וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: העיניים המסכה וגבינות מהמעדנייה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 8:38

קלרינס דואגים לעיניים, ליראק מביאים לישראל את מסיכת החימר הטובה בצרפת ובקרליין מביאים את הקנאביס לפנים, מותג CK מפרגן לנוער, ומותג אדידס מפרגן לחזה הנשי, צבר משיקים מעדניה ביתית ונפטון לוקחים אותנו למסע בהודו וסדרת דיימונד סקיי של ארקוסטיל דואגת לבריאות

ארמני שומר על הסביבה

כבוד לסביבה הוא לב ליבו של הבושם של מעצב העל האיטלקי ג'ורג'יו ארמני, המשקף את מחויבותו להפחתת ההשפעה הסביבתית של המותג, והתמקדות בפליטות פחמן-הגורם העיקרי לשינויי האקלים. המותג שואף להימנע, להפחית ולקזז פליטות פחמן בכל מקום אפשרי, ארמני מתחייב לתמוך בשימור יערות, ולקזז את הפליטות באמצעות תוכנית לפרויקטים של ייעור ושימור.

GIORGIO ARMANI מזמין את הנשים לחיות את החיים באינטנסיביות עם השקת MY WAY INTENSE ניחוח חדש לאישה החושף פרק חדש של הבושם הקודם MY WAY עם פרשנות עשירה ומפוארת לסימן ההיכר הפרחוני והעכשווי של הבושם, הבושם הוא הזמנה לחיות את החיים באינטנסיביות, ולוכד את הרעיון שאנחנו מתעצמים כאשר אנחנו זונחים את המוכר והידוע, ונותנים לעצמנו לחוות את החיים בעוצמה גדולה יותר, לבושם לב פרחוני ושובל ניחוח עצי אינטנסיבי, זר פרחי יסמין וטוברוז הודי, שרקח המאסטר קרלוס בנעים שיצר את הבושם הראשון, מציג שילוב תרבויות, מבליט מרכיבים טבעיים, ולוקח את החושים למסע ריחני עשיר.

ניתן למלא בקבוק קטן בבית, פשוט הופכים את בקבוק המילוי לתוך הבקבוק המקורי, ומעבירים, שיטה המפחיתה ב-64% פליטות פחמן הנובעות מייצור מספר רב של בקבוקים. בקבוקי הבושם ובקבוקי המילוי מיוצרים מזכוכית, פלסטיק ומתכת ממוחזרים, ניתן להפריד בין רכיבי המתכת והזכוכית של הבקבוק.

הקופסה החיצונית של הבושם עשויה מקרטון ממוחזר, כשהאותיות הכחולות מודפסות בדיו על בסיס ירקות. ארמני משתמש במרכיבים טבעיים שנרכשים באופן אחראי בכדי להבטיח את קיימותם, ולתמוך בקהילות מקומיות באמצעות תוכניות המבוססות על סחר הוגן, בשת"פ ארגונים לא ממשלתיים מקומיים. מקור הווניל בבושם באזור הררי במדגסקר, תהליך ייצורו מנוטר בקפדנות, וייצורו הוא חלק מתוכנית רכישה כוללנית בשיתוף פעולה עם ארגון לא ממשלתי מקומי Fanamby, הנותן עדיפות לספקים המאפשרים עבודה בטוחה והכנסה בטוחה לאנשים מקהילות מוחלשות, ומאפשרת מקורות הכנסה לשיפור הפרנסה המקומית, ותמיכה ביצרנים המגדלים אורז וקפה לצד וניל, ולעודד יזמות מקומית.

ארמני מתחשב בסביבה בקבוקי my way intense. יח"צ חו"ל,
ארמני מתחשב בסביבה בקבוקי my way intense/יח"צ חו"ל

עיניים שלי

מותג הטיפוח היוקרתי קלרינס משיק Double Serum Eye -סרום מרוכז אנטי אייג'ינג, מוצר משלים ל-Double Serum האייקוני שהפך לסימן ההיכר של החברה המשפחתית, ולרב-מכר עולמי שמעורר 5 קריטריונים חיוניים לעור צעיר: לחות, הזנה, חמצן, הגנה וחידוש, שפותח במשך 30 שנות מחקר ומומחיות בתחום האנטי אייגי'נג.

הקונספט החדשני של הסרום טבוע בפיתוח של המותג-סרום כפול ראשון המכיל נוסחה שומנית ונוסחה מימית בנפרד, המשלבת 21 תמציות צמחים יעילות לאנטי אייג'ינג, המשפרות באופן מוכח את מראה העור. האפקטיביות מתקבלת באמצעות משאבה מדויקת שהוכחה בסדרת מבחנים: הפחתת קמטים, עור מוצק, מראה אחיד, גמיש, זוהר ופחות נקבוביות נראות לעין .

Double Serum Eye מושלם לקווי המתאר של העיניים, הנוסחה הכפולה והמרוכזת, מכילה 96% רכיבים ממקור טבעי, ו-13 תמציות צמחים עוצמתיות ביניהן תמצית צ'רוויל בר אורגני, התורמת לפעולת חיזוק, ותמצית כורכום התורמת לפעולה משלימה כפולה-שילוב המסייע בשיפור תפקוד 5 הפונקציות החיוניות לעור. הבקבוקון הכפול, Double Serum Eye משלב פורמולה על בסיס מים ונוסחה על בסיס שמן השומרת על ריכוז מרכיבי האנטי אייג'ינג בצורה מיטבית, האריזה החכמה מאפשרת מינון מותאם אישית, גם לעור הרגיש ביותר, מרקם נוסחת המים+שמן קלילה, נעימה ולא שומנית. להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר CHOZEN

עיניים שלי double serum eye של קלרינס. יחסי ציבור,
עיניים שלי double serum eye של קלרינס/יחסי ציבור

אייקון בבקבוק

הרוח הנצחית של הבושם CK One האייקוני ממשיכה עם השקת EDP CK Everyone הפותח פרק חדש בתולדות תיק המוצרים CK Everyone, ונותן פרשנות מחודשת ומועצמת לבושם הקלאסי.

ההשראה לבושם היא הנוער השואף להביע את האני האמיתי שלו ללא גבולות, מסע הפרסום שצילם גלן לוצ'פורד, יוצר רוח אותנטית וביטוי עצמי ייחודי, כשהמצולמים מעלים על נס את ריבוי פני היחיד בדימוי חזותי פולימורפי נועז המעצים את היחיד, ומגדיר מחדש את הגבולות תוך פריצת הגבלות ומגבלות.

בקבוק הבושם הוא מחווה לקולקציית ההלבשה התחתונה העל זמנית של קליין. זכוכית הבקבוק עשויה מ-10% חומרים ממוחזרים, והאריזה מ-30% חומרים ממוחזרים. על הניחוח אלברטו מורילאס, אמן בשמים ויוצר הבושם CK One וה-EDT CK Everyone האיקוניים, אמן הבשמים הראשי פרנק וולקל, ואמנית הבשמים גבריאלה שלריו, שיצרו ניחוח ניטראלי מגדרית. הבושם ממשיך את המודעות לאיכות הסביבה, הנוסחה הטבעונית מכילה 77% מרכיבים ממקורות טבעיים ואלכוהול שהופק באופן טבעי.

ה-EDP, נושא את תו התקן Cradle to Cradle Certified® Gold, המחזק את מעמדו כבושם טהור התורם תרומה חיובית לשינוי חברתי, אתי וסביבתי. להשיג ברשתות השיווק.

אייקון בבקבוק CK Everyone. יח"צ חו"ל,
אייקון בבקבוק CK Everyone/יח"צ חו"ל

מרססים ומרגיעים

אדרמה משיק את אקסאומגה ספריי-תרסיס ייחודי לעור יבש ומגורה, המכיל 97% מרכיבים טבעיים וצמחים שמקורם בחקלאות אורגנית, ללא בישום או חומרים מזיקים.

הסדרה מכילה פלקסרין וויטמין 3B המטפלים במחסום העור הפגום ומסייעים בבנייתו מחדש. ניתן להתיז את הספרי בכל זווית- 360%, הוא נשאר במקום ונספג במהירות, מה שמקל על התזה כשמדובר בילדים, פעוטות ותינוקות הסובלים מעור יבש ומגורה. א-דרמה הינו מותג דרמו-קוסמטיקה אשר פותח במיוחד לעור יבש ומגורה, מוצרי המותג מבוססים על שיבולת שועל מזן Rhealba הנבחר מתוך 80 זני שיבולת שועל, בזכות תכונותיה הייחודיות המאזנות מחדש את העור, משקמת את מחסומי העור ויעילות בפעילות אנטי דלקתית.

Spray אקסאומגה מסייע לווסת גירויים בעור, להרגיע תחושת גרד באופן מיידי לעור יבש ומגורה ומונע התפתחות גירויים בעור, ומסייע לשלוט בסממנים גם כאשר הם לא נראים לעין. מתאים לטיפול בכל אזורי הגוף והפנים, להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

מרססים ומרגיעים אקסאומגה ספריי של A-Derma. יחסי ציבור,
מרססים ומרגיעים אקסאומגה ספריי של A-Derma/יחסי ציבור

קנאביס לפנים

קרליין משיקה את סדרת "המפ" המבוססת Cannabis Sativa Seed oil. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות הראו כי לשמן הצמחי יכולות טיפוח בהזנת העור והרגעת רגישות, במיוחד עור הסובל מתחושת יובש, אדמומיות, מתח ואי נוחות.

השמן עשיר במינרלים חיוניים וחומצות אומגה המסייעים בתהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור. הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית ושמנים קלים ממקור טבעי היוצרים מעין מעטפת הגנה לשכבת העור העליונה המונעת התנדפות הלחות הטבעית מהעור, ומעלה את רמת הלחות הפנימית. הרכב השמנים הייחודי מעניק הזנה עמוקה ללא תחושה שומנית, הוא נספג בקלות ויוצר תחושה חלקה, רכה וגמישה.

הפורמולה המדויקת מעניקה תוצאות אופטימליות בשילוב מרכיבי לחות והזנה כמו שמנים ממקור טבעי של זרעי קנביס, חוחובה, אבוקדו ונבט חיטה לתחושת לחות ורכות; חומצה ההיאלורונית וחמאת שיאה העוזרות לנעול את הלחות; נוגדי חמצון, ויטמין E ומינרלים עשירים מים המלח המעניקים לפנים מראה רענן, חלק וצעיר יותר. המוצרים ללא סולפטים, SLS\SLES או פארבנים. בסדרה: קרם רב תכליתי מרגיע ומאזן Calm and Re-balance Multi-Purpose Cream ; מסכת לחות מרגיעה ומאזנת Calm and Re-balance Mask ; שמן מאזן, מחליק ומרגיע Calm and Re-balance Face Oil . להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר.

קנאביס לפנים סדרת hemp. דניאל קמינסקי וטל אזולאי,
קנאביס לפנים סדרת hemp/דניאל קמינסקי וטל אזולאי

אוקטופוס באמבטיה

ניקוי עור הפנים הוא חלק משגרת הטיפוח היומית, עיסוי קטן לפני השטיפה מגביר את זרימת הדם, ומסייע בהענקת מראה רענן, מותג SO.KO משיק מברשת אוקטופוס עשויה מסיליקון רך לניקוי יסודי של עור הפנים עם מבנה אחיד שאינו מתפרק ואינו צובר לכלוך, המברשת מסייעת בשיפור זרימת הדם, ובהסרת תאי עור מתים, שמים מעט סבון פנים על הספוגית הלבנה, מפעילים מעט לחץ להחדרת הסבון לספוג ומסבנים את הפנים עד לקבלת קצף עשיר.

בנוסף מושקת - שחקנית.אבן הגאושה- אבן רוז קווארץ בצורת לב לעיסוי הפנים, משמעותית בתחומי עיסויי הפנים.SO.KO מתרחב גם בעולמות טיפוח הגוף ואחרי רולר העיסוי לגוף ושמן הגוף היבש, מושק סקראב המקלף את עור הגוף ומסיר תאי עור מתים, ומעניק מראה עור חלק ורך יותר.. להשיג בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין.

so.ko. יחסי ציבור,
אוקטופוס באמבטיה: SO.KO/יחסי ציבור

חימר לפנים

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק מסכת חימר פילינג טיפולית מבוססת צמחים מסדרת סבולוג'י לניקוי עמוק ויסודי והחדרת לחות לעור, מאזנת סבום וסבוריאה ומתאימה לכל סוג עור גם עור רגיש, ובמיוחד לסובלים מאקנה מגיל 16.

המסכה הפעילה מבוססת על טכניקות רפואיות דרמו-קוסמטיות להתחדשות העור שהוכחה כיעילה במחקרים קליניים וזכתה בצרפת כמסכת החימר היעילה ביותר. המסכה מעניקה ניקוי עמוק, מחדירה לחות, מנקה את הנקבוביות מטפלת בנקבוביות פעורות, מונעת היווצרות וכניסת חיידקי אקנה לעור, אינה מייבשת וקרם הלחות שבה מותיר את העור רך ונעים.

המסכה מבוססת על חימר-ירוק ולבן המכיל מינרלים סופחי רעלים המסייע ב:ניקוי עמוק של העור, פילינג טבעי ומזין, הסרת תאים מתים ושיקום רקמות עור פגועות. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

חימר לפנים מסיכת פילינג חימר טיפולית מסדרת סבולוג'י. יח"צ חו"ל,
חימר לפנים מסיכת פילינג חימר טיפולית מסדרת סבולוג'י/יח"צ חו"ל

השפתונים מתרחבים

מותג בליסטקס משיק שני שפתונים חדשים בסדרת אינפיוזן עם פורמולה מתקדמת לטיפוח ושיקום שפתיים יבשות סדוקות ומגורות: בליסטקס Lip Infusions Soothing-שפתון מועשר בשמן זרעי מלפפון וקלנדולה הידועים בתכונותיהם המרגיעות, מועשר בשעוות דבורים ושמן קוקוס להגנה על לחות השפתיים, ובליסטקס Lip Infusions Restore-שפתון מועשר בשמן קוקוס ושעוות דבורים המעניקים לחות והגנה על השפתיים, מועשר בסקוואלן המסייע בשיפור מחסום הלחות הטבעי של עור השפתיים ומועשר באלנטואין המרכך ומחליק את השפתיים. להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם.

השפתונים מתרחבים סדרת אינפיוזן של בליסטיקס. יחסי ציבור,
השפתונים מתרחבים סדרת אינפיוזן של בליסטיקס/יחסי ציבור

כוכב חדש

לאחר שמותגי אינדי מהעולם נחתו באתר OH GLOW, האתר מצרף את המותג הקנדי -BLEU LAVANDE מותג טיפוח גוף שנוסד לפני כ-20 שנה, בחוות גידול לבנדר מהם הופקו מוצרי טיפוח גוף טבעיים וטבעוני, מאז מציע המותג פתרונות ארומתרפיים מבוססי שמן אתרי לבנדר אמיתי ISO 3515 מוסמך.

המותג הטבעוני מציע מוצרים עשירים בחומרים טבעיים המכבדים את הסביבה ומקדמים רווחה, ללא חומרי ריח מלאכותיים, סולפטים, פראבנים וצבעים מוסמכים ללא אכזריות על ידי הארגון הנודע PETA העולמי.הקולקציה הראשונה המושקת בישראל כוללת: ג'ל רחצה לבנדר/ לבנדר תפוז; קרם גוף לבנדר/ לבנדר תפוז; קרם יידים לבנדר/ לבנדר תפוז/ לבנדר אקליפטוס; סבון ידיים לבנדר; פילינג מלח ים. להשיג בלעדית באתר Oh!Glow

באתר OH GLOW   BLEU LAVANDE, כוכב חדש  סדרת. יח"צ חו"ל,
באתר OH GLOW , כוכב חדש סדרת BLEU LAVANDE/יח"צ חו"ל

החגיגה של נפטון

מותג התבלינים הישראלי "נפטון" נכנס לשוק המזון הטבעוני המוערך במאות מיליוני שקלים, ומשיק מיונז חדש, מדובר בחדירה של החברה-מחברות התבלינים והממרחים המשמעותיות בשוק הישראלי, לעולם המזון הטבעוני. המיונז מיוצר במפעל המשפחתי של החברה בדרום הארץ ופותח על-ידי צוות טכנולוגי במטרה לדייק את המרקם והטעמים שירגישו כמו המקור. במהלך השנה יושק מיונז בתוספת כורכום ומיונז ספייסי.

בנוסף המותג מרחיב את הסדרה ההודית עם מגוון מוצרים חדשים שקשה להשיג ברשתות השיווק, אז אחרי הגראם מסאלה ,צ'טני מנגו, צ'טני שזיף, טנדורי בתבלין וברוטב, מסלת דגים ועוד מאכלים מהמטבח ההודי, קבלו את הנבחרת ההודית הכוללת: פאני פורי-חטיף הודי בגודל ביס הבנוי מכדורים מטוגנים ופריכים עם מילוי לבחירה; פאפאד- האפטייזר ההודי, נשנוש קל ופריך על בסיס קמח עדשים לפתיחת כל ארוחה; פאפאד כמון-נשנוש קל ופריך על בסיס קמח עדשים בתוספת כמון.

חגיגה בנפטון כשהודי פוגש מיונז טבעוני. יחסי ציבור,
חגיגה בנפטון, כשהודי פוגש מיונז טבעוני/יחסי ציבור

הר כנען

טחינה "הר כנען" שמיוצרת שנים רבות על-ידי משפחת זהר, מגיעה הביתה, הטחינה מיוצרת על-פי מתכון סודי עתיק יומין, בשיטות עתיקות שנותנות לה את טעמה. מדובר בטחינה העשויה מ-100% שומשום, ללא נתרן, חומרים משמרים או צבעי מאכל.

עד היום נעשה בה שימוש בחומוסיות ובמסעדות מובילות ברחבי הארץ וכעת הוחלט לשווק אותה לראשונה גם ברשתות השיווק המובילות ביניהן: רשת ויקטורי, טיב טעם, ברקת, יינות ביתן, מגה, קשת טעמים ועוד. שוק הטחינה מגלגל בישראל למעלה מ-250 מיליון ₪ בשנה עם 11,000 טונות טחינה גולמית שצורכים הישראלים מדי שנה.

הר כנען הטחינה המפורסמתצ מהיום גם ברשתות. יחסי ציבור,
הר כנען הטחינה המפורסמת, מהיום גם ברשתות/יחסי ציבור

המעדניה של צבר

צבר משיקה את "המעדנייה של צבר" במסגרתה מושקת לראשונה סדרת גבינות עם ירקות קלויים, הסדרה מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם ביקוש הולך וגובר למוצרי מעדנייה.

בצבר זיהו כי הישראלים מחפשים, חוויה קולינרית לוקאלית, מה שהביא לפריחה מחודשת של מעדניות, ורכישה מוגברת של מוצרי פרמיום מחוץ לרשתות השיווק. ממרחי הגבינות הם פרי שת"פ עם מחלבת כפר תבור-יצרנית ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות, שפיתחה עבור צבר גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם המשתלב באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים.

בשלב הראשון מושקת סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס, לצד שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וסלטים. בהמשך וכחלק מפיתוח פורטפוליו מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים.

המעדניה של צבר-גבינות עם ירקות קלויים. סטודיו אסם,
המעדניה של צבר-גבינות עם ירקות קלויים/סטודיו אסם

יהלומים על האש

סדרת כלי הבישול ארקוסטיל דיימונד סקיי מתחדשת, הסדרה מיוצרת בטכנולוגיית יציקת פלדה מותכת של חומר טהור ללא חומריים המזיקים לגוף האדם, תהליך המבטיח חוזק ועמידות גבוהה ביותר, פיזור חום אחיד ללא נקודות קרות או שרופות בדפנות הכלי, חיסכון וניצול מרבי ויעיל של צריכת האנרגיה המופקת מהכיריים.

פנים הסיר נעטף ב-4 שכבות ציפוי חדשני וייחודי הנחשב לטוב מסוגו בעולם, עם עמידות גבוהה בפני שריטות, שחיקה הוא נון סטיק, קל ומהיר לניקוי. החלק החיצוני מצופה בציפוי ייחודי המגן ומאפשר ניקוי קל, מהיר ונוח, ומונע היווצרות כתמי בישול ושומן שרוף על הדופן החיצונית.

הציפוי הפנימי והחיצוני מיוצרים בטכנולוגיות ייצור המתקדמות ביותר בעולם ומותאמים לדרישות התקן הגרמני ורשות המזון האמריקאית, ידיות הכלי לא מתחממות וניתנות לפירוק לצורך בישול בתנור ושטיפה במדיח, לידיות מבנה ארגונומי והן תוכננו בהתאמה למבנה האנטומי של כף היד לנוחות מושלמת ותפעול נוח. מכסה הסירים עשוי מזכוכית מחוסמת וניתן להכנסה לתנור, המכסה עטוף בחבק סילקון אטום, לניצול יעיל של האנרגיה הנצרכת ושמירה על מרכיבי חומרי הגלם בתבשיל. הסדרה מותאמת לכל סוגי הכיריים.

יהלומים על האש מחבת דיימונד סקיי של ארקוסטיל. יחסי ציבור,
יהלומים על האש מחבת דיימונד סקיי של ארקוסטיל/יחסי ציבור

למזוג קמח

טחנת "קמח הארץ" משיקה אקווהפאבה מוכנה בקרטונית מזיגה עם פקק לסגירה חוזרת לשימוש זמין ונוח. אקווהפאבה הם מי הבישול של קטניות כמו חומוס, שעועית ועוד, המשמשים כתחליף צמחי וטבעוני להכנת קצף ביצים ליצירת מרנג, עוגות, קרמבו, מרשמלו, מיונז, מוס ועוד.

לטובת לקוחותיה הטבעוניים, הוחלט בטחנה לייבא מאיטליה AQUAFABA המכיל 500 מ"ל נוזל מי חומוס, כמות שוות ערך ל-10 ביצים. למרות שבמהלך השנים נעשה שימוש במי הבישול של קטניות, האקוואפאבה הומצא רק ב-2014 כתחליף ייעודי לביצים ולקצף ביצים.

המילה מורכבת משתי מילים לטיניות AQUA -מים ו- FABACEAE קטניות. הנוזל משמש כתחליף להכנת דברי מאכל שונים בהם יש צורך בשימוש בביצים טריות ונאות או בקצף ביצים. הנוזל שבמשך שנים זוהה עם הקהילה הטבעונית, משמש גם רבים החוששים משימוש בביצים נאות ולא מפוסטרות להכנת מיונז, מוס ועוד. להשיג באתר "קמח הארץ": ובקרוב גם בחנויות טבע וברשתות ברחבי הארץ. "קמח הארץ" היא טחנת קמח ישראלית בכוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים.

למזוג קמח אקווהפאבה. קמח הארץ,
למזוג קמח אקווהפאבה/קמח הארץ

אקולוגיה במטבח

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ובשיווק מותגים אורגניים ואיכותיים לסביבה, משיקה לראשונה נייר אפייה אקולוגי של המותג הבינלאומי If You Care, באריזת חיסכון.

הגליל ארוך פי 2 מנייר אפייה רגיל, ומגיע עם פס חיתוך למידה הרצויה. נייר האפייה 100% טבעי ואקולוגי ללא הלבנה בכלור, הוא איכותי עם ציפוי סיליקון טבעי הנמצא בטבע ואינו רעיל.

הנייר טבעוני, ללא גלוטן או רכיבים מהחי, נקי מחומרי רעילים וניתן להשליכו לקומפוסט. האריזה הידידותית עשויה קרטון ממוחזר עם דבק לא רעיל, ללא הלבנה בכלור ודיו על בסיס ירקות. מתאים למיקרו-גל ולתנור לחום של עד 240 מעלות. למותג If You Care מוצרים איכותיים למטבח, נטולי רעלים המשמשים אלטרנטיבה אקולוגית למוצרים הקונבנציונליים. להשיג באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

אקולוגיה במטבח נייר אפייה if you care. יח"צ חו"ל,
אקולוגיה במטבח נייר אפייה if you care/יח"צ חו"ל

מהפכת החזיות

מותג אדידס בשת"פ אוניברסיטת פורטסמות', פיתחו קולקציית חזיות ספורט עם תמיכה שלא נגמרת, אדידס עיצבה מחדש את פורטפוליו חזיות הספורט עם עיצובים הנותנים מענה לתנועות החזה במהלך הספורט ומעניקות תמיכה נאותה.

קולקציית Bra Revolution היא חלק מקמפיין המותג הרחב IIN - impossible is nothing שהמוטו שלו-אין דבר שהוא בלתי אפשרי. קולקציית החזיות החדשה נותנת ביטוי לכך שכל אחת יכולה לעשות ספורט איפה ומתי שהיא רוצה בנוחות מרבית. בקולקציה פריטי כושר למגוון סוגי אימונים: סטודיו, כוח וריצה וכוללת מספר חזיות ספורט, Studio ליוגה, פילאטיס ופעילויות אחרות בעצימות נמוכה עד בינונית; חזיות Train לתמיכה מוגברת במהלך אימון אינטנסיבי יותר; חזיות Run לתמיכת חזה גבוהה ביותר.

זמין במגוון מידות נרחב וכולל כדי לעזור ליותר ספורטאיות לחוות ספורט ללא מחסומים. להשיג בחנויות אדידס נבחרות ובאתר הסחר הרשמי.

מהפכת החזיות bra revolution  של אדידס. יח"צ חו"ל,
מהפכת החזיות bra revolution של אדידס/יח"צ חו"ל

בייבי בלנדר

חברת NUTRIBULLET האמריקאית משיקה את Nutribullet Baby בלנדר ייעודי להכנת מזון לתינוק, הכולל ערכה עם כל מה שצריך על-מנת להכין אוכל טרי בריא לתינוק במהירות ובקלות, כולל ספר מתכונים. Nutribullet Baby מעניק להורים בקרה מלאה על התזונה שהתינוק צורך מדי יום, ומונע שימוש בחומרים משמרים או משפרי טעם.

הבלנדר ו- 6 קופסאות אחסון המזון, עשויים פלסטיק נטול ביספנול A BPA-FREE המזיק לבריאות. כל האביזרים הנלווים קלים לניקוי ובטוחים לשטיפה במדיח.

בייבי בלנדר Nutribullet Baby. יח"צ חו"ל,
בייבי בלנדר Nutribullet Baby/יח"צ חו"ל

הכל נשאר במשפחה

"דברים שרציתי לומר", הוא יומן משפחה ומתנה עם משמעות דרכה ניתן להעמיק את הקשר המשפחתי, היומן נוצר מתוך ההבנה שגם כאשר אנחנו מכירים היטב את היקרים לנו, יש דברים שאנחנו לא יודעים.

היומן מסייע בהעמקת הקשר, ויציאה יחד למסע בזמן דרך הזיכרונות. הרעיון לכתיבתו הגיע מסיפורה האישי של היוצרת, אפי כהן זוהר, אשר הבינה לאחר מות אביה שלמרות שהיתה איתו בקשר טוב, יש הרבה דברים שלא ידעה עליו. היא יצרה יומן שיאפשר לפתוח דיאלוג מסוג אחר, שיעזור לשאול, לדבר, לפתוח ולאוורר את הלב והשאיר מזכרת לדורות.

ביומן שאלות העוסקות בחיי ההורה על-פי תקופות, השאלות אישיות ומאפשרות להורה לכתוב או לספר חוויות, סודות, סיפורים. היומן בגודל A5 עם כריכה קשה עם הטבעת זהב על הכריכה, דפים עבים ואיכותיים לכתיבה נוחה.

הכל נשאר במשפחה. יחסי ציבור,
הכל נשאר במשפחה/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully