וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מכונית אבל יוקרה: מוצרי מטבח של המותג האיטלקי BUGATTI

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 15:57

סדרת מוצרי המטבח הצבעונית של המותג האיטלקי "בוגאטי", מציגה מוצרים פונקציונליים, עם נוכחות ויזואלית דומיננטית על השיש במטבח

הקונספט המהפכני של המותג היוקרתי למוצרי מטבח "בוגאטי", הוא להעניק פרשנות חדשה למוצרי המטבח שכולנו מכירים ולהגדירם מחדש, הן מבחינת העיצוב המתוחכם המשלב קשת של צבעים ססגוניים והן מבחינת הפונקציות הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות בכל אחד מהמוצרים.

בישראל מוצרי "בוגאטי" מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי בירמן דיזיין החברה המובילה בישראל למותגי יוקרה למטבח ולבית. מבין המוצרים המשווקים:

סדרת מוצרי בוגאטי. יח"צ חו"ל,
סדרת מוצרי בוגאטי/יח"צ חו"ל

מכונת קפה DIVA - מכונת הקפה מסדרת מוצרי החשמל היוקרתיים של בוגאטי עובדת עם קפסולות או אבקת קפה. מכונת הקפה בעיצובו של המעצב Andreas Seegatz.ל"בוגאטי", מגיעה בסקאלת צבעים ססגוניים. המחיר 4,500 שקל.

מותג היוקרה האטלקי בוגאטי, מכונת קפה מעוצבות מחיר 4,500 שקל. יח"צ חו"ל,
מותג היוקרה האטלקי בוגאטי, מכונת קפה מעוצבות מחיר 4,500 שקל/יח"צ חו"ל

מצנם VOLO - בעל 6 רמות קלייה, ומגוון פונקציות שונות בניהם:הפשרה, שמירה על חום, צליה של צד אחד של פרוסת הלחם, וחימום קל של הצד השני כמו לחם אמריקאי. משלב את המנגנון הממונע של בוגאטי Lift System הגורמת לפרוסות הלחם לעלות ולרדת באופן אוטומטי. המחיר 1,063 שקל.

משקל וטיימר UMA - בעלת קיבולת מרבית של 3 ק"ג, ניתן לבחור בין יחידות משקל שונות. המשקל בעל מערכת איפוס משקל כך שניתן להוסיף עוד מרכיבים לקערה ולמדוד אותם בנפרד. הקערה ניתנת להסרה ולשימוש כקערת ערבוב, זאת כדי להקל על השקילה, ריקון וניקיון- ניתן אפילו להכניס למדיח. המחיר 700 שקל.

מסחטת הדרים VITA - מסחטה שנוצרה אחרי מחקר מחוויית הסחיטה והמזיגה, עוצבה על ידי המעצבים Innocenzo Rifino ו- Lorenzo Ruggieri ל"בוגאטי", קלה לשימוש, עשויה מחומרים איכותיים המעניקים תצורה אלגנטית יחד עם תכונות טכניות אמינות. מהירות מסחטת המיץ עומדת על 90-95 סיבובים בדקה, בלחיצה על כפתור ניתן לסובב את הכוס ולמזוג את המיץ.המכשיר מגיע עם קונוס גדול לסחיטת תפוזים ואשכוליות, חרוט קטן לפירות הדר קטנים וקנקן זכוכית מחוסמת. המחיר 1,070 שקל.

מסחטת הדרים דגם ויטה של בוגאטי, המחיר 1070 שקל. יח"צ חו"ל,
מסחטת הדרים דגם ויטה של בוגאטי, המחיר 1070 שקל/יח"צ חו"ל

בלנדר VELA - העיצוב החרוטי המשופר של כוס הערבול והמנוע העוצמתי מסייעים למזון להסתובב בקלות עבור קבלת ערבול מושלם. הבלנדר מורכב מכוס קלת משקל עשויה פלסטיק TRITAN PCT, ולהבי פלדה איכותיים אשר עוצבו במיוחד לערבול רב עוצמה של מרכיבי מזון שונים. לבלנדר 4 מהירויות, פונקציית כתישת קרח ופעימות. המכשיר מגיע עם ספל למילוי ובוחשן. המחיר 1,071 שקל.

קומקום חשמלי VERA EASY - העיצוב החדשני של Vera Easy הוא תוצאה של סדרת מחקרים שהוכיחו כי הצורה החרוטית של גוף הקומקום יכולה לחסוך הרבה אנרגיה. בשילוב עם גוף חימום דיסק, זה מאפשר לקומקום Vera להפחית את צריכת האנרגיה ב-25%. המחיר 1,038 שקל.

קומקום חשמלי של בוגאטי. המחיר 1038 שקל. יח"צ חו"ל,
קומקום חשמלי של בוגאטי. המחיר 1038 שקל/יח"צ חו"ל

המותג האיטלקי "BUGATTI" נוסד בשנת 1923 בלומזנה אשר באיטליה, ע"י משפחת ג'וספי משושלת בוגאטי. המותג מתמחה בייצור ועיצוב פריטים דקורטיביים ויוקרתיים לבית ולמטבח, עשויים בעבודת יד.

מוצרי מטבח של "בוגאטי", להשיג בלעדית ב"בירמן דיזיין", בקניון "דן דיזיין סנטר" , הלח"י 2 בני ברק
לבירורים: 1-800-600-150 ולרכישה באתר: www.casabugatti.co.il

סדרת מוצרי בוגאטי. להשיג בלעדית בבירמן דיזיין. יח"צ חו"ל,
סדרת מוצרי בוגאטי. להשיג בלעדית בבירמן דיזיין/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully