וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינויו של ארז מגדלי לתפקיד מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 12:55

במסגרת תפקידו, יהיה מגדלי אחראי על ניהול חטיבת ההשקעות, ובכלל זה השקעות הנוסטרו והעמיתים של החברה

מגדל ביטוח מודיעה היום (שני) על מינויו של ארז מגדלי לתפקיד מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח. מגדלי משמש מזה מספר חודשים כמ"מ מנהל חטיבת ההשקעות, וזאת לאחר שמנהל החטיבה הקודם, גיא פישר, סיים את תפקידו. המינוי אושר על-ידי דירקטוריון מגדל ביטוח הבוקר. המינוי כפוף לאי התנגדות הממונה על הביטוח.

במסגרת תפקידו, יהיה מגדלי אחראי על ניהול חטיבת ההשקעות, ובכלל זה השקעות הנוסטרו והעמיתים של החברה. חטיבת ההשקעות של מגדל מנהלת למעלה מ-350 מיליארד שקל.

מגדלי (43, נ +3) מילא מגוון תפקידים משמעותיים בחטיבת ההשקעות של מגדל בתשע השנים האחרונות. למגדלי ניסיון עשיר בביצוע השקעות סחירות ולא סחירות בישראל ובחו"ל . עד כה שימש מגדלי כמ"מ מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ואחראי על ההשקעות הלא סחירות של החברה הכוללות השקעות בתחומי נדל"ן, תשתיות, טכנולוגיה, אשראי פרטי וכן קרנות השקעה. בתפקידיו הקודמים בחברה כיהן כמנהל השקעות עמיתים וכמנהל חדר המסחר של העמיתים בגופים המוסדיים בקבוצה.

למגדלי תואר ראשון B.Sc בהנדסת תעשייה וניהול ותואר מוסמך במנהל עסקים M.Sc (מימון חשבונאות), מאוניברסיטת תל אביב. מגדלי משמש גם כמרצה בבי"ס לכלכלה, המכללה למנהל, בקורס השקעות אלטרנטיביות.

במסגרת תפקידו האחרון, כמנהל השקעות לא סחירות, הוביל מגדלי מספר רב של השקעות אסטרטגיות עבור החברה, ביניהן: השקעות בהיקף של כ- 2 מיליארד שקל בתשתיות אנרגיה מתחדשת (רוח וסולאר) בשנה האחרונה בארה"ב ואירופה; יישום מדיניות ה- ESG שמובילה החברה באמצעות השקעה בחברת Sonnedix, מיצרניות האנרגיה המתחדשת הפרטיות הגדולות בעולם, בחברת BayWa הגרמנית שמפתחת פרויקטים של אנרגיה סולארית בעולם, בחברת CPV כפלטפורמה לצמיחה באנרגיה מתחדשת בארה"ב ושיתוף פעולה ייחודי עם חברת אפקון לפיתוח אנרגיה מתחדשת באירופה; הגדלת השקעות בנכסי נדל"ן למגורים (מולטי פמילי) בארה"ב בנכסים בשווי מעל 200 מיליון דולר וכן מימוש הזדמנות לרכישה של מגדל משרדים אייקוני בלוס אנג'לס, U.S Bank Tower, בזמן משבר הקורונה; פיתוח היכולות הפנימיות של החברה בתחום הטכנולוגיה ופינטק והאצת קצב ביצוע עסקאות להיקף כולל של 750 מיליון דולר, תוך ניצול הזדמנויות השקעה ישירות בחברות טכנולוגיה מקומיות וזרות בכל שלבי הגיוסים (מסבבים מוקדמים ועד pre ipo).

ארז מגדלי. יחצ,
ארז מגדלי/יחצ

יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח, איחל למגדלי הצלחה רבה בתפקידו ומסר כי "לצד היותו של ארז מגדלי מנהל ותיק ומוערך בקבוצת מגדל, הידע הרב והניסיון המרשים שצבר בעולם ההשקעות מהווים אינדיקציה משמעותית להיותו המועמד המתאים ביותר לאחד התפקידים החשובים ביותר במגדל ביטוח - ניהול חטיבת ההשקעות, ואני בטוח שיציג הישגים מרשימים בתפקיד זה".

שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "מינויו של ארז מגדלי לתפקיד מנהל חטיבת ההשקעות של החברה הוא המהלך המתבקש לאור מקצועיותו של ארז, ניסיונו העשיר והרב בתחום ההשקעות והמהלכים המוצלחים שהוביל במגדל ביטוח בשנים האחרונות, ואני סמוך ובטוח שחטיבת ההשקעות בהובלתו תמשיך בתנופה אותה צברה בשנה וחצי האחרונות ותוסיף להוביל את מערך ההשקעות של הקבוצה להישגים רבים נוספים. המינוי עולה גם בקנה אחד עם המטרות אותן שמה לעצמה החברה: להביא לפיתוח אישי ומקצועי של עובדיה ולקידומם הפנימי של עובדי החברה לתפקידי הנהלה בכירים. אין לי ספק שארז הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החשוב".

ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח, ביקש להודות לדירקטוריון החברה ולעומד בראשו, יפתח רון טל וכן למנכ"ל החברה, שגיא יוגב, ואמר: "אני לוקח על עצמי את תפקיד הובלת חטיבת ההשקעות מתוך תחושת אחריות רבה לניהול כספי העמיתים והנוסטרו של החברה. אני בטוח שהכישורים הרבים שרכשתי במשך שנותיי בקבוצת מגדל בכלל ובחטיבת ההשקעות בפרט יסייעו לי לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully