וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגשוג קולינרי: החידושים העתידיים בתחום הבישול הוצגו בתערוכה

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 11:33

בעשור האחרון, תחום מוצרי האפייה והבישול, רשם עלייה של עשרות עד מאות אחוזים במכירות, הודות למספר הפודיס בישראל ההולך וגדל. לקראת חגי האביב קיימה חברת מילניום מרקטינג את התערוכה המסורתית השנתית בה הוצגו החידושים העתיידיים לשנת 2022

בעשור האחרון תחום מוצרי האפייה רשם עלייה חדה של כ-280% במכירות וזאת הודות למספר הפודיס בישראל ההולך ומתעצם. גם שוק כלי הבישול רושם עליה של כ-35% בעשור האחרון ובשנתיים האחרונות בפרט ונתוני המכירות מציגים עלייה מתמדת.

לקראת חג הפסח וחגי האביב, פתחה השבוע חברת מילניום מרקטינג את תערוכת החידושים המסורתית המיועדת לבעלי חנויות, שפים, מסעדנים ומלונאים. במסגרת התערוכה הוצגו החידושים העתידיים לשנת 2022 ביניהם סדרת הסכינים וכלי הבישול החדשים בשיתוף השף ישראל אהרוני.

במסגרת התערוכה הציגה החברה כלים חדשים וכן סדרות כלים קיימות ומצליחות לקראת חג הפסח. התערוכה נערכת באולמות התצוגה של חברת מילניום (תל אביב) המהווים אוצר של ממש לקהילת הפודיס המתפתחת.

אילן עזרא, ישראל אהרוני דני זיגרייך. ארקוסטיל סטודיו,
אילן עזרא, ישראל אהרוני דני זיגרייך/ארקוסטיל סטודיו

את התערוכה, כמו בכל שנה, אירחו האחים שלמה ודני זיגרייך, הבעלים של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל ומותגים נוספים מובילים בעולם. בתערוכה לצד כל החידושים נחשפה סדרת הסכינים בעיצוב אסייתי בשיתוף השף אהרוני שתושק בחודש מרץ לקראת חג הפסח.

אילן עזרא סמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה: "אחרי שנתיים של מציאות כמעט בלתי הגיונית, אנחנו שמחים לקיים השנה את תערוכת החידושים בפורמט רחב וגדול יותר בדומה לשנים עברו. שוק כלי הבית, כלי המטבח והגאדג'טים למטבח בישראל נמצא בעלייה במיוחד בשנתיים האחרונות שבהם כתוצאה ממגיפת הקורונה בהרבה בתים המטבח הביתי הפך למרכז קולינרי של המשפחה".

סיר בישול על כיריים. ShutterStock
החידושים בתחום הבישול לשנת 2022 הוצגו בתערוכה המסורתית השנתית/ShutterStock

"בתערוכה ניתן למצוא את מיטב החידושים בתחום כלי המטבח המיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם לצד קולקציות חדשות ומעוצבות של כלי בית והגשה לשולחן, אשר יככבו באביב הקרוב. בנוסף במהלך ימי התערוכה תושק סדרת סכינים ייחודית וכלי בישול למטבח האסייתי שפותחה ועוצבה יחד עם השף ישראל אהרוני שמצטרף אל משפחת הפרזנטורים של המותג ארקוסטיל", הוסיף עזרא.

נציגי מילניום מרקטינג מספרים כי גולת הכותרת בתערוכה היה התפריט הקולינרי שהוגש לאורחים בהובלתו של שף ישראל אהרוני שהרכיב תפריט ייחודי עם מנות מרהיבות מהמטבח האסיאתי המזוהה עם המאסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully