכנולוגיה שלנו"

SecuriThings, חברת טכנולוגיה ישראלית המספקת לארגונים פלטפורמה לניהול ואבטחה של רכיבי IoT, מגייסת 40 עובדים למשרדיה בתל אביב ובארה"ב.

החברה שהוקמה על ידי רועי דגן, המכהן כמנכ"ל ורענן ליג'י, סמנכ"ל הטכנולוגיות גייסה עד היום 18 מיליון דולר, בהובלה של קרן אלף בסיבוב האחרון. כיום בחברה 40 עובדים ברחבי העולם ומרביתם בישראל והיא מתכננת בשנה הקרובה להכפיל את מצבת כוח האדם, בעיקר להאצת הפיתוח והודות לעלייה בביקוש לצורך שעליו היא עונה בעולם ה-IoT.

Securythings. יחצ,
SecuryThings/יחצ

סקיורית'ינגס מגדירה מחדש את הדרך בה ארגונים מנהלים ומגנים על פריסות רחבות של מכשירי IoT.
הפלטפורמה, Horizon, מספקת יכולות אבטחה בזמן אמת ואפקטיביות אופרטיבית כדי לשפר את זמינות המערכות, עמידה בסטדנרטיים ארגוניים, הגנת סייבר וכל זאת תוך כדי הפחתת עלויות ויכולת לבצע תכנון טוב יותר לעתיד. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת אוטומציה, אנליטיקה והתראות, כך שצי מכשירי ה-IoT נשמר זמין ומאובטח בכל רגע נתון. יכולותיה הרחבות והעמוקות של המערכת, נפרסות אצל הלקוחות, מרחוק בתוך יום אחד בלבד.

הפתרון כבר מוטמע בחברות Fortune 100 ובמספר רב של ארגונים גדולים כגון שדות תעופה, אוניברסיטאות, בתי חולים ועוד. לסקיורית'ינגס שיתופי פעולה עם אינטגרטורים ויצרנים מובילים, כל זאת כדי לספק רמות בלתי מתפשרות של תובנות, כיסוי ואמינות.

רביד מנור, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-SecuriThings: "החברה צומחת בקצב מהיר בהתאם לגידול המשמעותי בביקוש לטכנולוגיה שלנו. לאחרונה, הרחבנו את ההנהלה כדי לייצר את התשתיות הארגוניות הנכונות ולתמוך בצמיחת החברה ובגיוס עתידי של עובדים. עובדים המצטרפים אלינו עכשיו מגיעים לארגון בנקודה זמן מרתקת שמאפשרת עשייה עם משמעות רבה, יכולת השפעה נרחבת וכמובן אפשרויות רבות לצמיחה והתפתחות אישית ומקצועית. בנוסף לסביבת העבודה הנעימה והתרבות הארגונית המיוחדת שלנו, מי שמצטרף אלינו זוכה להיות חלק מיצירה ופיתוח של קטגוריה חדשה, IoTOps, ולהשפיע באופן ישיר על הלקוחות בשוק האדיר הזה".

מועמדים פוטנציאליים יכולים להגיש קורות חיים באזור המשרות והדרושים באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully