וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדים חליפיים לעובדים באוקראינה? "מקווים שזה כסף שייזרק לפח"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 12:29

מסתבר שטוב יותר לעבוד בהייטק אפילו תחת איום מלחמה: שותף ומייסד Bizzabo שלה כ-70 עובדים באוקראינה, מספר לליאת רון ברדיו צפון (104.5FM) איך נערכים לטיפול בעובדים האוקראינים של החברה וגם איך מנסים לקיים את שלוחת העסק בקייב תחת איום הפלישה הרוסית

לעבוד בהייטק הוא חלומם של ישראלים רבים שמביטים בקנאה בשכר ובתנאים של חבריהם המועסקים בענף, אבל עבור אוקראינים רבים, ההבדל עשוי להיות משמעותי בהרבה, אם לשפוט על פי דבריו של בועז כץ, מייסד שותף בחברת Bizzabo, שאחת משלוחותיה בעולם נמצאת בקייב, אקראינה ומעסקיה עשרות עובדים שנמצאים כרגע תחת איום הפלישה של הצבא הרוסי.

ביזאבו, סטרטאפ ישראלי שפיתח כלים לניהול אירועים, פועל בקייב כבר מזה כחמש שנים. כץ: "זה אולי קצת כמו לחיות בישראל. יש עובדים לחוצים ויש פחות, אבל ביומיים האחרונים הלחץ עלה ויש מחשבות על איך מתכוננים".

"זה מאתגר" מוסיף כץ: "במשך כמה שבועות אנחנו מכינים תכניות איך לדאוג לאנשים שלנו שם. יש המון חלוקת ידע בין חברות הסטרטאפ השונות. בעידן של היום, חברות הסטרטאפ חוששות לנכסים הדיגיטליים ולעבודה הרבה שהשקיעו, אפילו יותר מלמיקומי המשרדים. נכסים פיזיים פחות מטרידים אותנו היום, אנחנו עם לפטופים ויכולים לקחת אותם ולעבוד בכל מקום"

חייל מצבא אוקראינה פורק משלוח נשק מליטא בנמל תעופה באזור קייב, 13 בפברואר 2022. רויטרס
חייל אורקאיני פורק משלוח של אמל"ח. לא רק בצבא האוקראיני נערכים אלא גם בחברות הסטרטאפ בישראל, שיש להן עובדים באוקראינה/רויטרס

"נקווה שלא יישפך דם"

כץ מפרט על ההכנות האופרטיביות למקרה של פלישה רוסית לקייב: "עדכנו את כל פרטי הקשר של העובדים והמשפחות. יש לנו תוכניות מגירה משכירת מכוניות למשרדים חלופיים, דירות למשפחות ואם יצטרכו גם חדרים במלונות. כבר שריינו כאלה ואנחנו משלמים את השכירויות כדי שיהיה - ומקווים שזה כסף שייזרק לפח ולא נצטרך לנצל אותו".

"זו אחריות ואלה אנשים שלנו והם אנשים טובים, חלק מהם גם חברים. אנחנו מוטרדים, אבל בואו לא נשכח שיש מי שמסתכל על ישראל ככה... נקווה שלא יישפך דם". סיכם כץ.

להאזנה לריאיון המלא:
https://1045fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IDLGJJ&c41t4nzVQ=FEG

בועז כץ. Bizzabo,
בועז כץ, שותף מייסד Bizzabo. "הדאגה היא קודם לאנשים, רק אחר כך לעסק"/Bizzabo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully