וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן אקספרס מבשרת: מהדורה מיוחדת ל'מועדון ארוחת הערב'

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 16:05

מיזם 'מועדון ארוחת הערב' של אמריקן אקספרס הושק ב-2019 במסגרתו, אחת לחודש, מתקיים מפגש ערב ייחודי, במהלכו מגישים השפים את מנות הדגל לסועדים, משתפים בסיפור הקולינרי שלהם וחושפים את מאחורי הקלעים של המסעדה. למיזם זה מצטרפת כעת מסעדת a החדשה של יובל בן נריה

במסגרת 'מועדון ארוחת הערב', של אמריקן אקספרס, שפים ממסעדות מובחרות בתל אביב וסביבותיה מגישים את מנות הדגל, מספרים את הסיפור הקולינרי שלהם לסועדים, עונים על שאלות וחושפים מה קורה מאחורי הקלעים - מההשראות למנות ועד לדרמות המתחוללות במטבח.

כעת, אמריקן אקספרס מציגה מהדורה מיוחדת וחגיגית של 'מועדון ארוחת הערב'- "קוקטייל פארטי" במסעדה המדוברת והמבוקשת ביותר בישראל כיום, מסעדת a החדשה של השף יובל בן נריה שיתקיים ב- 2 מועדים בחודש פברואר ולאור הביקוש, נוספו עוד 2 ערבים בחודש מרץ.

ספגטי טונה, מסעדת a  של יובל בן נריה. אסף קרלה,
ספגטי טונה, מסעדת a של יובל בן נריה/אסף קרלה

השף יובל בן נריה: "אנחנו בעשייה תמידית עם רצון לזהות מגמות קולינריות וחברתיות שתופסות תאוצה בעולם. עם הבגרות והניסיון הבשיל הקונספט של a המנגיש מנות 'אמיתיות' פשוטות ויצירתיות".

מתוך המקום הזה, המהדורה המיוחדת של 'מועדון ארוחת הערב' תתקיים בקונספט של אירוע טעימות ומינגלינג חברתי בהן יגיש שף בן נריה טעימה ממנות הדגל של a, ויכלול 12 מנות פינגר פוד, קוקטיילים, יין וסאקה חופשי, לצד אווירת המסיבה בהובלתו של די.ג'יי דני תובל.

מועדון ארוחת הערב במסעדת a, בעלות של 350 שקל לסועד, יתקיים בימי ראשון בשעה 19:30 בתאריכים הבאים: 20/2, 27/2, 13/3, 20/3. לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מ 100 שקל הנחה להזמנה.

המנה: כריות. אסף קרלה,
המנה: כריות/אסף קרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully