וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר הירוקה נצבעת בכחול: Wolt מהיום גם בחדרה והסביבה

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 17:10

Wolt ישראל תחל את פעילותה בחדרה והסביבה החל מיום ממחר (יום ג', 15 בפברואר), עם עשרות מסעדות וצפי לאלפי לקוחות חדשים. זוהי ההתרחבות הראשונה של פלטפורמת המשלוחים בישראל בשנה הנוכחית. ראש עיריית חדרה: "כניסת Wolt לעיר תגביר את התנועה הכלכלית בעיר"

פלפורמת המשלוחים הפינית Wolt, הושקה בישראל ב-2018 והחלה את פעילותה בעיר תל אביב. מאז היא התרחבה לערים נוספות, אבל החל ממחר, היא תיכנס לראשונה גם לעיר חדרה וסביבתה, כצעד ראשון בהתפתחות העסקית שלה לשנת 2022.

פעילות Wolt בעיר צפויה לקצר משמעותית את זמני השילוח ואת מגוון המסעדות מהן ניתן להזמין אוכל עד הבית.בין עשרות המסעדות החדרתיות מהן תוכלו להזמין משלוח עד הבית: סמי בכיכר, בורגר לג'דנס, סושי יאשי, קפה סואנו, קפה פיינברג, בורגר סאלון. פריסת המסעדות מגיעה גם לגן שמואל, שם נמצאות בין היתר קפה קפה, וניליה ופסטה בסטה.

השקת פעילות Wolt בעיר נעשית בשיתוף העירייה והעסקים המקומיים בחדרה, כשהציפיה היא שהמהלך בתהליך כניסה שייטיב עם העסקים החדרתיים ועם תושבי העיר.

שליחי WOLT. יחסי ציבור wolt,
שליחי WOLT מצפינים לעיר חדרה וסביבתה/יחסי ציבור wolt

כאמור, Wolt החלה את פעילותה בתל אביב בנובמבר 2018, וכעת פועלת בכ-35 יישובים ברחבי המדינה. כ-3,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמה.

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים: "כניסת Wolt תאיץ את התנועה הכלכלית בעיר, מה שהביא אותנו כעירייה לתמוך ולברך על המהלך. תושבי חדרה ייהנו כעת ממה שנהנים בערים רבות בישראל ובעולם, שירות שילוח מהיר ויעיל עם יכולות טכנולוגיות גבוהות וסטנדרט שירות. נמשיך לפתח את כלכלת העיר ולהביא לתושבים את השירותים המתקדמים ביותר שנהנים ממנה בכל הערים הגדולות האחרות".

מנכ"לית Wolt ישראל, ליאור אשכול: "אנחנו ב-Wolt מצפים ומתרגשים להצפין לחדרה ולאפשר לתושבים ליהנות ממגוון המסעדות בעיר, במשלוח מהיר ובשירות מעולה, עד הבית. אנחנו מודים לעירייה ולעסקים המקומיים על קבלת הפנים החמה ומתכוונים לעבוד קשה כדי לספק לחדרתיים את השירות המעולה שמגיע להם ואת חוויית הצריכה המתקדמת של Wolt".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully