וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד אביטן מצטרף לקבוצת K וישמש כמנכ"ל חברת K Logic

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 8:46

יחליף בתפקידו את מירב ספקטורובסקי ששון שהובילה את החברה ב-4 השנים האחרונות: "שמח ונרגש להצטרף לחברה שבעיני מייצגת את כוכב הצפון לכל עולם השיווק הדיגיטלי בארץ"

קבוצת K הודיעה על מינויו של אלדד אביטן למנכ"ל חברת K Logic. אביטן יחליף בתפקידו את מירב ספקטורובסקי ששון שהובילה את החברה ב-4 השנים האחרונות בהצלחה רבה. ספקטורובסקי תמשיך לקדם את קבוצת K כ-Managing Director ביחד עם מיקי ויניצקי.

בתום 7 שנים באולג'ובס בהן שימש כסמנכ"ל שיווק ודיגיטל, מונה אביטן להוביל את סוכנות השיווק הדיגיטלי KLogic. אביטן בעל למעלה מ-18 שנות ניסיון בתפקידים מגוונים בעולם השיווק, הדיגיטל, פיתוח מוצרים ופיתוח עסקים דיגיטלי. בין היתר, היה אחד היזמים של Sekindo שנמכרה למקאן וסמנכ"ל דיגיטל וחדשנות בקבוצת פובליסיס. כמנכ"ל אלדד יהיה כפוף למנהלי קבוצת K מירב ספקטורובסקי ומיקי ויניצקי.

K Logic הינה סוכנות לשיווק דיגיטלי המונה כ-100 עובדים, ונחשבת לסוכנות העצמאית הגדולה בישראל. הסוכנות מחברת בין יכולות טכנולוגיה ושיווק ליצירת תוצאות עסקיות מדידות. בתקופת הקורונה החברה התרחבה באופן משמעותי ואף רכשה את סוכנות הפרסום הדיגיטלי, חוליגנס.
K Logic הינה חלק מקבוצת K המונה כחמש חברות המתמחות בחיבור שבין שיווק לטכנולוגיה במרחב הדיגיטלי.

אלדד אביטן. יחצ,
אלדד אביטן/יחצ

מירב ספקטורובסקי, מנכ"לית משותפת בקבוצת K, ציינה: "אני שמחה מאוד על הצטרפות אלדד לקבוצה שלנו. אלדד מביא איתו הרבה ניסיון המשלב יכולות בתחום השיווק, דיגיטל, פיתוח מוצרים ויצירת מודלים עסקיים חדשים. החיבור של אלדד עם קבוצת K ועם החזון שלה הוא טבעי, ומשתלב עם אג'נדת הקבוצה לעשיה עסקית שיווקית מתקדמת בהתבסס על חיבור בין שיווק, מוצר, DATA וטכנולוגיה. אני בטוחה שאלדד ביחד עם כל משפחת K והנהלת הקבוצה נוכל לסייע ללקוחותינו להמשיך ולהשיג תוצאות עסקיות" פורצות דרך".

אלדד אביטן, מנכ"ל K Logic הנכנס, הוסיף: "שמח ונרגש להצטרף לחברה שבעיני מייצגת את כוכב הצפון לכל עולם השיווק הדיגיטלי בארץ הן עבור חברות ישראליות והן עבור חברות גלובליות עם צוות של אנשים מדהימים ומוכשרים וביחד נוכל להמשיך להוביל ולסייע לחברות לצלוח את האתגרים הרבים הקיימים בעולם השיווק והדיגיטל כיום ולהכין אותם היטב ליום שאחרי הטרנספורמציה הדיגיטלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully