וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחבורה ציבורית בחינם, בתנאי שתעשו שופינג תוך כדי הנסיעה

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 12:36

חברת HopOn מכריזה על שירות Cash-Back הראשון מסוגו בישראל: ניצול זמן הנסיעה לביצוע רכישות באתרי קניות מובילים דרך אפליקציית "רב-פס" בתמורה לכסף המיועד לשימוש עתידי במגוון שירותי תחבורה ציבורית ושיתופית

אחרי שבשבועות האחרונים התבשרנו כי בכוונת הממשלה לייקר את שירותי התחבורה הציבורית למרבית הציבור, חברת הופאון (HopOn), העוסקת בתחום תכנון ותשלום הנסיעה בתחבורה הציבורית והשיתופית מודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם חברת הסטארטאפ "Enroute" בהובלת העיתונאי לשעבר אביב פרנקל.

במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו מעל למיליון משתמשי אפליקציית "רב-פס" של החברה ליהנות מהנחה משמעותית בשירותי התחבורה, כאשר משתמשי אפליקציית "רב פס", יוכלו לנצל את זמן הנסיעה בתחבורה הציבורית או השיתופית, לטובת קניות מקוונות במגוון אתרי קניות מובילים וזאת באמצעות תוך שימוש בפלטפורמה החדשנית של "Enroute" שהוטמעה באפליקציית "רב-פס".

בתמורה לרכישות שיבוצעו דרך הפלטפורמה, יקבלו הנוסעים קרדיט לשימוש בעת תשלום נסיעותיהם העתידיות בתחבורה הציבורית והשיתופית.

נוסעים ברכבת התחתית עוטים מסיכות פה ואף ומביטים בטלפונים הסלולריים שלהם. ShutterStock
קונים בזמן הנסיעה? לא תשלמו על הבאה/ShutterStock

קונים ב-ASOS ונוסעים בחינם

הפלטפורמה של "Entroute" מאפשרת לבצע קניות ממגוון מותגים ואתרי קניות מובילים הכוללים את - עלי אקספרס, קסטרו, ריבוק, asos, ואנס, אדידס, דיזל ועוד.

נוסע שיגלוש לאתר רב-פס Cash-Back וישלים דרך האתר רכישות של מגוון מוצרים, יקבל קרדיט לנסיעות עתידיות בגובה 5% משווי הקניה וזאת בנוסף על ההנחות הקבועות והמזדמנות באתרי הקניות השונים. לדוגמה: כל קניה דרך האתר בסך 120 שקל תזכה את הלקוח בנסיעה חינם בתחבורה הציבורית העירונית שעלותה כ-6 שקלים.

אסוס. ShutterStock
צוברים רכישות באתרי הקניות ומקבלים ונוסעים בחינם/ShutterStock

גיוס הון, התרחבות באירופה וזכייה במקום הראשון

מהלך זה מצטרף לשורת מהלכים משמעותיים בחברת הופאון, בהם השלמת גיוס הון בהובלת חברת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ושאר מותגי ג'נרל מוטורס, שיתוף פעולה ראשון מסוגו ליצירת Market-Place תחבורתי וזאת עם החברות - Yango-WIND (קורקינטים שיתופיים), bubble דן (תחבורה ציבורית בהזמנה אישית) ואחרות, וכן הכרזה על התרחבות בשוק האירופאי עם רכישת חברת ECR הבריטית בסכום של כ-10 מיליון דולר שהושלמה בשנה שעברה.

במקביל, בסוף שנה שעברה חברת הופאון יחד עם החברות מגער ושימקוטק זכו במקום הראשון במכרז של משרד התחבורה להקמה, ניהול ותחזוקת מרכזי השירות לנוסעים בתחבורה הציבורית.

במסגרת הזכייה בנוסף לשירותי התשלום והמידע שהופאון מספקת כיום מדי חודש למעל מיליון נוסעי תחבורה ציבורית, בחודשים הקרובים החברה תחל בפריסה והפעלה של מערכות המידע והשירות בעשרות סניפי השירות של התחבורה הציבורית לרווחת ציבור הנוסעים.

באבל דן. פייסבוק באבל דן, אתר רשמי
את הקרדיט שתצברו תוכלו לנצל לתחבורה הציבורית וגם בנסיעות שיתופיות, bubble דן/אתר רשמי, פייסבוק באבל דן

מוותרים על שימוש ברכב פרטי

אמיר רוזנצביג, מנכ"ל חברת HopOn: "שיתוף הפעולה החדש שלנו עם חברת "Enroute" נולד במטרה לייצר ערך עבור משתמשי אפליקציית "רב-פס", באופן בו לראשונה אנו מתגמלים את הנוסעים הבוחרים להשתמש בתחבורה הציבורית והשיתופית כדרך ערך תוך ויתור על השימוש ברכב הפרטי".

בנוסף, החלטנו לא לכלול פרסומות במודל הקלאסי שמעניק ערך רק למפעיל האפליקציה, אלא לייצר ערך משמעותי לציבור המשתמשים שיוכל לנצל את זמן הנסיעה בצורה כלכלית ומשתלמת.

ביחד עם חברת "Enroute", ניתחנו בחודשים האחרונים את פעילות נוסעי התחבורה הציבורית בזמן נסיעותיהם בישראל ובאירופה, והבחנו כי אחוז לא מבוטל מהם מנצל את זמן הנסיעה לביצוע רכישות מקוונות ועל כן אנו בטוחים שהשירות החדש ייצר למשתמשי "רב-פס" ערך רב ביותר.

מהלך זה יחד עם הזכייה במכרז השירות של משרד התחבורה, מהווה פריצת דרך בשירות אותו אנו מעניקים לכמיליון משתמשי התחבורה בישראל".

אמיר רוזנצביג. יח"צ,
אמיר רוזנצביג, מנכ"ל חברת HopOn/יח"צ

חוויה אישית במהלך הנסיעה

אביב פרנקל, מנכ"ל חברת Enroute: "אחרי שהשקנו את השירות שלנו בין היתר בגרמניה, ספרד וסינגפור, אנחנו נרגשים להשיק את המוצר שלנו יחד עם הופון ולהביא מהפכה צרכנית עבור משתמשי התחבורה הציבורית גם בישראל.

במדינות רבות בעולם המערבי, 20% מהקניות אונליין מתבצעות בזמן הנסיעה לעבודה, תחבורה היא ההוצאה השנייה הכי גבוהה במשקי הבית. בזכות המוצר הייחודי של Enroute ושיתוף הפעולה שלנו עם הופון ועם שחקני האיקומרס המובילים בעולם, מהיום נוסעי התחבורה הציבורית יוכלו ליהנות מחוויה מותאמת אישית של קניות, שיחסכו עבורם זמן וכסף".

אביב פרנקל. בועז ארד,
אביב פרנקל, מנכ"ל חברת Enroute/בועז ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully