וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיקומרס חושבים שאנחנו גיימינג ובגיימינג רואים אותנו כאיקומרס"

תימור גורדון

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 8:36

עודד פרומר, שותף מייסד בחברת קלואי (clawee) התארח אצל תימור גורדון בפודקאסט קומרסיישן וסיפר על הסטארטאפ שהפך לחברה גלובלית חוצת יבשות. סייבר? פינטק? ממש לא. עודד ושותפו רון ברייטמן הקימו חברה למשחקי "זרוע", כן, ממש כמו אלה שפזורות בקניונים ועמוסות בבובות

איך קלואי נהיה כל כך פופולרי? עודד מסביר:

"כל משחק נמשך כחצי דקה וכמעט כל אחד מצליח לתפוס את הפרס, האפליקציה שלנו מבוססת סקיל (כישורים-ת.ג.) ולא מזל, לעומת המכונות בקניון שמבוססות על 100% מזל" ואגב, עודד חושף את אחד הסודות השמורים בעולם מכונות האלה "יש במכונות שבקניונים רכיב ששולט על האחיזה של הזרוע והבעלים של המקום פשוט מתכנתים את זה לפי הקושי שהם רוצים.

אצלנו אין את הרכיב הזה, זה פוגע בחוויית המשחק, אנחנו בונים את כל המכונות בעצמנו" עד היום התקינו את האפליקציה של קלואי למעלה מ-16 מיליון משתמשים, כשרוב השחקנים מגיעים מארצות הברית, קנדה, גרמניה ואנגליה.

עודד פרומר. תימור גורדון, קומרסיישן,
עודד פרומר, שותף מייסד בחברת קלואי (clawee)/תימור גורדון, קומרסיישן

כתשובה לשאלה האם כפי שניתן להניח שרוב השחקנים הם ילדים, מפתיע עודד ומגלה: "70% מהשחקנים שלנו הן דווקא שחקניות, רובן אמריקאיות בגילאי 25-45. הן משחקות וזוכות בפרסים בשביל עצמן ובשביל הילדים". כשבקלואי ניסו לברר מה גורם לבוגרות ובוגרים לשחק, קיבלו תשובות כגון "בפעם הראשונה אני משחקת משחק שהילדים שלי אוהבים ואני מבינה איך לשחק בו".

אז המשחקים הם עניין פרטי? מסתבר שלא, "לכל משחק מצטרפים בלייב שלושה צופים בממוצע, יש לנו מעל 20 מיליון צפיות במשחקים בכל חודש" וזה אולי, מה שדוחף את הפופולריות וה'ויראלית' של קלואי למעלה.

ומה הדבר הבא, לאן קלואי מתפתחת?

עודד חושף שקלואי מפתחת ליין משחקים חדש ומתקדם טכנולוגית, למשל: "מסלול באולינג שהתקנו ובקרוב נחנוך אותו. מיני גולף משוכלל וגם משחקי 1 על 1 שיצורפו בקרוב, למשל כדורסל עם כדור וסל אמיתיים של שחקן מול שחקן אחר באפליקציה".

כמו כן, קלואי מתכננת מודל מנויים בחוויה יומיומית וגם, לפי עודד "אזור סטרילי של ארועי ומשחקי לייב 24-7" . לשאלת התחרות הצפויה בעקבות הצלחתם המרשימה, משיב עודד כי "יש כאן חסמי כניסה מאוד רציניים, גם לשחקניות איקומרס וגם לשחקני גיימינג. כל יום עובר אנחנו תופסים יתרון על תחרות אפשרית שתהיה"

ולסיום, לשאלה לאן אתם מתכננים להתפתח? עונה פרומר: "לייצר משחקים לקהלים נוספים, כחובב ספורט אני שואף שיהיו הרבה משחקי ופרסי ספורט". עודד ורון מצליחים לייצר בקלואי חוויה ייחודית המשלבת פעילות דיגיטלית עם מציאות פיזית, חוויה המערבת תרבויות יפניות, סיניות ואמריקאיות, יתכן שבכך סוד הצלחתה.

לצפיה בסרטון מאחורי הקלעים של קלואי: https://bit.ly/claweeVID

האזינו לפרק המלא: https://bit.ly/Oded-clawee

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully