וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור גריסריו פסטור, מונתה ל-VP Payments ב-Karma

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 12:04

גריסריו פסטור, מביאה עימה ניסיון של מעל לעשור בתפקידי ניהול ומתן ייעוץ אסטרטגי בחברות פינטק וגופים בנקאיים בינלאומיים כמו מאסטרקארד ודלויט, בין היתר, בכל הנוגע לאימוץ ופיתוח פלטפורמות תשלומים מתקדמות

חברת הסטארט-אפ, קארמה, שמפתחת סט כלים טכנולוגיים ייחודיים המבוססים על בינה מלאכותית, שמאפשרים לקונים ברשת, לבצע מעקב אחר פריטים, לקבל התראות על ירידות מחירים, מבצעים ועל קופונים לרשתות קניות מכל העולם, מודיעה על מינויה של מור גריסריו פסטור, כ-VP Payments של החברה.

גריסריו, שתוביל את תחום התשלומים בחברה, בעלת ניסיון של יותר מעשור בתפקידי ניהול וייעוץ אסטרטגי, עבור חברות פינטק וגופים בנקאיים בינלאומיים גדולים ומובילים. בתחילת דרכה המקצועית, גריסריו כיהנה כמנהלת בזרוע הייעוץ האסטרטגי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte.

במהלך חמש השנים האחרונות, גריסריו הובילה את מערך הייעוץ האסטרטגי של מאסטרקארד העולמית בישראל, וסייעה לחברה לקדם תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בעולמות הפיננסים מול בנקים אירופאים מובילים. במסגרת תפקידה, בנתה והובילה את פרקטיקת הייעוץ של החברה בישראל, והייתה חלק מצוות ההנהלה האירופי.

בנוסף, גריסריו ניהלה במאסטרקארד תהליכי הקמת ארנקים דיגיטליים מקצה לקצה, אשר הנגישו שירותי תשלום מתקדמים למיליוני לקוחות אירופאים. ואף, העניקה ייעוץ וליווי לבנקים הגדולים בעולם, בכל הנוגע לאימוץ רגולציית "הבנקאות הפתוחה", שמאפשרת, בהסכמת הלקוח, לשתף את המידע הפיננסי שלו, שנמצא בידי הבנקים וחברות האשראי גם עם צדדים שלישיים.

מור גריסריו פסטור. יעל בקר,
מור גריסריו פסטור/יעל בקר

קארמה נהנית מהרוח הגבית של הצמיחה העקבית במסחר המקוון, במיוחד בקורונה. במהלך השנתיים האחרונות נרשמת עלייה של עשרות אחוזים בקניות אונליין בעולם, עקב הסגרים, ההגבלות והריחוק החברתי שנכפה על העולם. 3 מיליון משתמשי קארמה, חסכו בשנת 2021, 144 מיליון דולר, באתרי קניות מכל העולם, לאחר שביצעו רכישות בחברות ובמותגים עולמיים נחשבים, ביניהם: Sephora ,Net-A-Porter ,Urban Outfitters ,Farfetch ו-Macy's.

יונתן פרידמן, מנכ"ל קארמה: "אחת המטרות העיקריות של קארמה היא לייצר חוויית לקוח מדהימה ותשלומים נוחים. המינוי של מור והניסיון הבינלאומי הרחב והיוצא דופן שהיא מביאה איתה, יאפשרו לנו לספק חדשות משמעותיות בעולמות התשלומים, ולחבר אותם לעולמות הסחר המקוון".

מור גריסריו פסטור, VP Payments בקארמה: "עולמות התשלומים עוברים מהפכות טכנולוגיות וקארמה תהיה חלק מהם. נחבר בין טכנולוגיות הסחר המקוון של קארמה לעולמות התשלומים ונאפשר לצרכן לקבל החלטות חכמות ומשתלמות יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully