וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 10:26

המוצרים, שיתופי הפעולה והחידושים בעולם הצרכנות: מטיפוח ועד אופנה, מקיימות ועד מוצרים לבית. הבאנו טעימה של מה חדש על המדפים בישראל ואולי עוד לא הכרתם

* * * * מוצרי טיפוח * * * *

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: WAVELASH CURLING & DEFINITION MASCARA
מסקרה עם מברשת היברידית דו צדדית המעבה, מעגלת ומאריכה ריסים.

מסקרה היא כנראה המוצר היחיד שיכול להפוך מראה נטול איפור לחלוטין לעשוי ומוקפד, להוסיף דרמה לאיפור ערב מעושן וכמובן לגרום לעיניים - בין אם עייפות או ערניות, להיראות מצועפות ועמוקות יותר.

המסקרה החדשה מבית ג'ייד תעניק מראה של במניפת ריסים מודגשת בגוון שחור עמוק, בזכות המברשת ההיברידית הדו צדדית שמאפשרת לעבות, לעגל ולהאריך כל ריס באופן מקצועי ומדויק.

המברשת הייחודית והמפתיעה מעוצבת באופן היברידי בעלת שני צדדים שונים - צד אחד שטוח המאפשר לעטוף את הריסים בשכבת צבע שחור עמוק. צד שני בעל זיפים המסודרים בצורה כזו שמאפשרים לסרק את הריסים לעבות, להאריך ולהפריד אותם. קצה המסקרה מעוצב כמו כתר והוא מסייע לפיזור המסקרה על פני הריסים ומבטיח שתגיע גם לריסים הקצרים והזעירים ביותר.

הנוסחה מכילה WAVEMAX, מרכיב הזנה וטיפוח לריסים, הפועל לריכוך ולגמישות הריסים כך שניתן לעצב ולעגל אותם ללא יצירת גושים.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקל, נפח המסקרה הינו 14.5 מ"ל תכולה כפולה מהגודל הממוצע של מסקרות. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

ג'ייד מסקרה wavelash מחיר 99 שקל. יחסי ציבור,
ג'ייד מסקרה wavelash מחיר 99 שקל/יחסי ציבור

מותג האיפור היוקרתי בובי בראון, מציג גרסא משודרגת ואקולוגית לסדרת תכשירי הטיפוח האהובה Extra Skincare

EXTRA SKINCARE COLLECTION היא קולקציית טיפוח חדשה ועשירה באריזות יוקרתיות ואקולוגיות המיועדות לשימוש חוזר ולמיחזור, עם קומפלקס תיקון משופר, להענקת לחות אינטנסיבית והמרצת תאי העור ולעידוד תהליכי תיקון וחידוש.

3 מוצרי טיפוח מהסדרה האהובה ביותר של בובי בראון Extra מושקים מחדש, עם כמות גדולה פי חמישה של הפפטיד ארגירלין בהשוואה לגרסה המקורית. שלושתם מסייעים בצמצום מראה הקמטים והקמטוטים ובהזנת העור.

כחלק מתהליך צמצום הפסולת ופיתוח חלופות לשמירה על הסביבה, מוצרי הקולקציה החדשה מושקים באריזות מהודרות הניתנות למילוי וזאת על מנת לאפשר שימוש חוזר ומחזור.

המוצרים בקולקציית EXTRA SKINCARE COLLECTION:

EXTRA REPAIR MOISTURE CREAM INTENSE - קרם לחות עשיר במיוחד להזנה, שיקום והצערה של מראה העור. פורמולה בעלת מרקם רך ועשיר המכילה תמצית זית, גליצרין וחמאת שיאה להרוויה אינטנסיבית של העור, בשילוב קומפלקס Extra Repair העוצמתי, הספוג בפפטידים, המחייה את העור ומסייע בהגברת ייצור הקולוגן ובצמצום מראה הקמטים. העור רווי, מואר מוזן וחלק באופן מידי. המחיר לצרכן: 495 שקל, תכולה: 50 מ"ל, קפסולה למילוי 50 מ"ל במחירן: 415 שקל.

EXTRA REPAIR EYE CREAM INTENSE - קרם עוצמתי ומרוכז המחייה את אזור העיניים בצורה ניכרת כמו אחרי שנת יופי. קרם עיניים מרוכז מכיל פפטידים, שמני צמחים טבעיים ומרכיבים מלחחים המטפלים בקמטוטים, קמטים, כהויות, נפיחות ויובש.עשיר בקפאין המסייע בהפחתת מראה העיגולים הכהים מתחת לעיניים, ומכיל פי 3 חומצה היאלורונית להענקת לחות, ריכוך והתפחה של העור. למראה רווי ומואר באופן ניכר לעין, כך שתיראי נינוחה ורגועה. המחיר לצרכן: 345 שקל, תכולה: 15 מ"ל, קפסולה למילוי 15 מ"ל במחיר: 285 שקל.

EXTRA BALM RINSE - באלם ניקוי במרקם עשיר ויוקרתי במרקם עשיר המסיע בהמסת לכלוך ושאריות המצטברות על העור תוך שהוא מטפח, מזין ומרכך את העור. מבוסס על נוסחה הספוגה בגליצרין ושמן תפוז מעורר עם תווי הדרים מרוממי רוח ומסייעת בהזנת העור וריכוכו ומותירה את העור חלק, נקי ונינוח. המחיר לצרכן: 245 שקל, תכולה: 100 מ"ל

הטבת השקה עד ל-28.2.22: 20% על מוצרי הטיפוח ברכישת 2 מוצרי טיפוח ומעלה. להשיג בחנויות המותג ובאתר האונליין https://www.bobbibrown.co.il/

extra repair moisture cream intense קרם לחות עשיר. המחיר: 495 שקל ל- 50 מ"ל. יח"צ חו"ל,
extra repair moisture cream intense קרם לחות עשיר. המחיר: 495 שקל ל- 50 מ"ל/יח"צ חו"ל

BB IS BACK - מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק: קרם לחות BB בתוספת גוון למראה גוון עור קורן בנוסחה משופרת, המזין את העור בלחות עד 24 שעות עם 15SPF

הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית, תמצית אלוורה ופיגמנטים מינרליים לטשטוש מראה פגמי עור ולמראה גוון אחיד.

אחת הסיבות להצלחתו של מוצר זה המשלב בין קרם לחות לכיסוי עם גוון, הינה העובדה, שנשים מעוניינות כיום במוצרים המעניקים מראה טבעי ועדין, המאופיין בין היתר בעור חלק, גוון אחיד וללא מראה כבד וכיסוי 'מסכה'.

גדולתו של קרם הלחות BB היא ביכולתו להעניק גימור אחיד, קליל בהתאם לטרנד העולמי של עור פנים "טבעי", במראה עירום: להיות עם מייק-אפ ולהרגיש בלי. הפורמולה החדשה של קרם הלחות BB בעלת כיסוי המאפשר לעור לנשום ומשווה לו מראה רענן וקורן. הטקסטורה עדינה וקלילה - עד כמעט ובלתי מורגשת.

קרם הלחות BB (BB CREAM) הוא מוצר המתאים לנערות ועד לבוגרות, המעוניינות במראה איפור טבעי וקליל. הוא יכול לשמש גם כבסיס, כסוג של פריימר, השכבה ראשונה שתעניק מראה זוהר ולאחריה מייק-אפ או רק קונסילר במקומות שנדרשים כיסוי טוב יותר.

המחיר המומלץ לצרכן: 60 שקל. מחיר השקה מיוחד לחודש פברואר: 40 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המובילות

ביבי קרם החדש של גרנייה במחיר השקה החודש ב- 40 שקל במקום 60 שקל. יח"צ חו"ל,
BB קרם החדש של גרנייה במחיר השקה לחודר פברואר: 40 שקל במקום 60 שקל/יח"צ חו"ל

Forever Israel, משיקה את "Hydrating Serum", סרום אנטי-אייג'ינג מרוכז בעל פעולה ייחודית וחדשנית המסייע לעור לאגור לחות טבעית, מחזק את ההגנה הטבעית שלו מפני גירויים ומפגעים סביבתיים, מטפל בהופעת סימני ההזדקנות ומפחית קמטים וקמטוטים.

Forever Israel, היא ענקית הבריאות והטיפוח האמריקאית המוכרת בזכות מוצרי האלוורה המפורסמים שלה, הסרום החדש שלה מכיל ארבעה סוגים שונים של חומצה היאלורונית ומועשר בתמציות צמחים, מתאים לשימוש לעור רגיל עד בוגר, מגיע במרקם קליל וקטיפתי הנמרח בקלות ונספג במהירות אל תוך העור. על פי היצרן, שימוש קבוע ומתמשך בסרום יסייע לחידוש מלאי המים על פני העור, שימור הלחות בשכבות העמוקות, ולמראה של עור קורן בעל גמישות משופרת.

השילוב בין הלחות המתקדמת של החומצה ההיאלורונית וההשפעה המרגיעה של אלוורה הופכת את הסרום לאידיאלי לשימוש עבור אנשים בעלי עור רגיש. הסרום מכיל בנוסף גם חמאת שיאה, חומצות שומן מקוקוס ותמרינד, המסייעים בהגברת הלחות, ותורמים לעור גמיש וחלק יותר ותה לבן וקליפת עץ המימוזה, חומרים הידועים כמקדמי אנטי-אייג'ינג הודות לריכוז גבוה של נוגדי חימצון.

המחיר: 192 שקל. התכולה: 50 מ"ל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel

hydrating serum הסרום החדש של forever israel. יח"צ,
hydrating serum הסרום החדש של forever israel/יח"צ

חדש בישראל מ-Oral-B: משחת שיניים מסדרת Oral-B 3DWhite Luxe Blast - בריח מנטה ונענע

המותג המוביל בתחום צחצוח השיניים והיגיינת הפה Oral-B, משיק את משחת השיניים החדשה והמתקדמת ביותר בטכנולוגיית הלבנה ונשימה נקייה. המשחה, מעלימה עד 100% מכתמי שטח בתוך 3 ימים, וכמו כן חיידקים הגורמים לריח רע מהפה. את המשחה ניתן להשיג בריח וטעם מנטה ונענע השומרים על רעננות לאורך זמן.

הטכנולוגיה הייחודית של Oral-B 3D White Luxe בעלת הפעולה הכפולה: הלבנת שיניים ע"י ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ושיניים לבנות יותר ומניעת כתמים חדשים ע"י יצירת שכבת מגן באמצעות רכיב מיוחד אשר נקשר לזגוגית השן לוכד והודף זיהומים מפני השן, ומשמש כמגן למניעת אבנית.

סוגי המשחות מסדרה זו:

Blast - משחת שיניים להלבנה, המעניקה תחושת רעננות וריח נעים הודות לטעם המנטה והנענע. המשחה החדשה מפיגה עד 100% מכתמי פני השטח תוך 3 ימים ומונעת חיידקים הגורמים לריח רע מהפה.

Perfection - משחת שיניים להלבנה המעניקה תחושת רעננות הודות לטעם המנטה. ברכיבי המשחה קיימים חלקיקים המסייעים לפרק כתמים חזקים במיוחד.

Pearl Glow - משחת שיניים להלבנה בטעם נענע ונגיעות וניל המועשרת בתמציות פנינים.

Glamorous White - משחת שיניים להלבנה בטעם מנטה ונגיעות וניל, בעלת חיזוק של קריסטלים המסייעים לפרק כתמים עקשניים מהשיניים.

המחיר המומלץ לצרכן: 30 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם.

oral-b 3dwhite luxe בריח מנטה ונענע. יחסי ציבור,
oral-b 3dwhite luxe בריח מנטה ונענע, המחיר: 30 שקל./יחסי ציבור

יום האישה הבינלאומי - "מון פלטין" פרופשיונל מאמצת את המיזם החברתי קהילתי "גמאני רצה" ומשיקה מהדורה מוגבלת של מארז הילורן בשיתוף פעולה עם חברות המיזם. כ-10% מהכנסותיו יוענקו לנשות המיזם.

במסגרת שיתוף הפעולה הושק המארז בבוקר מפנק של נציגות מורחבת של נשים מכל הארץ, שהגיעו לאקדמיה של מון פלטין ושם קיבלו הדרכה של עיצוב ואיסוף השיער לריצה, תוך התייחסות וטיפים שימושיים לכל סוגי השיער, התאמה אישית של מוצרי שיער ופינוקים בריאים.

ערכת מון פלטין במהדורה מוגבלת תושק ביום האישה הבינלאומי ותוצע לקהל הרחב עד פסח. הערכה תימכר באלפי מספרות בכל רחבי הארץ, ותכיל את מוצרי סדרת "הילורן": שמפו, מסכה וספריי סרום דרים הייר לצד מייבש שיער מהודר.

המחיר: 459 שקל.

שת"פ מון פלטין וגמאני רצה. בתמונה מעצב השיער ושגריר מון פלטין שמוליק טל בסדנאת תסרוקות. יחסי ציבור,
שת"פ מון פלטין וגמאני רצה. בתמונה מעצב השיער ושגריר מון פלטין שמוליק טל בסדנאת תסרוקות/יחסי ציבור

* * * * משהו ללבוש * * * *

אתר אופנת הספורט וההנעלה SHOESONLINE ממשיך להתרחב ופותח קטגוריה חדשה של ביגוד ואביזרי יוגה.

אתר SHOESONLINE, הוא אתר האיקומרס אופנה הישראלי השני בגודלו בישראל (אחרי טרמינל X) שהוקם ב-2015 וחווה צמיחה מואצת מאז, מוכר בזכות מגוון נעלי ספורט לכל המשפחה של כל מותגים המובילים כדוגמת אדידס, נייקי, אולסטאר, פומה וכדומה במחירים אטרקטיביים.

כעת ממשיך האתר להתרחב ופותח לראשונה קטגוריית יוגה חדשה, תחום אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות והופך להיות פופולרי מאוד בקרב קהל רב של אנשים בישראל ובעולם. מבין המותגים שהצטרפו לאתר מקטגוריית היוגה: NIKE, ADIDAS, 4F, ELLESSE, REEBOK, UNDER ARMOUR, לצד 2 מותגים שהאתר מייצג בבלעדיות:

CARPATREE - מותג ספורט ופנאי פולני צעיר ומוביל שמתפרסם בימים אלה ברחבי העולם.

JUV - מותג מקומי וצעיר מאוד (פחות משנתיים) של משפיענית עולה בשם יובל ברק - אשר פיתחה בגדי יוגה ופנאי והוא נמכר בלעדית באתר או ישירות מולה.

הפריטים בקטגוריית היוגה החדשה באתר SHOESONLINE הינם מגוונים מאוד ומציעים מבחר רחב של מידות - קטנות וגדולות כאחד.

ב- SHOESONLINE תוכננה בקפידה על מנת שתהיה קלה, נעימה ובעיקר בטוחה ללקוח. העיצוב המתקדם והפונקציונאלי של האתר מאפשר ניווט נוח באתר והזמנה מהירה. https://shoesonline.co.il

carpatree בלעדי באתר shoesonline. יח"צ,
carpatree בלעדי באתר shoesonline בקטגוריית היוגה החדשה/יח"צ

ZOHARA מציגה: הלבשה תחתונה מחטבת שתשנה את האופן שבו נשים מתלבשות ומרגישות בנוחות מקסימלית ולכל מבנה גוף

כל גוף הוא שונה וכל אישה היא עולם ומלואו, אבל כל אחת ואחת מאיתנו רוצה להרגיש בנוח. נוחות היא דרייב, אמביציה, דלק ותעוזה. כבר לפני שנים הבינו בזוהרה שאופנה נועדה לשרת נשים ולא להגביל אותן וכעת הם מציגים בגאווה את הליין החדש להלבשה תחתונה מחטבת שממצב את עצמו כפורץ דרך ואינקלוסיבי לכל המידות.

כל הפריטים מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית של חיתוכי לייזר והלחמות למראה נקי, חלק ומחוטב. לא משנה כמה שעות לובשים את הפריט, הוא תמיד שומר על תחושה קלילה ונושמת של "סקנד סקין".

הקולקציה כללת:

תחתונים בגזרה גבוהה לחיטוב אזור הבטן עם פס סיליקון למניעת החלקה וכותנה באזור המפשעה, מעניק תחושה של תמיכה אחידה, שומר על הקונטור הטבעי של הגוף ומעניק מראה חלק ומחוטב. המחיר: 155 שקל

מכנסים לחיטוב אזור הישבן והירכיים עם פס סיליקון למניעת החלקה וכותנה באזור המפשעה, אידיאלי ללבוש יומיומי או מהודר ומעניק תחושת תמיכה לאורך כל היום. המחיר: 165 שקל

בגד גוף לייט - מוצר הדגל של הקולקציה - שכבת בסיס קלילה המעניקה תמיכה, חיטוב והחלקה יומיומית. משמש כתחליף אידיאלי לחזייה, ומעניק תמיכה לחזה עם רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. ורסטילי לשימוש בחודשי החורף כשכבת חימום ואידיאלי לחודשי הקיץ כתחליף חזייה ופתרון לשקיפות. המחיר: 300 שקל.

בגד גוף מחטב בעל שכבת בד כפולה - שכבת בסיס המעניקה אקסטרה חיטוב באזור הבטן, תמיכה והחלקה. משמש כתחליף אידיאלי לחזייה, מעניק תמיכה לחזה, רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. ורסטילי לשימוש בחודשי החורף כשכבת חימום, ואידיאלי לחודשי הקיץ כתחליף חזייה ופתרון לשקיפות. מחיר: 320 שקל.

כל הפריטים מגיעים בשני גוונים: שחור ובז'. ניתן להשיג באתר החברה.

zohara ss21 155 - 320 שקל. דור שרון,
ZOHARA מציגה: הלבשה תחתונה מחטבת. טווח המחירים: 155-320 שקל/דור שרון

* * * * משהו לאכול * * * *

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מציגה: גבינת ברי קטיפתית פרימיום ללא תוספת וחומרים משמרים, מחלב בקר של קונצרן לייטה מצרפת.

מדובר, בגבינת ברי קלאסית, מחלב בקר, שמיוצרת על ידי קונצרן חלב מהגדולים בצרפת. המתכון ושיטות הייצור כולם נאמנים למקור. גבינת ברי קטיפתית, נימוחה ורכה אחרי הבשלה. הברי, בעלת עובש וטעמים עדינים-מתקתקים.

גבינת ברי, תצרף למגוון של 8 גבינות של הקונצרן לייטה הנמכרות בישראל, ובהן: רקלט צרפתי, אמנטל צרפתי, קממבר. שגם אותן ישרקו מייבא ומשווקת כיום בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 שקל ל-200 גרם. ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

ישרקו משיקים גבינת ברי צרפתית המחירהמחיר: 20 שקל. יחסי ציבור,
ישרקו משיקים גבינת ברי צרפתית. המחיר: 20 שקל -200 גרם/יחסי ציבור

* * * * משהו לבית * * * *

AREON משיקה את קולקציית הExclusive עם 3 ניחוחות יחודיים, בעיצוב אלגנטי מעוטרים במקלות סיבים שחורים אשר ישתלבו עם עיצוב החלל.

קולקציית Exclusive מציעה שלושה דפיוזרים בגודל 150 מ"ל, בעלי ניחוחות ייחודים ואלגנטיים המתאימים במדויק לחורף. הריחות מתפשטים במהירות ונשארים חזקים לאורך זמן, על כן מתאימים גם לחללים גדולים.

הקולקציה כוללת:

Precious Leather - דיפיוזר המשלב נגיעות של עור חם וחריף, המעניק ניחוח יוקרתי.

Aurum - דיפיוזר המשלב ניחוחות פירותיים עם נגיעות של לימון.

Acru - דיפיוזר זה משלב ניחוחות של פירות ארומטיים.

המחיר 80 שקל ל-150 מ"ל. כל המוצרים מיוצרים במפעלי החברה בבולגריה, עם סימן מסחרי בלעדי לה. בישראל משווק המותג תחת חברת "ויקטוריה מוצרי ריח" המתמחה למעלה מ-15 שנה בייבוא ושיווק מוצרי ריח לרכב, לבית ולמשרד. את סדרת ה- Exclusive של מותג AREON ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ. להזמנות: 1700-50-99-90 https://areonisrael.co.il/

מפיצי הריח של areon. המחיר: 80 שקל. יח"צ חו"ל,
מפיצי הריח של areon. המחיר: 80 שקל/יח"צ חו"ל

Arcosteel מציגים את סדרת DIAMOND SKY, סדרת סירים ומחבתות המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית

סדרה זו הינה סדרת כלי בישול המיוצרים בטכנולוגיית יציקת פלדה מותכת של חומר טהור, תהליך המבטיח חוזק ועמידות גבוהה ביותר לגוף הכלי, ומאפשר פיזור חום אחיד, ללא נקודות קרות או שרופות בדפנות הכלי, חיסכון וניצול מרבי ויעיל של צריכת האנרגיה המופקת מהכיריים.

פנים הסיר נעטף בארבע שכבות ציפוי חדשני וייחודי DIAMOND SKY הנחשב לציפוי הטוב מסוגו בעולם, בעל עמידות גבוהה בפני שריטות, שחיקה ובעל יכולות נון סטיק ייחודיות (המונעות הידבקות המזון לכלי) ומאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר וכמו כן מאפשר ניקוי קל ומהיר של הכלים, ללא צורך לשפשף ולקרצף.

הציפוי הפנימי והחיצוני של כלי הבישול מיוצרים בטכנולוגיות ייצור המתקדמות ביותר בעולם ומותאמים לדרישות התקן הגרמני ורשות המזון האמריקאי - FDA.

הידיות בכלי הבישול ניתנות לפירוק, הן אינן מתחממות בבישול על כיריים מכל סוג, וניתנות לפירוק לצורך בישול בתנור ושטיפה נוחה במדיח כלים, הידיות המתפרקות מאפשרות חיסכון במקום אחסון הכלים במטבח, בעלות מבנה ארגונומי שתוכננו בהתאמה למבנה האנטומי של כף היד לשם נוחות מושלמת וקלות לתפעול נוח ובטוח.

המכסים עשויים מזכוכית מחוסמת וניתן להכנסה לתנור, היקף המכסה עטוף בחבק סילקון איכותי ומיוחד, התורם לאטימות הסיר בזמן הבישול, ולניצול יעיל של האנרגיה הנצרכת ושמירה על מרכיבי חומרי הגלם בתוך התבשיל.

סדרת כלי הבישול ארקוסטיל דאיימונד סקאיי מותאמת לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה ומותאמת לשטיפה במדיח כלים והיא מגיעה במגוון מידות ועם אחריות לכל החיים (בכפוף לשימוש לפי הוראות היצרן המופיעות באריזה)

טווח מחירים למוצרים בסדרה: 199-549 שקל. ניתן להשיג: רשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן, רשת חנויות דומו ועוד מגוון חנויות כל בית

ארקוסטיל, סדרת דיימונד סקיי. יח"צ,
ארקוסטיל, סדרת דיימונד סקיי, טווח מחירים למוצרים בסדרה: 199-549 שקל/יח"צ

דייסון משיקה בישראל סדרת מסנני אוויר עם טכנולוגיית חישה חדשה לסינון מזהמים מסוכנים ליצירת סביבה ביתית בטוחה ונקייה יותר.

הדור הבא של מסנני האוויר של דייסון: Formaldehyde Dyson Pure Cool
ו-Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde עם טכנולוגיית חישת פורמלדהיד חדשה, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC) כולל פורמלדהיד.

פורמלדהיד הינו מזהם גז חסר צבע, המתנדף מרהיטים ומוצרי עץ המכילים שרפים המבוססים על פורמלדהיד כמו דיקט, חומרי בידוד ומוצרים כגון צבע, טפטים ומוצרי ניקוי ביתיים. בשל נפחו שהינו קטן פי 500 מחלקיקים בגודל של 0.1 מיקרון, קשה לזהות וללכוד אותו, מה שעלול להוביל לחשיפה ממושכת לכימיקלים מסוכנים הנישאים באוויר.

חיישן הפורמלדהיד החדש של דייסון, פועל לצד האלגוריתם הייחודי של דייסון, לניטור מדויק של רמות הפורמלדהיד - תוך שילוב לגילוי גזים אחרים המתגלים על ידי חיישן VOC ייעודי .

המסננים החדשים של דייסון לוכדים 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון. כמו כן, המסנן החדש שקט יותר ב-20% ומפחית רעש לא רצוי בבית.

המחיר מומלץ לצרכן: דגם Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09 מסנן אוויר ומאוורר. 2,999 שקל. דגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 מסנן אוויר, מאוורר ומחמם במחיר: 3,360 שקל. ניתן לרכוש באתר דייסון www.dyson.co.il. המוצרים מגיעים עם שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

dys tp09, מסנני אוויר חדשים מבית דייסון. יח"צ,
דייסון משיקה: סדרת מסנני אוויר עם טכנולוגיית חישה חדשה. המחירים: 2,999/3,360 שקל בהתאם לדגם/יח"צ

* * * * קיימות ובריאות * * * *

חדש במקדונלד'ס: צעצועים אקולוגיים מנייר בארוחות הילדים

במסגרת התכנית העולמית של מקדונלד'ס לצמצום הפלסטיק ל-אפס בארוחות הילדים עד 2025, מקדונלד'ס ישראל תפסיק את השימוש בפלסטיק בהפתעות של ארוחות הילדים ותחלק צעצועים ידידותיים מחומרים מתכלים.

החל מיום חמישי, 17.2, תחלק הרשת בארוחות הילדים הפתעות מתוך סרט הילדים המצליח "לשיר 2" כאשר הדמויות האהובות: באסטר מון הקואלה, ג'וני הגורילה, מינה הפילה וחבריהן, עשויות מקרטון מהודר.

הדמויות האהובות מקופלות בתוך אריזות קרטון ידידותיות ומתעוררות לחיים במשחק ע"י הזזתן. בנוסף לדמויות, מכיל כל מארז גם דפי יצירה, משימה או צביעה. במקביל להפתעות, מקדונלד'ס מחלקת בארוחות הילדים גם ספרי קריאה מסדרות שונות. השבוע הגיעו למסעדות הרשת ספרים חדשים בסדרת "הבלשים הזעירים" המצליחה.

הפתעות ידידותיות לסביבה מתוך הסרט לשיר 2 בארוחות הילדים של מקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
הפתעות ידידותיות לסביבה מתוך הסרט לשיר 2 בארוחות הילדים של מקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

קבוצת "מורז צמחי מרפא" מציגה את "אימיון פרו": לכסניות מציצה מבית Hubner המסייעות בהגנה מנגיפים והצטננויות לחיזוק טבעי למערכת החיסונית, המסייע בהגנה ומניעת הצטננויות ודלקות ויראליות בגרון ובדרכי הנשימה.

הודות לריכוז הגבוה המצוי בתמצית פרח הלוטם שבתכשיר נוצרת שכבת הגנה בחלל הפה והגרון אשר מסייעת למניעת חדירתם של וירוסים לגוף וכך נמנעת הידבקות בנגיפים שונים.

"אימיון פרו" פועל כשכבת מגן החוסמת את רירית הגרון מכניסתם של חיידקים ונגיפים שונים המתאימה במיוחד לשוהים במשרדים, מרפאות, גני ילדים ומקומות סגורים.

המחיר: 100 שקל ל-30 לכסניות. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת, קופות חולים ובתי טבע

אימיון פרו לכסניות 30 יחידות מחיר 100 שקל. יחסי ציבור,
אימיון פרו לכסניות 30 יחידות מחיר 100 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully