וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוב יקר: עלייה של 85% במחיר קנייה ממוצע ב-Valentine's Day

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 17:04

היום הרומנטי בשנה Valentine's Day, שנחגג ברחבי העולם ב-14 בפברואר, הפך לחגיגת מתנות גדולה בין בני הזוג. האם אלה הפרפרים של אהבה ראשונה, הזדמנות לפנק את בני ובנות הזוג ולשמר את האהבה, או סתם כי לא נעים לבוא הביתה בידיים ריקות כשכולם חוגגים?

אז מה קונים לוולנטיינז? מי קונה למי, כמה מקובל להשקיע במתנה ואיך השפיעה תקופת הסגרים בשנה שחלפה על החגיגות השנה? מסקר שערכה ebay עלו נתונים מעניינים:

מהנתונים הבולטים ביותר, הוצג כי ישנה עלייה של 20% בכמות המוצרים שנמכרו השנה לכבוד יום האהבה הבינלאומי, ביחס לשנה שעברה, וזאת אולי בהשפעת האופטימיות השנה לעומת החגיגות באווירת סגר ומגיפה אשתקד.

נתון נוסף מראה כי העלייה המשמעותית השנה אינה נרשמה רק בכמות המוצרים, אלא גם במחירים, כשהמחיר הממוצע לרכישה עלה ביותר מ-45% לעומת השנה שעברה.

undefined. ShutterStock
לפי נתוני eBay ישנה עלייה של 20% בכמות המוצרים שנמכרו השנה ליום האהבה/ShutterStock

מחיר ממוצע לתכשיט עלה ב- 85%

מה קונים ליום האהבה? על פי נתוני ebay עולה כי היהלומים הם חבריה הטובים של הנשים וכי הנשים הן לא קהל היעד היחיד בכל הנוגע לתכשיטים, עם עלייה של קרוב ל-50% במכירות של תכשיטי גברים ביחס לשנה שעברה, וכן עלייה משמעותית של 85% במחיר הקנייה הממוצע, כלומר עלות המוצר עצמו, כשבראש הרשימה נמצאים טבעות, שרשראות וצמידים.

עוד עולה מהנתונים שהישראלים לא רק קונים אלא גם מוכרים תכשיטים בפלטפורמת הקניות, עם עלייה של מכירת תכשיטים ויהלומים ממוכרים ישראלים, כאשר המדינות שרוכשות הכי הרבה הן ארה"ב, אנגליה, קנדה, גרמניה ואוסטרליה.

יהלומים. ShutterStock
יהלומים הם חבריה הטובים של האישה?/ShutterStock

הזדמנות להתחייב על האהבה

בנוסף לכל זאת, כמו בכל שנה, חג האוהבים הוא הזדמנות נפלאה לזוגות רבים לממש את אהבתם ולנצל את היום להצעות אירוסין, ואיך מציינים את החגיגות אם לא בטבעות אירוסין רשמית מהודרת ביהלום נוצץ?

לפי נתוני eBay, בראש רשימת המוצרים הנמכרים ביותר ניצבים יהלומים לטבעות אירוסין, כאשר מחירו של יהלום יעודיים למבנה הטבעת נמכר בממוצע במחיר של 2800 דולר, והטבעת היקרה ביותר היא יהלום 14 קראט שנמכר ב- 31,500 דולר.

מוצרים אחרים שנמכרו לאחרונה בעשרות אלפי דולרים הם יהלום נקי טבעי, בסכום של 27,700 דולר, וטבעת יהלום זהב לבן ב-24,500 דולר.

הצעת נישואים. ShutterStock
ה-Valentine's Day הוא הזדמנות להתחייב על האהבה/ShutterStock

התכשיט היקר ביותר שקנה ישראלי ב-ebay

אם תמקד בנו, אז נתוני הסקר של ebay מצביעים כי המוצרים הנמכרים ביותר בישראל הם יהלומים לטבעות, כשמחיר הקנייה הממוצע ליהלום עומד גם אצלנו על 2,800 דולר, כמו גם טבעות אירוסין הנמכרות במחיר ממוצע של כ-3,100 דולר, נתון המשקף עלייה של 12% ביחס לרכישות במהלך שנה שעברה.

התכשיט היקר ביותר שנרכש השנה ב-eBay על ידי קונה ישראלי הוא טבעת אירוסין המשובצת באבן רובי, בעלות של 31,800 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully