וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 8:40

ראש אגף סיעוד חדשה באסותא, מנהל שיווק חדש ל-Skillset, התרחבות בפירמות רו"ח ועו"ד. המינויים והשינויים המשמעותיים של השבוע

יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, פרופ' שוקי שמר והמנכ"ל גידי לשץ הודיעו על מינויה של ד"ר אלזה לבון לתפקיד ראש אגף הסיעוד באסותא. ד"ר לבון נחשבת למומחית מובילה בישראל במדיניות ומנהל סיעוד. היא מילאה מגוון תפקידי מפתח בבית החולים שיבא ובמשרד הבריאות שם שימשה עד לאחרונה סגנית אחות ראשית ארצית, ומנהלת המחלקה לאסדרת כוח אדם.

יו"ר אסותא שוקי שמר מסר: "ד"ר אלזה לבון היא מודל ראוי לחיקוי, בעלת נסיון רב בסיעוד ובמערכת הבריאות בישראל ומשלבת מקצועיות ברמה גבוהה עם ערכים בסיסיים של שליחות והטמעת חמלה ,אמפטיה ושמירה על כבוד המטופל ופרטיותו".

מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ אמר: "אנו בטוחים כי אישיותה, מקצועיותה וניסיונה הרב של ד"ר לבון והיכרותה עם מערכת הבריאות תתרום לנו משמעותית. מערך הסיעוד של אסותא מהווה את ליבת הארגון. האחיות והאחים שלנו בכל רחבי הארץ, עמלים במקצועיות ובמסירות ימים כלילות לשם עמידה במצוינות השירות ובסטנדרט הגבוה שאנו מציבים. משפחת אסותא מאחלת לה בהצלחה רבה בתפקידה החדש".

נמסר כי ד"ר לבון מחליפה את גב' פנינה שלפר שעמדה בראש אגף הסיעוד באסותא משך 11 שנה ואשר עוברת כעת לתפקיד יעוץ בחברת התשתיות של אסותא, העוסקת בין היתר בהקמת שני בתי חולים חדשים בראשון לציון ובבאר שבע.

אלזה לבון. יחצ,
ד"ר אלזה לבון/יחצ

Skillset, המפתחת מוצר חדשני בעולם ה-HRtech בתחום שיפור תהליכי גיוס עובדים, הודיעה על מינויו של יובל אילוז כמנהל השיווק של החברה.

אילוז, מנהל שיווק בכיר עם ניסיון של 10 שנים במגוון תפקידי מפתח בתחומי המיתוג, השיווק, אי-קומרס ודיגיטל, החל דרכו במותג הספורט המוביל בעולם נייקי, לאחר מכן שימש במשך 4 שנים כסמנכ"ל לקוחות ואסטרטגיה במשרד המיתוג רה-לבנט, בהמשך הצטרף לסטארט-אפ SHOOKIT כמנהל השיווק והאי-קומרס. בתפקידו האחרון שימש כמנהל תחום דיגיטל ואי-קומרס בחברת "שסטוביץ".

Skillset היא פלטפורמה להערכת יכולות עבודה, המייצרת סטנדרט התאמה חדש בתהליך המיון.
המערכת מחליפה תהליכי מיון קיימים, מבוססי קורות חיים בתהליכי מיון המבוססים על יכולות וכישורים. הפלטפורמה של סקליסט מגייסת מועמדים לתפקידים ספציפיים, שעוברים מבחנים סימולטורים חכמים, המדמים את מטלות הליבה של העבודה הנדרשת ומספקת מדד התאמה אובייקטיבי, עבור מחפש העבודה והמעסיק עוד לפני ראיון העבודה הראשון - ללא צורך בקורות חיים, רק לפי יכולות קיימות. כך תהליך הגיוס הופך להיות יעיל, אובייקטיבי, חכם ושיוויוני עבור מחפשי העבודה והמעסיקים.

החברה נוסדה על ידי השותפות שצברו ידע וניסיון רב בתחומי ההשמה לשוק התעסוקה החדש. הפיתוח של Skillset נולד מתוך עבודת שטח ומחקר של שתי המייסדות, ד"ר מיה הובר ומור פנפיל, מומחיות בתחום ההשמה של אוכלוסיות מודרות, אשר פיתחו את המוצר מתוך הבנה שקיים פער בין הכישורים של עובדים לאופן בו הם יכולים לייצג את היכולות האלה בתהליכי המיון הקיימים לעבודה.

ד"ר מיה הובר, שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה: "skillset מתרחבת בימים אלה לאחר סבב הגיוס האחרון שלנו ואנחנו שמחים שיובל מצטרף אלינו להוביל את מערך השיווק ופיתוח המותג, כחברה המובילה שינוי שוק העולם הגיוס. יובל מביא איתו ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיה ובניית מותג מורכב שפונה מצד אחד למשתמשי הקצה B2C ומצד שני ללקוחות עסקיים B2B. יחד עם המשך פיתוח יכולות טכנולוגיות וחדשנות המוצר אנחנו נמשיך להתרחב בפעילות בשוק האמריקאי במטרה להגדיל את מגוון הלקוחות שלנו בתעשיות שונות ולהוסיף מגוון רחב של סימולציות לתפקידים נוספים".

יובל אילוז, מנהל השיווק של החברה: "אחרי מגוון תפקידים וחברות בעולמות השיווק, הדיגיטל והאי-קומרס, אני שמח להצטרף לתעשיית ההייטק הישראלית, שמעודדת חדשנות ויצירתיות בעולמות חדשים, ובמיוחד להצטרף לחברת סטארט-אפ צומחת בתחום פעילות בעל משמעות וערך רב - שיפור תהליכי השמה לעובדים וארגונים, תחום שיכול להשפיע משמעותית על חיים שלמים של בני האדם בעידן המודרני ולספק שוויון הזדמנויות אמיתי לאוכלוסיות מגוונות ללא תלות בקורות החיים. המוצר והשירות שלנו מסתכל קדימה, מחפש את פוטנציאל התעסוקה האמיתי של המועמדים על בסיס מבחני יכולות קיימות והמלצה להתמיין לתפקידים ספציפיים בחברות קיימות המחפשות עובדים. עבור החברות אנחנו מביאים בשורה של ממש בשיפור יעילות תהליך הגיוס עובדים בצורה רחבה, יעילה ומגוונת - פחות קורות חיים, יותר עובדים מוכשרים ומוצלחים".

יובל אילוז. ערן אלסטר,
יובל אילוז/ערן אלסטר

עידו סמילה מונה למנהל מועדון התווים ו-B2B. סמילה הגיע משופרסל מתפקיד מנהל מחלקת אנליזה ותקשורת פרסונאלית של מועדון לקוחות הרשת ולפני כן כיהן ביוניליוור כמנהל קטגוריה של דגני תלמה. החל משנת 2010 שימש בתפקידי מפתח בתחום הקמעונאות בחברות המובילות במשק. בתפקידו האחרון בשופרסל ניהל את מחלקת האנליזה והתקשורת הפרסונלית. היה שותף מרכזי בהקמת מועדון SUPREME והיה אמון על פיתוח פלטפורמת הטבות פרסונליות מהספק לצרכן ושיתופי פעולה אסטרטגיים.

עידו סמילה: "אני נרגש לכבוד כניסתי לקבוצת יינות ביתן, לתפקיד שבמסגרתו יש ביכולתי להשפיע רבות על תרבות הצריכה בישראל. שמחה להיות חלק מקבוצה חזקה המקדמת התפתחות ועשייה בתחום הצרכנות והקמעונאות. אני מודה על הידע וההישגים שצברתי ופניי פונות קדימה".

עידו סמילה. יחצ,
עידו סמילה/יחצ

עינת הלפמן לבנטר מונתה למנהלת מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל של רשת "ברא צמחים". רשת ברא צמחים היא היצרנית הגדולה בישראל בתחום תוספי התזונה. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים צמחיים ותוספי תזונה, ומחזיקה 8 סניפים ברחבי הארץ. כחלק מתפקידה תוביל הלפמן את מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל, תחום האסטרטגיה וחווית הלקוח, שיתופי הפעולה ויחסי הציבור של הרשת.

הלפמן פועלת מזה שני עשורים בתחום השיווק והתקשורת השיווקית, והיא בעלת ניסיון עשיר ורחב בהובלה של מהלכים שיווקיים ופרסומיים. בין היתר ליוותה בתפקידה האחרון את בנק מזרחי טפחות במהלכים, שחיזקו את תדמית הבנק ובידולו, וחידדו את תפיסת השירות הייחודית שהדגישה את הגורם האנושי, לצד המהפכה הדיגיטלית. לפני כן, החזיקה בתפקידים בכירים בחברת פרטנר, 012 ובתחום הפרסום והיא בעלת ידע נרחב בתחומי מיתוג ומיצוב, הפקה, קריאייטיב ופיתוח כלים שיווקיים.

הלפמן בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

לדבריה של עינת הלפמן: "אני שמחה להצטרף לרשת 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון עשיר של מוצרים הנוגעים בכל תחומי בריאות וחיוניות האדם, ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה הפועלת להפקת הטוב והאיכותי שבעולם הצומח לטובת בני האדם והסביבה. מאז פרוץ מגפת הקורונה, שוק הWellness הגלובלי, על תחומיו הקשורים לאיכות חיינו הפיזית והנפשית, נמצא בצמיחה, והפוטנציאל העסקי והשיווקי שבו מרתקים ומאתגרים כאחד.

עינת הלפמן. אילן בשור,
עינת הלפמן לבנטר/אילן בשור

פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO מתרחבת עם חמישה שותפים חדשים: עו"ד ורו"ח רותם זילבר, עו"ד אדווה בלמס, רו"ח שגיב מזרחי, אבי קאופמן ורו"ח יוסי גולדפינגר. BDO היא פירמת ראיית החשבון והיעוץ העסקי השנייה בגודלה בישראל ומעסיקה כ-1,700 עובדים בשמונה משרדים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת.

יו"ר BDO, דני מרגלית: "הבסיס שלנו כארגון צומח ומתפתח טמון ביכולתנו לקדם את צמיחתם האישית של העובדים ושליטתם כשותפים בפירמה. אני מאחל לשותפינו החדשים הצלחה רבה בהתפתחותם המקצועית, בהידוק הקשר עם לקוחותינו ובטיפוח דור העתיד שלנו ב-BDO ישראל".

שלושה מהשותפים החדשים ממחלקת Corporate Finance ב-BDO Consulting.

  • עו"ד ורו"ח רותם זילבר הגיע לפירמה ב- 2012 כמתמחה. בשנים האחרונות חזר זילבר מרילוקיישן ב-BDO ניו-יורק, שם הוא הקים צוות חזק ועסק בעבודות בדיקות נאותות, הערכות שווי ותוכניות עסקיות. בשמונה השנים האחרונות רותם מתרגל ומרצה בקורסים בתחום הכלכלה, חשבונאות ותמחיר באקדמיה ומחוצה לה.
  • עו"ד אדווה בלמס הצטרפה ב-2011 כאנליסטית בצוות הייעוץ החיפאי. אדווה מובילה את תחומי תגמול הבכירים והבראת החברות, כמו גם עבודות הערכות שווי, תכניות עסקיות ובדיקות נאותות. אדווה מנהלת את ההאב החיפאי של הפירמה.
  • שגיב מזרחי התחיל בפירמה ב-2013 כאנליסט מתמחה שנה שנייה. לאורך השנים ניהל הערכות שווי, מכשירים פיננסיים ובדיקות נאותות מול הלקוחות הגדולים במשק. שגיב גם מלווה ומייעץ לחברות ציבוריות רבות באתגרים הכלכליים של התקינה החשבונאית.
  • לראשונה מונה שותף מהאקדמיה לפיננסים של BDO: אבי קאופמן החל את דרכו בפירמה לפני כשבע שנים בתפקיד מנכ"ל האקדמיה לפיננסים של BDO, לאחר רכישתה ממגדל שוקי הון. בתקופה זו האקדמיה לפיננסים צמחה במאות אחוזים. אבי הוא מייסד ומנכ"ל האקדמיה לפיננסים מיום היוסדה, בה לומדים מידי שנה מעל 7,000 סטודנטים, ויש לה מעל 40,000 בוגרים.
  • שותף חדש בסניף בני ברק: רו"ח יוסי גולדפינגר החל את דרכו בפירמה בטרום התמחות בעבודות ביקורת דו"חות כספיים של חברות גדולות ומורכבות באשכול הטכנולוגיה וכן חברות ציבוריות ופרטיות בארץ ובחו"ל. בהמשך דרכו המקצועית עבר לסניף בני ברק ואף היה חלק מקבוצת ההובלה של תחום הדיגיטל והטכנולוגיה בביקורת.
שותפים חדשים ב-BDO. יחצ,
השותפים החדשים ב-BDO/יחצ

מיזוג בין משרד נתן מאיר ושות' ומשרד עורכי הדין גרוס ושות'. מהלך זה מהווה הגדלה משמעותית נוספת של משרד גרוס ושות', שבישר בשנה האחרונה גם על מיזוגו של משרד עוה"ד טביב גבע ועל מיזוגו של משרד עוה"ד נחושתן, יוגב ושות', לשורותיו וכן על צירוף שורה של שותפים חדשים. המשרד הממוזג ימנה למעלה מ- 210 עורכי דין.

נתן מאיר ושות' הינו משרד מוביל ומוכר, הפועל כארבעה עשורים ומונה כ-22 שותפים ועורכי דין. המשרד נוסד בשנת 1983 על ידי עו"ד נתן מאיר, מעורכי הדין המובילים בתחומי התכנון והבנייה והשלטון המקומי בישראל, ומתמחה, בין היתר, בליווי ומתן ייעוץ משפטי בתחום השלטון המקומי, ליטיגציה, נדל"ן, משפט מנהלי, תכנון ובניה, משפט מסחרי ומיסוי מוניציפלי. בין לקוחות המשרד הבולטים נמנים החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, קבוצת ניופאן, שירותי בריאות כללית, קבוצת נכסי אריאל, החברה לפיתוח פתח תקוה, החברה הכלכלית חדרה, החברה הכלכלית חולון, קבוצת ברוש ניר הנדסה, הקורנס, י.ז. קווינקו, מדרשת רופין, טולמנס, חברת הבניה יובל אלון ועוד.

משרד גרוס ושות' מונה כיום למעלה מ-190 עורכי דין ונחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים והמשפיעים בישראל ובעל פעילות ענפה בשוק הישראלי והבינלאומי. המשרד מייצג מאות חברות סטארט-אפ, עשרות קרנות הון סיכון וחברות ציבוריות רבות. בין לקוחותיו הבולטים של משרד גרוס ושות' נמנים בנק מזרחי, כלל ביטוח, הפניקס, צים, דסק"ש, שפיר, מקורות חברת המים, שיכון ובינוי, קרן אינסייט, GETT , היפו, פאפאיה, אקרשטיין ועוד.

השותפים הבכירים בנתן מאיר ושות', עוה"ד גיורא בן-טל, ענת גפני, צבי ברנס, איתן רוטשילד, וונדה פיינברג יצטרפו כשותפים בגרוס ושות'. כן יצטרף עו"ד גרשון רוטשילד העומד בראש מחלקת השלטון המקומי במשרד נתן מאיר ושות'. שותפים נוספים שיצטרפו הם עוה"ד נועם שחם, זוהר פדובה, הילה וינטרוב וערן פייביש.

ממשרד גרוס ושות' נמסר: "אנו שמחים וגאים על ההזדמנות לאחד כוחות עם משרד נתן מאיר ושות', מטובי המומחים בישראל בענף השלטון המקומי ובעלי פעילות עניפה בתחומי הליטיגציה, משפט מנהלי, הנדל"ן, תכנון ובניה, ומשפט מסחרי. אנו בטוחים כי הניסיון הרב שנצבר על ידי המשרד לאורך השנים יתרום רבות לתנופת העשייה ולהמשך הרחבת פעילות המשרד המשותף בתחומים אלה. הצטרפות עורכי הדין ממשרד נתן מאיר למשרדנו, היא חלק ממדיניות הצמיחה של המשרד ומהווה מכפיל כוח משמעותי, אשר יחזק את יכולות המשרד להמשיך ולתת את השירות המקצועי והאיכותי תוך הרחבת תחומי פעילותו. כמשרד שהמקצועיות היא נר לרגליו, אנו שואפים לצרף אלינו את המומחים הטובים בתחומם. אנו מברכים את שותפי נתן מאיר ושות' וצוות המשרד על הצטרפותם ומאחלים להם הצלחה רבה".

ממשרד נתן מאיר ושות' נמסר: "אנו שמחים ונרגשים לצאת לדרך חדשה ולשלב ידיים עם הצוות המשפטי במשרד גרוס ושות', מהמשרדים הגדולים והמובילים בישראל. כבר בפגישה הראשונה היה ברור כי למרות הקושי הגדול והחשש בסגירת משרד מצליח ובעל מוניטין כשלנו, משרד גרוס יכול להפוך לביתנו החדש. אנו בטוחים שהמיזוג בין המשרדים יצליח, בין היתר בשל תחומי הפעילות המשלימים, הסינרגטיות בין שני המשרדים, התרבות הארגונית והערכים המשותפים של שני המשרדים. כמו כן, אנו משוכנעים שנוכל לעמוד יחד באתגרים השונים ולהמשיך להעניק ללקוחותינו יחס אישי ושירות מקצועי".

מיזוג משרד נתן גרוס ושות'. דדי אליאס,
לחיי השותפות החדשה/דדי אליאס

קבוצת DNO מכריזה על מינוי של טום יאו למנהל תחום אסיה של הקבוצה - פיתוח ערוצי שיווק והפצה במדינות אסיה, שיתופי פעולה עם ריטיילרים וחנויות אונליין באמצעות cross border מהונג קונג לכל מדינות אסיה.

יאו (30), נולד בשנגחאי ועלה לארץ בגיל 13. לאחר שירותו הצבאי כמ''כ טירונים השתלב טום בתעשיית ההיי טק ובמהלך שבע השנים האחרונות התמקד בפתיחה והקמה של השוק הסיני עבור חברות ישראליות והוביל פרוייקטים גדולים מול ענקי הסלולר הסיני כגון Huawei ,Oppo ,Xiaomi ועוד. טום מביא איתו את התרבות הסינית והישראלית יחד, תוך גישור על חסמי התקשורת, כמו כן ידע טכנולוגי רב אשר יתרום לשילוב בין עולם הביוטי לעולם הטכנולוגי. לדבריו: "גאה ונרגש להצטרף קבוצת DNO ומצפה להזדמנות לעשות דברים גדולים ומשמעותיים בעולם האיקומרס. מודה לקבוצת DNO על ההזדמנות והאמון שנתנה בי".

טום יאו. יחצ,
טום יאו/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully