וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה מיליונים: גיוס הון לסטארטאפ Vee, שהקימה בת 20 מדימונה

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 13:47

הסטארטאפ Vee מפתח פלטפורמה לניהול עשייה חברתית בארגונים, הוא נוסד לפני פחות משנתיים על ידי מאי פיאמונטה, שהייתה אז בת 20 ועל ידי גיל אמסלם ואבי אמור. היום הכריז על גיוס סיד של 12 מיליון דולר

עשו טוב ומצאו טוב: סטרטאפ חברתי ישראלי הודיע היום על גיוס של 12 מיליון דולר. החברה נוסדה בשנת 2020 על ידי יזמת צעירה במיוחד, מאי פיאמנטה (מנכ"ל), גיל אמסלם (CTO) ואבי אמור (COO).

הפלטפורמה של Vee מחברת בין חברות וצוותים שרוצים לתרום לקהילה לבין עמותות הזקוקות לסיוע ברחבי העולם. הפלטפורמה מציעה מרקטפלייס רחב של הזדמנויות התנדבות, כמו חלוקת מזון, חונכות לנוער, יוזמות סביבתיות, רווחת בעלי-חיים ועוד ומאפשרת לבצע ניהול חכם ואינטראקטיבי של תהליך ההתנדבות בארגון.

Vee שמה דגש מרכזי על חוויית ההתנדבות של העובדים, ומאפשרת להם למצוא את ההתנדבויות התואמות לתחומי העניין והכישורים שלהם בקלות ולהתחבר לעובדים נוספים.

500 ארגונים שמשתמשים בפלטפורמה

ל-Vee יש כיום למעלה מ-500 חברות וארגונים המשתמשים בפלטפורמה, ביניהם צוותים מחברות כמו איביי, בוקינג.קום, הייבוב, איירונסורס, סיילספורס ועוד.

הפלטפורמה פעילה בעשר מדינות שונות ברחבי העולם ומצרפת מאות פעילויות חדשות כל שבוע. המודל העסקי של החברה מבוסס על הרשמה חודשית של ארגונים לפי כמות העובדים שהפעילות החברתית שלהם מנוהלת דרך המערכת. Vee מעסיקה 35 עובדים בישראל וארה"ב.

לדברי מאי פיאמנטה, מנכ"לית Vee: "לא הגיוני שעמותות צריכות להשיג סיוע על ידי הרמת שרשרת טלפונים לארגונים, וגם הגיע הזמן שתהיה לארגונים דרך פשוטה לעשות טוב. לכן בנינו את Vee כדי לגשר על הפער. אני נרגשת לראות את Vee הופכת להרבה יותר ממוצר - אלא לתנועה בינלאומית של אנשים שרוצים לתת חזרה. סבב הגיוס הזה ממצב את Vee ברמה אחרת לגמרי, וזוהי רק ההתחלה. נמשיך לעבוד עד ש-Vee תהיה הסטנדרט עבור כל חברה, אוניברסיטה, מדינה וכל אדם - בכל מקום".

תמונת מייסדים מימין אבי אמור מאי פיאמנטה גיל אמסלם. באדיבות Vee,
מייסדי Vee, מימין: אבי אמור, מאי פיאמנטה גיל אמסלם/באדיבות Vee

גדלה בדימונה, ייסדה את הסטרטאפ בגיל 20

פיאמנטה, שהקימה את החברה בגיל 20, גדלה בדימונה ועוסקת בתרומה לקהילה מזה שנים רבות. במהלך התיכון היא הובילה פרויקטים גלובליים ללא מטרות רווח במסגרתם ניהלה מערך מתנדבים ב-32 מדינות. זה היה הרגע שבו הבינה שכל כלי ניהול התנדבויות הקיימים הם מסורבלים וקשים לשימוש, ושיש צורך לפתרון טכנולוגי בתחום הזה.

לדברי יובל בהרב, שותף בקרן SOMV: "אני מאוד נרגש ש-SOMV מצטרפת למשפחת Vee. עבורי ההשקעה הזו מאד מיוחדת שכן היא משלבת את ההזדמנות לעבוד עם צוות מייסדים צעיר, מבריק, מוכשר ושאפתני, עם חזון לבנות חברה שלא רק תהיה הצלחה מסחרית אלא גם תהווה כלי ליצירת טוב בעולם".

את סבב הגיוס הובילה State of Mind Ventures, בהשתתפות הקרנות הורייזן קפיטל, ורטקס וויולה ונצ'רס. יחד עם משקיעי אנג'ל ידועים כמו עינת גז, אמיר שבט, גיל הירש, ג'ואי לואו (Joey Low) וגיא שמיר. סך הכל גייסה החברה 13.5 מיליון דולר מאז הקמתה כולל השקעת הפרי-סיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully