וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכר את המומחה: חברת הצבע נירלט משיקה אקדמיה לבעלי מקצוע

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 18:46

חברת הצבע "נירלט", יוצאת במהלך ראשון מסוגו לבעלי מקצוע ומשיקה את האקדמיה לצבע: נירלט "EXPERTS". הקורס המוצע הוא בן 4 מפגשים בנושאים: יישום חומרים וטכניקות חדשות, הכרות עם מערכות צבע וכלים בניהול העסקי. את עלות הקורס יקבלו המשתתפים בחזרה לרכישת מוצרי החברה

כחברה מובילה בתחום הצבע מכוונת החברה ליצור כלים מקצועיים כדי לפתח את שוק הצבע, ובימים אלה פותחת במרכז נירלט אקדמיה לצבע עבור בעלי מקצוע.

המשתתפים ייהנו מקורס בן 4 מפגשים. התכנים יכללו התמחות ביישום חומרים וטכניקות חדשות, הכרות עם מערכות צבע וכלים בניהול העסקי.

בהינתן ואין בישראל הסמכה מסודרת לבעלי מקצוע בתחום, בחרה חברת נירלט להוביל הכשרות מקצועיות להעשרה והתמקצעות של בעלי המקצוע בשיתוף עם "התאחדות קבלני השיפוצים".

התכנים לקורס נבנו על-בסיס קבוצות מיקוד וראיונות עומק שבוצעו בקרב בעלי מקצוע תוך זיהוי צרכים וכוללים הדרכות על חומרים, תקלות נפוצות ופתרונן, סדנאות ליישום מעשי של חומרים והיכרות עם עולם הדיגיטל כפלטפורמה וכמקפצה עסקית להגדלת מעגל הלקוחות וכלים פרקטיים ליישום, על התוכן אמונים מרצים מקצועיים מטעם נירלט ומרצים חיצוניים המומחים בתחומם.

אקדמיית הצבע של נירלט לבעלי מקצוע. יח"צ,
EXPERTS: אקדמיית הצבע של נירלט לבעלי מקצוע/יח"צ

"לחזק את הקשר עם הקהל המקצועי"

תמי מרקוביץ סמנכ"לית שיווק נירלט:" נירלט, כחברה מובילה בשוק הצבע, גאה להשיק את האקדמיה לצבע של נירלט כשירות לבעלי המקצוע תוך מתן ערך אמיתי. זו הסנונית הראשונה ולאורך השנה נמשיך לייצר פעילויות מתוך רצון לחזק את הקשר עם הקהל המקצועי".

עלות רישום 500 שקל עבור 4 מפגשים. למסיימי הקורס התשלום יהווה זיכוי מלא לרכישת מגוון מוצרי נירלט. האקדמיה לצבע של נירלט - למידע והרשמה https://lp.vp4.me/pzjf

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully