וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים מיתוגיים ומבניים ב-OMD, לשעבר TMF

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 15:32

חברת המדיה TMF , השייכת למשרדי הפרסום יהושע TBWA ולגיתם BBDO משנה את שמה ל-OMD (Omnicom media). יניב סנה ירכז את פעילות ה-Offline, עומר כהן ימשיך להוביל את ה-Online, גיא שמחון ישמש מנכ"ל Omnicom

חברת המדיה TMF השייכת למשרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO מבצעים שינוי מבני וארגוני ומכריזות על מיתוג מחדש. זאת בהמשך למינויו של יניב סנה למנכ"ל החברה בדצמבר האחרון. בימים אלה בחרה החברה לשנות את שמה ל-OMD TLV שהינה חברת בת של תאגיד המדיה הגדולה ביותר בעולם OMG - Omnicom Media Group.

סנה, בן 41, נשוי + 2, טברייני במקור, לשעבר משנה למנכ"ל יוניברסל מקאן, ירכז כאמור את פעילות ה- Offline. את פעילות ה- Online, ימשיך להוביל עומר כהן, מנכ"ל Ocean, אשר היה שותף להקמתה לפני כ 8 שנים. כמו כן מודיעה החברה על מינויו של גיא שמחון למנכ"ל Omnicom Media Group. במסגרת תפקידו יהיה אחראי שמחון על בנית תפישת המדיה המקצועית העתידית של הארגון על כל הנגזרות בעידן המודרני: אונליין, אופליין, ייעוץ, טכנולוגיה ודאטה. נבו כרמי, לשעבר מנכ"ל משותף TMF ושותף במשרד הפרסום של רמי יהושע TBWA, ימלא את תפקיד סגן של היו"'ר מודי כידון

יניב סנה. יחצ,
יניב סנה/יחצ

גיא שמחון: אני שמח לבשר על המינוי ועל השינוי המבני. OMG תעמיד לרשות לקוחותיה את מערכות התכנון מדיה ל-Online ו Offline מבוססות דאטה וטכנולוגיה המתקדמות ביותר שיצעידו אותנו להצלחות מרובות בעשור הקרוב.

יניב סנה: יוניברסל הייתה הבית שלי במשך כמעט 15 שנה - ובית ספר למדיה ברמה הגבוהה ביותר. בכוונתי לבנות את Omd Tel aviv כחברת המדיה הראשונה בישראל שתותאם לעידן הטכנולוגי מרובה המסכים ומתבססת על הכלים המתקדמים של OMD.

Omnicom Media Group משקיעה עשרות מיליוני דולרים בפיתוח מערכות דאטה ודיגיטל מתקדמות כגון מערכת ה - OMNI שהינה מערכת מבוססת Data ו machine learning המשלבת דאטה מתחומי התנהגות צרכנים, ROI, מחקרי שוק ומדיה.

OMD הינה חברת המדיה המובילה בעולם ומייצגת בעולם גם את DDB ומנהלת לקוחות גלובלים כגון מרצדס, פפסיקו, מקדונלדס, אפל, הנקל, דיסני, פיליפס, לוריאל, GOOGLE ועוד. החברה מעוטרת בפרסים וזכתה בתואר חברת המדיה המובילה בעולם בתחרות הEFFIE והנה חברת המדיה בעלת מספר המדליות הגבוה ביותר בעולם בתחרות Cannes Lion.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully