וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס מחדשת: 'מק גלידה' ראשון בשרון וצעצועים מתכלים

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 15:35

רשת מקדונלד'ס, תפתח מחר (יום ה') מחדש את הסניף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, לאחר שהיה סגור במשך חודשיים לרגל שיפוצים. לסניף המחודש צמוד סניף "מק גלידה" חדש וההפתעות בארוחות הילדים יהיו צעצועים ידידותיים מתוך הסרט "לשיר 2" העשויים מחומרים מתכלים

הסניף המחודש של מקדונלד'ס בהרצליה, הממוקם במתחם הפוד קורט בקניון שבעת הכוכבים, עבר שיפוץ יסודי ומקיף בהתאם לשפה העיצובית החדשה של הרשת.

צמוד לסניף זה, יפתח סניף "מק גלידה", הגלידריה המצליחה של הרשת שהושקה לפני כחצי שנה ומציעה את הגלידה הפופולרית של מקדונלד'ס במגוון רחב של טעמים, ביניהם: קרם ברולה, בייגלה, אוראו, פיסטוק ועוד, בשילוב תוספות מיוחדות המוגשות בוופל, בכוס המוכרת של מק פיצוץ ובאריזת פארטי משפחתי שניתן לקחת הביתה.

סניף מק גלידה הרצליה ישרת את תושבי העיר והסביבה. הסניפים יבצעו משלוחים באזור הרצליה והסביבה. הזמנת משלוח מגלידריית "מק גלידה" באמצעות וולט ואפשרות לאיסוף עצמי באמצעות הזמנה מאתר ואפליקציית מקדונלד'ס והוא מצטרף ל-5 סניפי הרשת בתל אביב, רחובות, חיפה ושני סניפים בראשל"צ.

מק טאצ מק גלידה. מקדונלד'ס ישראל,
מק טאצ' במק גלידה/מקדונלד'ס ישראל

הפתעות מחומרים מתכלים

בנוסף ולא פחות חדשותי, הרשת מסרה עוד שתי הודעות:

האחת, שהיא מורידה את מחיר הגלידה המשפחתית שלה ב-10%. גלידת פארטי פיצוץ במשקל של כ- 630 גרם נמכרת החל מהיום במחיר 35 שקלים, במקום 39 שקלים.

ההודעה השנייה היא בנושא קיימות. הרשת מצהירה כי במסגרת התכנית העולמית של מקדונלד'ס לצמצום הפלסטיק ל-אפס בארוחות הילדים עד 2025, מקדונלד'ס ישראל תפסיק את השימוש בפלסטיק בהפתעות של ארוחות הילדים ותחלק צעצועים ידידותיים מחומרים מתכלים.

החל ממחר, 17.2, תחלק הרשת בארוחות הילדים הפתעות מתוך סרט הילדים המצליח "לשיר 2" כאשר הדמויות האהובות: באסטר מון הקואלה, ג'וני הגורילה, מינה הפילה וחבריהן, עשויות מקרטון מהודר.

צעצועים מחומרים מתכלים ברשת מקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
החל מ-17.2: צעצועים מחומרים מתכלים ברשת מקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

הדמויות האהובות מקופלות בתוך אריזות קרטון ידידותיות ומתעוררות לחיים במשחק ע"י הזזתן. בנוסף לדמויות, מכיל כל מארז גם דפי יצירה, משימה או צביעה. במקביל להפתעות, מקדונלד'ס מחלקת בארוחות הילדים גם ספרי קריאה מסדרות שונות, כאשר השבוע הגיעו למסעדות הרשת ספרים חדשים בסדרת "הבלשים הזעירים" המצליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully