וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל משיקה קמפיין חדש בעלות 1.5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 14:23

החברה משיקה קמפיין ששם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה כפרמטר החשוב ביותר, ליצירת איכות חיים טובה בבית ומקסום פוטנציאל החיבור בין הבית לסביבה

חברת קליל משיקה קמפיין ששם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה, כפרמטר החשוב ביותר ליצירת איכות חיים טובה בבית ומקסום פוטנציאל החיבור בין הבית לסביבה בחוץ ולראשונה מקדמת את החלון הבלגי המקורי עם KLIL SYSTEM - שיטת פיתוח ועיצוב ייחודית "קליל".

לחלון יש כוח: ייעודם של החלונות, להכניס הביתה מראות יפים מהסביבה, אוויר ואור במידה הנכונה ולהשאיר את פגעי מזג האוויר, והרעש בחוץ. חלון אחראי על מערכת היחסים של הבית עם סביבתו, ולפיכך הוא בעל השפעה גדולה על רמת איכות החיים בבית.

קליל. יחצ,
קמפיין בעלות של 1.5 מיליון שקל/יחצ

מערכות החלון של "קליל" מפותחות בשיטת kill system: פרופילים עם מנגנוני הנעה ואיטום, אביזרי פרזול ומנגנוני נעילה כאשר כולם מפותחים, מיוצרים ונבדקים כמערכת מושלמת אחת בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר. קליל היחידה שמציעה חווית לקוח איכותית שכוללת רמת התקנה מקצועית בסטנדרט הגבוה בענף, ע"י מורשי קליל וכן מסלול המספק בדיקת תקינות המוצר ושקט נפשי עם 7 שנות אחריות.

פרדי אבוקרט, מנכ"ל חברת "קליל": לחלון יש כוח, הוא מגדיר את מערכת היחסים בין הבית לסביבה שעוטפת אותו, הוא משפיע על כמות האור שתיכנס הביתה, אויר, שקט, ודינמיקה של החיים שנעה בין הפנים לחוץ מה שהופך את החלון לבעל השפעה ניכרת על איכות החיים בבית. בסגנון הבלגי המוכר והאהוב והנפוץ בבית רבים בישראל, יש לקליל הצעת ערך מוצרית ייחודית שנותנת לך גם הרבה שקט נפשי ואפשרות להנות באמת משימוש מעולה לאורך שנים.

"קליל" תשקיע בקמפיין זה כ- 1.5 מיליון שקל משרד פרסום: מקאן.

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully