וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בקבוצת בן דרור: ניל בן דרור מונה למנכ"ל

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:18

קבוצת בן דרור מודיעה על מינויו של ניל בן דרור כמנכ"ל הקבוצה החדש, לאחר 4 שנים בתפקיד מנהל מותגי האופנה והספורט של החברה. הוא עתיד להחליף את אביו מייסד החברה אילן בן דרור, שעובר לתפקיד יו"ר הקבוצה

בימים אלו נעשים שינויים במטה קבוצת "בן דרור", כאשר ניל בן דרור בן ה-34 ממונה למנכ"ל הקבוצה ומחליף את אביו אילן בן דרור, ששימש עד היום כמנכ"ל ויעבור עתה לתפקיד נשיא הקבוצה.

ניל בן דרור החל את דרכו בקבוצה ב-2009 בתור ראש מחלקת הדיגיטל, לאחר שלוש שנים עבר לנהל את מחלקת הקמעונאות של חלק ממותגי החברה- Speedo, Shoester ו-Fusion. ב-2017, התקדם לתפקיד מנהל המותגים בקבוצה- Lacoste, Polo Ralph Lauren ,MK ,Native ,Jansport Hunter ועוד. ניל בעל תואר ראשון למנהל עסקים ושיווק.

ניל בן דרור. יחצ,
ניל בן דרור/יחצ

ניל בן דרור, מנכ"ל הקבוצה: "קבוצת בן דרור היא שותפה של בחירה עם הלקוחות והספקים שלה, זה המוטו שנחרט על ידי מייסד הקבוצה, אילן בן-דרור, ועתיד ללוות אותנו שנים קדימה. בשנים הקרובות אנו עתידים להכניס מותגים בינלאומיים חדשים בישראל אשר יגדילו את התחרות בענף האופנה והספורט ויאפשרו לצרכן חווית קנייה טובה יותר. במקביל, נמשיך להצעיד את הקבוצה ולהתאים אותה לשינויים הטכנולוגיים והתרבותיים שהאיצה מגפת הקורונה. אני שמח להוביל קבוצה חזקה השואבת את כוחה מהעובדים המצוינים הנמצאים בה ומהשותפות החזקה והאמיתית שלנו עם קבוצת פנטלנד הבריטית. שני גורמים אלה מאפשרים לנו להמשיך לצמוח ולהבטיח שגם איכות השירות, אותה אנחנו מעניקים ללקוחות ולספקים שלנו, תישמר".

אילן בן דרור, נשיא הקבוצה והמנכ"ל היוצא: אני מברך את ניל על המינוי למנהל הכללי של הקבוצה. ניל אחראי על שורה של תפקידי מפתח בחברה שהובילו אותנו לשיאים חדשים ולהכרה בינלאומית. כיו"ר, אמשיך ללוות את הקבוצה ולפתח זירות חדשות ותחומים נוספים שיחזקו את הקיים מחד ויצמיחו מאידך הזדמנויות עסקיות. הקבוצה צפויה לחזק את תחום הפקות אירועי הספורט העממיים והתחרותיים וליזום אירועי ספורט חדשים ובינלאומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully