וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת מינויי בכירים ב-NoTraffic

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 15:30

נורמן טוטנאור, טייס חיל האוויר לשעבר, מונה למנהל עסקים ראשי (CBO), אורנה שלו מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח, (VP R&D) ומיכאליה נגרי מונתה לסמנכ"לית שותפויות (VP Global Partners & Data Monetization)

מינויים חדשים בחברת NoTraffic - שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לניהול תנועה והיא בעלת יכולת לצמצם את תאונות הדרכים, להפחית את עומסי התנועה ואף פליטת המזהמים באופן ניכר, וחוסכת עשרות אחוזים בזמן של כלי הרכב והולכי הרגל על הכביש, בצירים העמוסים ביותר. הטכנולוגיה מאפשרת חיבור מערך רמזורים לענן תוך פחות משעתיים, ומסייעת במניעת תאונות בין כלי רכב להולכי רגל, ונהגים ש"גונבים" רמזורים אדומים.

נורמן טוטנאור. איתן ריקליס,
נורמן טוטנאור/איתן ריקליס
מיכאליה נגרי. יחצ,
מיכאליה נגרי/יחצ
  • נורמן טוטנאור, טייס חיל האוויר לשעבר, מונה למנהל עסקים ראשי (CBO). טוטנאור הוא בכיר בעולם העסקי, עם מעל ל-30 שנות נסיון בתעשיות הפינטק, ה-Telecommunications וה-insuretech בין השאר. הוא גדל בפיניקס, אריזונה, לפני שעבר לירושלים עם משפחתו בגיל 14. לאחר שירות של 11 שנים בחיל האוויר, כטייס ובתפקידים מודיעיניים, החל בקריירה עסקית ב-TTI Telecom ובעל חלק גדול בהצלחה המשמעותית של החברה. הוא הוביל צוותי מכירה גדולים ובינלאומיים ב- Flash Networks, Pontis, Sapiens ו- Atidotכולל עסקאות בהיקפים של מעל ל-50 מיליון דולרים. הוא מתמחה בפתרונות מכירה מורכבים הכוללים תוכנה, חומרה, שירותים מקצועיים ושותפי צד שלישי.
  • אורנה שלו מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח (VP R&D) לאחר שבחמש השנים האחרונות הובילה את פיתוח התוכנה בתוכנית פריים של אמזון. היא הגדירה את האסטרטגיה לטווח ארוך, בזמן שהובילה את הצוותים שתחתיה לביצועים מצוינים לבניה, מדידה, מוניטיזציה ואופטימיזציה של הפלטפורמות של אמזון. עם יותר מ-20 שנות נסיון, שלו הובילה צוותי מחקר ופיתוח ב- Mercury Interactive (שנרכשה בהמשך ע"י ענקית המדפסות ומכשירי החשמל HP), SuperDerivatives ו- Viggo. שלו תעסוק בתפקידה החדש בצמיחת הטכנולוגיה, בניית תשתית גרעינית עבורה והרכבת צוותים יעילים ופרודוקטיביים, ותתמוך בפיתוחם המקצועי של העובדים.
  • מיכאליה נגרי מונתה לסמנכ"לית שותפויות (VP Global Partners & Data Monetization),
  • לאחר שכיהנה בתפקידי מפתח בחטיבה האירופית של פרטנר ובתפקידה האחרון בחברת הניווט HERE. נגרי היא מנהלת עסקית בעלת יכולות מכוונות עם התמחות באסטרטגיות go-to-market , האצת הכנסות (revenue acceleration), הגדלת רווח, שותפויות ופיתוח עסקי. היא עבדה באירופה ובארה"ב, ומביאה עמה מעל ל-20 שנות נסיון בעולמות הטכנולוגיה, המדיה והטלקום. מוקדם יותר בקריירה שלה החזיקה במשרות בכירות ב-Zed ו-AOL.
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully