וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'גולן טלקום' חוגגת שנה למהפכת השירות בקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 12:13

'גולן טלקום' מסכמת שנה למהפכת השירות שבוצעה בחברה ומשיקה חבילות חדשות למשפחה ולעסקים קטנים. סקרים שביצעה החברה באמצעות חברת MIS, העלו כי 90% מלקוחות החברה מרוצים מהשירות במוקד הטלפוני. מדובר באחוז גבוה מאד ביחס למוכר בענף התקשורת

קמפיין חדש לגולן טלקום, במלאת שנה למה שמכנים בחברה "מהפיכת השירות". במסגרתה הורחבו ערוצי השירות של החברה, מתוך תפיסה כי היתרון המבדל בשוק הסלולר טמון בשירות ובחוויית הלקוח - ולא רק במחיר.

מלבד ערוץ השירות הטלפוני, נפתח לפני שנה גם שירות אנושי בוואטסאפ עד 22:00 בלילה ולמנויי דור 5 שירות בוואטסאפ 24/7.

שתי פעולות אלו הסיטו כמות נכבדת של פניות ממוקדי השירות הטלפוניים, העלתה את רמת השירות וקיצרה מאוד את זמן הטיפול בלקוח. בנוסף לאלו, מפעילה החברה צ'אט באתר ובאזור האישי באתר, ניתן לבצע בו את כל הפעולות השירותיות.

על פי סקר של חברת MIS נראה כי שנה לאחר תחילתה של מהפכת השירות ש בגולן טלקום, 90% מלקוחות החברה מרוצים מהשירות, וכיום, היא יוצאת בקמפיין חדש עם צחי הלוי ומשיקה חבילות חדשות למשפחה ולעסקים קטנים.

צחי הלוי בצילומים לקמפיין חדש של גולן טלקום. גולן טלקום,
צחי הלוי בצילומים לקמפיין חדש של גולן טלקום/גולן טלקום

חבילות חדשות למשפחות ועסקים

כאמור, בימים אלה, משיקה החברה חבילת סלולר למשפחה הכוללת 3 קווים עם 1000 ג'יגה לכל המנויים במחיר של 95 שקל בחודש ומוצע כמסלול המתאים במיוחד למשפחות.

בנוסף, מוצע לעסקים קטנים ובינוניים גם מסלול 'הכל כלול בישראל ובחו"ל' הכולל 1000 ג'יגה גלישה בדור 5 בארץ, 500 דקות שיחות בינלאומיות, וכן, 10 ג'יגה גלישה בחו"ל עם שיחות והודעות כלולות מחו"ל כל חודש מחדש, ב-49 שקל לחודש לכל קו בעסק. עסק המצטרף למסלול ישלם סך של 149 שקל בתשלום קבוע, עבור כל הטלפונים שבחשבון העסקי.

חברה תשיק הערב מהלך פרסומי בהובלת צחי הלוי המוביל את הקמפיינים של החברה, אשר יכלול 2 סרטים חדשים בכיכובו, באמצעי המדיה השונים.

צחי הלוי ואילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום.. מיכאל טופיול,
אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום עם צחי הלוי שיוביל גם את הקמפיין הנוכחי/מיכאל טופיול

"צמיחה מתמדת ופחות לקוחות נוטשים"

אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום, מסכם את המהלך: "בשנה האחרונה התמקדנו ביעילות השירות וברמתו הגבוהה, לצד מחירים אטרקטיביים שמתאימים לכל כיס. מהפיכת השירות ניכרת בסופו של דבר בהקטנה של נטישת לקוחות ובצמיחה מתמדת במצבת המנויים שלנו.

סיגל הוסיף בנימה של גאווה כי: "עכשיו אפשר לומר בלב שלם שהשירות המצוין שאנו מעניקים ללקוחותינו, בארץ ובחו"ל, בכל ערוץ אפשרי, מייצרים עבור גולן טלקום יתרון ובידול תחרותי. גולן טלקום לא מפסיקה לחדש גם בהצעות הערך ואנו משיקים היום 2 חבילות מצוינות שמתאימות למשפחות ולעסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully