וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הפטר מחובות לקובי טרייביטש, מייסד טיב טעם

עודכן לאחרונה: 18.2.2022 / 7:57

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה בקשה לאישור הפטר חובות עבור קובי טרייביטש, איש העסקים שייסד את טיב טעם. טריביטש שקע בחובות לאחר מכירת רשת הסופרמרקטים המצליחה, בשל קריסתו של שוק אלנבי רוטשילד. הנאמן: "כלל נכסיו של החייב מומשו לטובת נושיו"

האם יוכל איש העסקים קובי טרייביטש להניח מאחוריו את חבותיו ולפתוח דף חדש? הנאמן עו"ד אופיר פדר, באמצעות בא כוחו עו"ד דן שטרנפלד הגיש לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה לאישור תכנית פירעון לחייב קובי טריביטש לאחר שמוצו הליכי פשיטת הרגל.

טרייביטש נקלע לחובות לאחר קריסתו של שוק האוכל שהקים בפינת שדרות רוטשילד ורחוב אלנבי בתל אביב, אך הוא מוכר לציבור בעיקר כמי שייסד את רשת טיב טעם, והפך אותה ממעדניה קטנה לרשת סופרמרקטים מצליחה בקרב קהל אורבני.

כמה שנים לאחר מכירת אחזקותיו ברשת שהקים, השקיע טרייביטש במיזם הקמת סוק האוכל - ומשזה קרס, נקלע לחובות ובשנת 2018 הוכרז כפושט רגל.

קובי טרייביטש. שרון בוקוב
קובי טריביטש בימיו כבעלים של רשת רשת טיב טעם. יזכה לפתוח דף חדש לאחר 4 שנים של פשיטת רגל?/שרון בוקוב

מקור החובות: ערבות אישית לבנקים ולספקים

בבקשה שהוגשה לבית המשפט החוזי בתל אביב, נכתב כי "בהתאם לבדיקת הנאמן עולה, כי נכון לשלב זה, לא אותרו על שמו של החייב נכסים ברי מימוש נוספים ומכאן דומה, כי פעולות הנאמן לחקירה ובדיקה מוצו בעניינו של החייב ויש מקום להתיר לחייב לפתוח דף חדש".

כאמור, קובי טריביטש החל בהליכי פשיטת רגל במרץ 2018 לאחר שנקלע לחובות בשל סכסוך עסקי עם שותפיו בפרויקט "שוק אלנבי רוטשילד" בו הושקעו כ- 16 מיליון שקלים.

בבקשה נטען כי גובה חובותיו של טריביטש עומדים על סך של כ- 24 מיליון שקל שנבעו רובם ככולם מערבויות אישיות עליהן חתם טריביטש לבנקים ולספקים של "שוק אלנבי רוטשילד" שקרס.

הנאמן הסביר כי טריביטש שיתף פעולה באופן מלא עם הנאמן ועמד בכל חובות ההליך באופן דווקני ומסר את מלוא המידע הנדרש.

עוד צוין בבקשה כי כלל נכסיו של טריביטש מומשו ע"י הנאמן לטובת הנושים והנאמן זכה לשיתוף פעולה מלא מצדו של טריביטש - שיוצג על ידי עורכי הדין איתן ארז ויואב רז.

הנאמן ובאי כוח החייב גיבשו תכנית פירעון מוסכמת אשר הוגשה לאישור בית המשפט. תכנית הפירעון תשיא את קופת הנושים ותצטרף לנכסים אחרים של טריביטש אשר מומשו על ידי הנאמן במסגרת הליך פשיטת הרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully