וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכרו של פטרבורג בסלקום: 160 אלף ש' - נמוך משמעותית משל פרי

הדר חורש

13.2.2003 / 8:12

השכר אמור להתעדכן בתחילת 2004 - בהתאם להצלחת פטרבורג בתפקידו; שכרו החודשי של נשיא ומנכ"ל סלקום, מסתכם ב-120 אלף שקל ברוטו



שכרו החודשי של נשיא ומנכ"ל סלקום, יצחק פטרבורג, מסתכם ב-120 אלף שקל. המדובר בשכר ברוטו, שאינו כולל הטבות והפרשות סוציאליות. שכר זה הוא נמוך מאוד למנכ"ל חברה מסוגה של סלקום, אך נראה כי הוא יתעדכן בתחילת השנה הבאה, אם יצליח פטרבורג בתפקידו. עלות השכר של פטרבורג, הכוללת את ההפרשות הסוציאליות וההטבות האחרות, נאמדת ב-160 אלף שקל לחודש. נראה כי רק בתום שנת כהונתו הראשונה בתפקיד יוחלט אם להעניק בונוס לפטרבורג. עלות שכרו של פטרבורג נמוכה משמעותית מעלות שכרו של קודמו בתפקיד, יעקב פרי, שהסתכמה בכ-475 אלף שקל בחודש ב-2001, כולל בונוסים (שכר חודשי של כ-400 אלף שקל ברוטו).



יצוין כי סמוך לכניסתו לתפקיד הכריז פטרבורג על קיצוצי שכר הבכירים בחברה בשיעור של 10%-5%. בהנחה שהקיצוץ המרבי חל גם על שכרו של פטרבורג, אזי שכרו מסתכם כיום ב-108 אלף שקל. פטרבורג מסתפק גם במכונית מנהלים זולה מזאת של קודמו, והוא נוסע בפיז'ו 607 בשווי של כ-300 אלף שקל, לעומת אודי A8 בשווי של כחצי מיליון שקל, שבה נהג פרי.



פרי פרש בדצמבר 2002, לפני שסיכם את תנאי פרישתו עם סלקום. בין פרי לבין החברה התגלעו חילוקי דעות בעניין תנאי פרישה בשווי מאות אלפי שקלים. זאת, לאחר שסלקום הודיעה לפרי כי התשלומים שהיא חייבת לו במסגרת הסכם ההסתגלות (משכורת למשך שנתיים) לא יכללו הפרשות סוציאליות. סלקום סירבה להצעה למנות בורר בפרשה, ופרי, המיוצג על ידי עו"ד רם כספי, עשוי לפנות לבית הדין לעבודה בפרשה.



בתוך כך הושלמה אתמול בדיקת הפוליגרף לבכירי סלקום. הבדיקה נערכה על פי הוראתו של פטרבורג לאחר שהתעורר חשד להדלפות מישיבות ההנהלה. פטרבורג הודיע כי ימסור לנבדקים את תוצאות הבדיקה עד סוף השבוע. בדיקת הפוליגרף עוררה תרעומת רבה בקרב חברי ההנהלה, וחלקם שקלו לסרב להיבדק, חרף איומו של פטרבורג לפטר מנהלים שלא יעברו את הבדיקה.



בסוף החודש עתיד המשנה למנכ"ל סלקום, אורן מוסט, לפרוש מתפקידו. מוסט הודיע על הפרישה ב-26 בינואר, אך עד כה לא נמסר מועד הפרישה. למוסט לא ימונה בזמן הקרוב מחליף, וסמכויותיו יפוזרו בין פטרבורג והסמנכ"לים העוסקים בתחומי השיווק, המכירות ושירות הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully