וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי: מזמינים כרטיס אשראי חדש ולא מחכים שיגיע בדואר

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 12:18

בנק לאומי מציג חדשנות בתחום כרטיסי האשראי ומציע "כרטיס אשראי דיגיטלי" - מזמינים כרטיס אשראי חדש ומייד ניתן להשתמש בו לביצוע עסקאות, ללא המתנה לכרטיס הפיזי

בנק לאומי מודיע על השקה של שירות חדש: "כרטיס אשראי דיגיטלי". השירות מאפשר ללקוחות לאומי להנפיק כרטיס אשראי חדש באמצעות האפליקציה, בכל עת ומכל מקום, כאשר ניתן להשתמש בכרטיס באופן מיידי, מבלי הצורך להמתין להגעה של הכרטיס הפיזי בדואר.

הכרטיס הדיגיטלי יאפשר שימוש מיידי בארנק הדיגיטלי של לאומי, ב- Google Pay וב-Apple Pay, כמו גם בעסקאות אינטרנטיות וטלפוניות.

הנפקת כרטיס אשראי דיגיטלי באמצעות אפליקציית לאומי הוא הליך פשוט וקל, אשר אורך מספר דקות בלבד. בסיום התהליך הלקוח מקבל ישירות לנייד את פרטי כרטיס האשראי, לרבות מספר כרטיס, תוקף הכרטיס ו-CVV (שלוש הספרות בגב הכרטיס).

הליך זה מאפשר ללקוח להשתמש בכרטיס באופן מיידי, במספר ערוצים: ביצוע עסקאות בבתי עסק באמצעות קישור הכרטיס החדש לארנק הדיגיטלי של לאומי, ל-Apple Pay ול-Google Pay. בנוסף, ניתן לבצע מיידית עסקאות אשראי אינטרנטיות וטלפוניות באמצעות פרטי הכרטיס. במקביל, יישלח הכרטיס הפיסי בדואר, ולאחר הגעתו יש צורך להפעילו כפי שהיה נהוג עד כה.

גבר עם כרטיס אשראי וטלפון נייד. ShutterStock
הזמנת כרטיס אשראי חדש? כבר לא צריך לחכות לכרטיס הפיזי כדי לבצע עסקאות/ShutterStock

עוד הודיע לאומי, כי לרגל השקת השירות, לקוחות אשר יזמינו כרטיס אשראי חדש באמצעות האפליקציה ייהנו מפטור מדמי כרטיס למשך שנה.

כרטיס אשראי דיגיטלי מצטרף לשורה של שירותים דיגיטליים ייחודיים במערכת הבנקאות שהשיק לאומי לאחרונה במטרה להקל על הלקוחות ולחסוך להם זמן וכסף, דוגמת 'משכנתא ב-Zoom', המאפשרת ללקוחות לקיים פגישת ייעוץ אישית בזום עם בנקאי משכנתאות, 'משכון דיגיטלי', המאפשר רישום שיעבוד על רכב באמצעות המכשיר הנייד, וכן 'חתימה דיגיטלית', המאפשרת חתימה מרחוק על מגוון רחב של טפסים ומסמכים בנקאיים, ללא צורך בנייר וללא צורך בהגעה לסניף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully