וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Skai ממנה את רן לירון ל - Head of Product Design

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 17:48

לירון הוביל את תחום ה - UX במרכז המו"פ של חברת נילסן ישראל, Varonis, CyberArk ו-NICE

חברת Skai, פלטפורמת הסחר החכם והשיווק, מודיעה על מינויו של רן לירון למנהל עיצוב המוצר של החברה. במסגרת תפקידו רן יהיה אחראי להובלת קבוצת מעצבי המוצר של Skai. לרן ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהובלת UX (חוויית משתמש) בתעשיית ההיי-טק וכיום מוביל את אחת מתכניות ההכשרה המובילות בישראל ל-UX, ביחידה ללימודי חוץ של הטכניון.

רן לירון. ברק דנין,
רן לירון/ברק דנין

לפני סקאי, רן הוביל את תחום ה- UX ב-Nielsen ישראל, ובעבר שימש כראש תחום UX ב-CyberArk, שם הוביל קבוצה של 15 אנשי מקצוע - מומחי UX, מעצבים חזותיים וחוקרי UX. רן היה גם ראש ה-UX ב- Varonis וב- Nice.

רן בן 49, גר בפתח תקווה עם אשתו ושני ילדיו. בוגר בית הספר לאומנויות קמרה אובסקורה

Skai היא פלטפורמת סחר חכם ושיווק המאפשרת למותגים לקבל תובנות, להגיע להחלטות ולבצע מהלכים שיובילו לתוצאות מהירות ומבוססות יותר. פלטפורמת Skai כוללת חבילת מוצרים מבוססי דאטה המספקים מודיעין של השוק, הפעלת מדיה רב-ערוצית, בדיקות ומדידות. כך מתאפשר לצוותי מוצר, מחקר ושיווק לתכנן בצורה מדויקת אסטרטגיות ולצאת נשכרים מהשקות רב-ערוציות.

הפלטפורמה של Skai עוזרת לאלפי מוצגים וחברות, מהמצליחות והמוכרות בעולם, להגיע ללקוחות ולגדל את המותג שלהם בערוצים דיגיטליים. מבין לקוחות החברה: מייסי'ס, פרוקטר אנד גמבל, קימברלי קלארק, קוקה קולה, LG, פלייסטיישן, וולוו, טויוטה, HBO, ספוטיפי ועוד רבות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully