וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סטודיו C תיפתח מחדש אחרי פסח, עם שם ומנכ"לית חדשים

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 12:24

סטודיו C החדש By Ronit Raphael, זה השם החדש שנבחר לרשת שנסגרה ונמכרה ליזמית ה-wellbeing. מהרשת תמסר כי היא תשוב להפעיל את סניפיה מחדש לקראת סוף חודש אפריל. רונית רפאל, שרכשה את הרשת מכונס נכסים באוגוסט האחרון, מכריזה במקביל גם על מינוי מנכ"לית חדשה

רונית רפאל, מכריזה היום על שינוי שמה של רשת סטודיו C לכזה שאולי אינו שונה מאוד מהשם המקורי, אבל לפחות מסיר את הספק למי שייכת הרשת.

רפאל, שרכשה בחודש אוגוסט האחרון את רשת סטודיו C מידי כונס הנכסים, משלימה בכך מהלך נוסף שבו היא נכנסת לעולמות הכושר, העיצוב וחיטוב הגוף.

סטודיו סי אונליין משיקה תכנית אינטנCבי. סטודיו C,
מתוך פרסום לסטודיו C, טרם הסגירה והמכירה לרונית רפאל/סטודיו C

הכירו את המנכ"לית החדשה

בנוסף נודע כי ועדת האיתור סיימה את מלאכתה ובחרה בלילך בודפגה כמנכ"לית הרשת. בודפגה הייתה בעבר סמנכ"לית מכירות ושירות של סטודיו C ובתפקידה האחרון שימשה סמנכ"לית מכירות של רשת סבון ישראל.

רשת סטודיו C היא מהוותיקות שבין רשתות הכושר והספורט בישראל.בימים אלהמתקיימים תהליכי גיוס של צוותי עובדים, עיצוב ושדרוג הסניפים הקיימים לצד פתיחת סניפים במיקומים חדשים. בשלב הראשון יפתחו כחמישה סניפים בתוך מרכזי קניות שכונתיים.

רונית רפאל. רוני בר,
רונית רפאל: "סינרגיה מושלמת עם פעילות מרכזי היופי"/רוני בר

סינרגיה עם מרכזי היופי

לדברי רונית רפאל: "רבות מהנשים שהתאמנו ברשת מיומה הראשון הביעו את רצונן לחזור ולחדש את המנוי ולהמשיך להתאמן באותה שיטה שהוכחה כיעילה ומתאימה ביותר עבורן. הרשת המתחדשת תייצר חוויה חדשה ללקוחות כאשר סניפי הרשת החדשים יהיו בסינרגיה מושלמת לפעילות 12 מרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" שפועלים בישראל".

"בהתאמה, גם סניפי סטודיו C יאמצו את תפיסת ה-wellbeing שלי ולצד אולמות האימונים יפתחו מתחמי טיפולים אסתטיים וחנות בה יוצעו למכירה מוצרי הקוסמטיקה מבית L RAPHAEL שנמכר בהצלחה במדינות רבות בעולם. הצבע הכתום והמוכר של המותג, מסמל בריאות, אנרגטיות, תעוזה שאפתנות, שמחת חיים ויצירתיות והוא ישתלב בכל המרכזים החדשים לצד עיצוב חדש ומרגש", מוסיפה רפאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully