וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה שנייה ברציפות: Zadara תככב בתחום הטכנולוגי בפורמולה 1

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:24

חברת ענן הקצה Zadara נבחרה שנה שנייה ברציפות כספקית הענן הרשמית של קבוצת Alfa Romeo F1 Team ORLEN באליפות העולם פורמולה 1

חברת ענן הקצה Zadara נבחרה, זו השנה השנייה ברציפות, לשמש כספקית הענן הרשמית של קבוצת Alfa Romeo F1 Team ORLEN באליפות העולם פורמולה 1. הלוגו של החברה כנותנת חסות יוצג על גבי מכונית המרוץ של הקבוצה ועל הבגדים של נהגי הקבוצה, אשר השנה הצטרפו אליה; גואניו ז'ו הנהג הסיני הראשון בפורמולה 1 וכן ולטרי בוטאס - נהג שעבר אל הקבוצה מקבוצת F1 של מרצדס.

לקראת פתיחת עונת המרוצים 2022 של אליפות העולם פורמולה 1 ועם סיום ההכנות אליה, הודיעה הקבוצה כי היא מוכנה לפתיחת העונה וחשפה גם את השם החדש של הקבוצה, הכולל לראשונה את המילים F1 Team וגם את הלוגו החדש של הקבוצה, אותו ניתן יהיה לראות על המסלול לראשונה בברצלונה, שם תערך נסיעת המבחן הראשונה המקדימה את תחילת העונה ( pre-season test) לקראת סוף החודש.

על מנת שלקבוצה ולנהגים תהיה את היכולת לקבל החלטות המונעות משימוש בנתונים שמגיעים בזמן אמת, צריך שיהיה לה שותף מומחה בטכנולוגיית הענן כמו Zadara. זאת, כדי להבטיח שהנתונים המוזרמים מהמכוניות והנהגים של הקבוצה ייקלטו ויועברו באופן מאובטח למקום הנכון בזמן הנכון לקבלת ההחלטות. המשמעות היא שזוהי שותפות שהקבוצה לא רק מעריכה, אלא תלויה בה כדי לספק את הביצועים הנדרשים על המסלול ומחוצה לו.

נלסון נחום. יחצ,
נלסון נחום/יחצ

לדברי נלסון נחום, מנכ"ל Zadara: "פורמולה 1 מתחילה עם התכנון ההנדסי ועיצוב מכונית המרוץ עוד הרבה לפני שהמכונית והנהגים מגיעים למסלול. מהנדסי הקבוצה מסתמכים על כמויות אדירות של נתונים, שנאספים במהלך העונה מכל רחבי העולם. נתונים אלה נחוצים עבור החלטות המתקבלות בשבריר שנייה במהלך המרוץ. אנו גאים להיות ספק הענן של קבוצת Alfa Romeo F1 Team ORLEN ומתרגשים לקראת עונת המרוץ השנייה שלנו עם הקבוצה".

ההשקה של השם המעודכן מייצג את הגישה החדשה של הקבוצה, כאשר ענף הספורט היוקרתי מתחיל בעידן חדש עם רגולציה חדשה. במקביל, משמרת הקבוצה את הקשר לעבר הקרוב: זוהי זהות שמעבירה הצהרת מחויבות חזקה מצד השותפים, אלפא רומיאו ו-ORLEN, לשם הקבוצה ובכך מצהירים על המשך מערכת היחסים ארוכת הטווח עם הקבוצה וממשיכים לתמוך ולדחוף אותה קדימה.

התוספת של המילים "F1 Team" לשם הקבוצה הוא תג של כבוד שמעיד על השתייכותה לאחד מהמועדונים האקסקלוסיביים ביותר בעולם, אשר מרכז קהל של מיליוני צופים מדי שנה בתחרויות אליפות העולם פורמולה 1. קבוצת Alfa Romeo F1 Team ORLEN, היא אחת מעשר הקבוצות היחידות בעולם אשר רשאיות לעשות שימוש בכינוי זה על הביגוד הרשמי של הקבוצה. תוספת זו גם משקפת את ה-DNA החזק של חברת Sauber השוויצרית ויצרנית הרכבים האיטלקית Alfa Romeo לתחום המרוצים ואת החיבור להיסטוריה של שני המותגים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully