וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף - החדשים שאתם אולי עוד לא מכירים

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 1:18

חושבים שראיתם הכל? אלו המוצרים החדשים, הקולקציות, שיתופי הפעולה והחידושים בעולם הצרכנות. הבאנו מקבץ של מה חדש ואולי עוד לא הכרתם - על מייק אפ שקוף ועל מזוודה שחוסכת לכם כסף, שמעתם?

* * * * מוצרי טיפוח * * * *

מותג הטיפוח Kiehl's מזמין אותך להתנסות ומשיק מארז: Welcome Kit Kiehl's עם 5 מוצרים בגודל מיוחד

Kiehl's - מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק מארז התנסות עם 5 תכשירים המותאמים לשגרת טיפוח יומיומית, לכל סוגי העור.

המארז כולל:
Ultra Facial cleanser - לניקוי יסודי של העור והסרת איפור. הפורמולה מכילה סקוואלן, שמן גלעיני משמש, ויטמין אי ושמן אבוקדו.

Ultra Facial cream לחות עד 24 שעות - בעל מרקם קליל הנספג בקלות, מסייע בגמישות העור.

קרם עיניים טיפולי - המכיל שמן אבוקדו ומסייע בהענקת לחות לאזור העיניים העדין.

מי פנים עם תמצית צמח הקלנדולה - ללא אלכוהול וחומרים סינטטיים מיבשים. מי הפנים מכיל מבחר תמציות צמחים לניקוי עדין של הפנים. מתאים גם לעור רגיש.

סרום לילה Midnight Recovery - מכיל שמנים אתריים ותמציות צמחים מזוקקים. הסרום בעל מרקם קליל, נספג בקלות ומסייע בהחייאת מראה העור.

המארז יושק במחיר מיוחד לצרכן: 199 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת

מותג הטיפוח קילס משיק מארז ייחודי להתנסות הכולל 5 מוצרים המחיר 199 שקל. יח"צ,
מותג הטיפוח קילס משיק מארז ייחודי להתנסות הכולל 5 מוצרים המחיר 199 שקל/יח"צ

מותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW משיק 2 מוצרים חדשים ממשפחת ה-BRIGHT

BRIGHTMUD - טיפול מיידי להחייאת עור עמום ועייף. מסיכת פילינג לעור זוהר ואחיד בעלת פעולה כפולה להסרת תאי עור מתים והגברת הבהירות והזוהר הטבעי של העור למראה חלק, נקי וקורן. רוויה בוויטמין סי וניאצינמיד המסייע מידית בהבהרת העור וחשיפת האור מתוכו באופן ניכר לעין.

מחיר לצרכן: 209 שקל ל-65 גרם, 85 שקל ל-15 גרם.

מסיכת פילינג לעור זוהר ואחיד גלאם גלואו 209 שקל. יח"צ חו"ל,
מסיכת פילינג לעור זוהר ואחיד גלאם גלואו 209 שקל/יח"צ חו"ל

המוצר השני הוא: BRIGHT BETWEEN THE GIRLS - מסכת לחות וזוהר מיידית לאזור המחשוף, מסיכת בד בצורת לב, מועשרת בלחות, לשיפור האלסטיות וגוון העור למראה מחשוף חלק וזוהר יו.

המסכה מכילה סרום ומרכיבים עוצמתיים למראה עור חלק וזוהר. חומרי לחות חזקים הממגנטים לחות כמו חומצה היאלורונית ופרו ויטמין B מזינים ומחליקים מיידית בעוד קפאין ותה ירוק עוזרים להמריץ ומחדשים את העור.

המחיר לצרכן: 39 שקל. להשיג באתר האונליין של גלאם גלואו https://www.glamglow.shop/ וברשתות סופרפארם, משביר, אפריל ו-BE

מסיכת בד ללחות ו גלאם גלואו 39 שקל. יח"צ חו"ל,
מסיכת בד ללחות ו גלאם גלואו 39 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI משיק קרם עשיר לעור יבש

המותג הישראלי בינלאומי, מתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססי מדע, מציג את אינטנס קולד מסדרת נורי פפטיד. קרם עשיר במרכיבי לחות והזנה המונע אובדן לחות טבעית ומרגיע יובש קיים ומתח מצטבר באופן מיידי.

עור יבש אינו רק מפגע אסטתי. לצד מראה עייף ודהוי, עלול לגרום לתחושות לא נעימות ופצעונים, מאיץ את הזדקנות העור והתקמטותו ואף עלול לגרום לבעיות שינה כתוצאה מגרד ואי נעימות המלווה אותו.

ליובש בעור גורמים רבים, כמו צניחת טמפרטורות בעונת החורף, ירידה ברמת הלחות, אוויר יבש כתוצאה משימוש במזגנים וגורמים נוספים. הקרם בעל המרקם המיוחד יוצר שכבת הגנה נעימה על העור. הוא מונע אובדן לחות טבעית, מגן מפני נזקי מזג האוויר ומזין באופן מיידי עור הסובל מיובש ומתח מצטבר.

המחיר: 230 שקל ל- 50 מ"ל. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. www.GIGI.co.il

קרם אינטנס קולד מבית מעבדות gigi 230 שקל ל-50 מ"ל. סשה דובינסקי,
קרם אינטנס קולד מבית מעבדות gigi 230 שקל ל-50 מ"ל/סשה דובינסקי

איך אורזים סגנון בבקבוק? סדרת הבשמים של עורכת ווג הנודעת, נוחתת בישראל

רק מעט יזמיות אופנה הצליחו להמציא את עצמן מחדש בתדירות ובהצלחה של קארין רויטפלד (Carine Roitfeld): החל מדוגמנית, דרך עורכת ווג צרפת שהשאירה חותם, ועד לאייקון אופנה אשר האנסמבלים שלבשה הפכו למסקרנים יותר מהדגמים שהוצגו בתצוגות האופנה אליהן הגיעה. כעת נוחתת סדרת הבשמים של רויטפלד בישראל.

תסמכו על רויטפלד שלעורר תשומת לב היא יודעת, ועכשיו עם סדרת בשמים הנושאים את שמה שהושקו תחת השם "שבעה מאהבים" (7 lovers) אשר לא חדל להצית את הדמיון, אך רויטפלד מבטיחה כי הם, ברובם לפחות, בדיוניים.

את הסדרה רקחה רויטפלד בהשראה משבעה מאהבים וחוויותיה הייחודיות בשבע ערים, ושמותיהם בהתאם: הניחוח 'אורליאן' בהשראת פריז, ג'ורג' בהשראת לונדון, קאר-וואי בהשראת הונג קונג, לורנס בהשראת דובאי, אורסון בהשראת ניו יורק, סבסטיאן בהשראת בואנוס איירס, והניחוח ולדימיר בהשראת סנט פיטסבורג.

בעולם לוותה השקת הבושם בקידום מכירות נועז שכלל תמונות עירום של רויטפלד. למרות שעל פניו נראה כי מדובר בטקטיקת שיווק פרובוקטיבית על פי רויטפלד עצמה: "כשאתה יוצר משהו עם כל כך הרבה כנות, זה כמעט מרגיש כמו להיות עירום כי אתה חושף את הנשמה שלך".

המחיר: 899 שקל ל-90 מ"ל. בשמי קארן רויטפלד נמכרים בבלעדיות באתר אסנס פרפיום. www.essenceboutique.co.il

סדרת הבשמים של עורכת ווג ואייקון האופנה קארין רויטפלד נוחתת בישראל. יח"צ,
סדרת הבשמים של עורכת ווג ואייקון האופנה קארין רויטפלד נוחתת בישראל/יח"צ

מותג הקוסמטיקה היוקרתית אסתי לאודר, משיק תוספת חדשה למשפחת Double Wear

Double Wear Sheer Long-Wear Makeup - מייק אפ בעל פורמולה קלילה בגימור מאט, המחזק את הזוהר הקורן והטבעי של העור, שומר על גוון אחיד ועמיד ל- 12 שעות, לא נסדק או מתייבש ואינו שוקע בנקבוביות, עשיר ברכיבי לחות מטפחים ונוגדי חמצון להגנה מפני קרינה.

המייק-אפ החדש נטול משקל, עם מינון מספק של כיסוי שקוף עד קל, הניתן לבנייה בשכבות, המאפשר ליופיו הטבעי של העור לבלוט, וכולל גם הגנה מפני שמש, נזקי סביבה ואור כחול. הנוסחה החדשנית מוסיפה לחות לעור יבש ומווסתת את שמנוניות העור במקומות הדרושים, תוך שהיא מותירה גימור מאט רענן, טבעי ושקוף.

המחיר לצרכן: 220 שקל גודל: 30 מ"ל. במהלך חודש פברואר, חודש ההשקה, המייק-אפ יימכר ב- 20% הנחה במחיר של 176 שקל, בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג (בה יימכרו 18 גוונים) ובאתר האונליין (בו יימכרו 26 גוונים): www.esteelauder.co.il. בנוסף ניתן להשיג את המוצר ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X ובאתר גלאם 42.

double wear sheer long-wear makeup, המחיר: 220 שקל. יח"צ חו"ל,
double wear sheer long-wear makeup, המחיר: 220 שקל/יח"צ חו"ל

דווקא בחורף, כשאין שמש לשיזוף מותג האיפור והטיפוח עדה לזורגן משיקים ערכה לשיזוף ביתי!

מוצר חדשני המגיע בגוון אחד ויוצר שיזוף אחיד בהתאמה לגוון העור. אפקט השיזוף יורד בהדרגה, ללא קילופים ונותן מראה טבעי וזוהר ללא צורך בחשיפה לקרינת השמש.

הערכה כוללת מוס לשיזוף ביתי וכפפה איכותית למריחה אחידה. תכולה: 200 מ"ל. המחיר: 249 שקל.
ניתן להשיג באתר המותג בכתובת: www.adahlazorgan.co.il

ערכת שיזוף ביתית עדה לזורגן. אלכס גבלב,
ערכת שיזוף ביתית עדה לזורגן/אלכס גבלב

מותג טיפוח השיער אלביב, מרחיב את סדרת טיפוח DREAM LONG ומשיק לראשונה: טיפול פלא לשיער חלק יותר ב-8 שניות בלבד.

סדרת טיפוח השיער המיתולוגית 'דרים לונג' קטפה את תואר 'מוצר השנה' לשנת 2020, והמותג אלביב, מבית לוריאל פריז, משיק את 'דרים לונג וונדר ווטר' לשימוש בעת החפיפה במקלחת. כחלק מסדרת דרים לונג, המוצר החדשני נועד להגשים את החלום של שיער ארוך בכמה סנטימטרים.

אחרי שכבש את הטיקטוק ברחבי העולם, הגיע לישראל ה'וונדר ווטר', טיפול הפלא לשיער שיבטיח לשערך מראה חלק יותר (פי 10), רך וזוהר יותר תוך 8 שניות בלבד.

וונדר ווטר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית - 'למלר' (LAMELLAR) המרככת את סיב השערה, מתירה קשרים במהירות הבזק ובכך מעניק מראה ארוך וחלק.

המחיר: 40 שקל ל-200 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובסופר-פארם אונליין

וונדר ווטר אלביב לוריאל פריז 40 שקל. יח"צ חו"ל,
וונדר ווטר אלביב לוריאל פריז 40 שקל/יח"צ חו"ל

מותג טיפוח השיער Style Aromatherapy מרחיב את סדרת FRIZZ CONTROL לשיער מתולתל ומשיק קרמי לחות לפי רמת קרזול

בשנים האחרונות מתולתלות מתגאות ברעמת תלתלים. הן מפסיקות להתמכר להחלקות שיער ושימוש בפן ופשוט מטפחות באהבה את השיער הייחודי שלהן, אבל עם השיער המתולתל מגיע אתגר - נשים רבות בעלות שיער מתולתל מתלוננות על תופעת ה-Frizz המקשה על סידור השיער ועל קושי ביצירת תלתלים מעוצבים.

סדרת "FRIZZ CONTROL מתולתלות" מספקת למתולתלות מענה לצרכים השונים שלהן ומתמקדת במיוחד בהפחתת ה-Frizz. אתגר נוסף שמייחד מתולתלות הוא ההבדל בין רמות הקרזול השונות. לשיער מתולתל יש תשע דרגות קרזול.בכל רמת קרזול יש צרכים שונים מקרם הלחות - וכאן המוצרים החדשים של סטייל נכנסים לתמונה.

המותג מצרף לסדרת מוצריו המיועדת לשיער מתולתל, 2 קרמים חדשים המיועדים לשיער גלי ולשיער מקורזל: קרם לחות לשיער גלי מעניק לחות וברק לשיער ומועשר בתמצית ענבים וקרם לחות לשיער מקורזל מעניק לחות ומחזק את השיער.

סדרת "FRIZZ CONTROL מתולתלות" מכילה מגוון מוצרים - שמפו, מרכך, מסכה, גלייז, מסכת לילה, ספריי, ושלושת הקרמים החדשים. תשעה מוצרים שונים המספקים מענה לצרכים שונים של מתולתלות. כל אחד ממוצרי הסדרה מכיל תערובת של שמנים ותמציות צמחים. המוצרים אינם מכילים SLS, פארבנים וצבע.

המחיר 40 שקל למוצר. ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

style, קרם לחות מתולתלות. יח"צ,
style, קרם לחות מתולתלות/יח"צ

INDOLA משיקה סדרה חדשה BLOND EXPERT

מותג השיער אינדולה פרופסיונל משיק: סדרת מוצרים חדשה הכוללת אבקת הבהרה בטכנולוגיה חדישה, צבעי בלונד ופסטל לשיער Blonde Expert אשר מבוססת על שתי טכנולוגיות חדשות

הסדרה מורכבת ממגוון מוצרים מקצועיים לשימוש במספרות : גווני פסטל, צבעים מבהירים, בוסטרים ואבקת הבהרה. בזכות הפורמולה החדשנית קשרי השיער עמידים הרבה יותר ובריאות השיער נשמרת במהלך הפעולה ובסיומה.

סדרת מוצרים הינה לשימוש מקצועי במספרות המאפשרת ללקוחות מעצבי שיער להשיג את הבלונד האולטימטיבי. ניתן להשיג במספרות מורשות אינדולה פרופסיונל ברחבי הארץ ובייעוץ עם מעצב השיער.

אינדולה פרופסיונל סדרת בלונד אקספרט. יח"צ חו"ל,
אינדולה פרופסיונל סדרת בלונד אקספרט/יח"צ חו"ל

MOROCCANOIL משיקה מרכך סילבר - לניטרול הגוון הנחושתי /צהבהב בשיער בלונדיני.

חברת הטיפוח הבינלאומית, החלוצה שהחלה את השימוש בשמן ארגן איכותי במוצריה, מתרגשת להשיק לראשונה מרכך סילבר אשר ינטרל גוונים נחושתיים/ צהבהבים וישמור על גוון הבלונד של השיער.

המוצר החדש מרכך את השיער ומתיר קשרים, תוך ניטרול גוונים לא רצויים בשיער בלונדיני, ברונטי או אפור ומשאיר אותך עם צבע בהיר וזוהר יותר. הוא מבוסס אף הוא על טכנולוגיית ArganID, קפסולות זעירות של שמן ארגן חודרות לתוך שכבת הקורטקס (המבנה הפנימי) של השיערה, משקמות אותה מהפנים החוצה ובו זמנית מסייעת לנעילת הצבע השיער.

מחיר מומלץ לצרכן ל- 200 מ"ל: 95 שקל. את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאוייל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ. לפרטים נוספים https://www.moroccanoil.com/il/

מרכך סילבר של מורוקנאויל 95 שקל ל-200 מ"ל. יח"צ,
מרכך סילבר של מורוקנאויל 95 שקל ל-200 מ"ל/יח"צ

* * * * לספורט ופנאי * * * *

מותג בגדי הספורט "סטרונגפול" מציג את ה-BEST SELLERS שלו:

דגם VIVID - טופ חזייה מבד חלק ונעים במיוחד, מגיע בגזרת V בחלקו הקדמי וגב חשוף בחלקו האחורי, עם ריפודיות שניתן לשלוף, טייץ ארוך עד הקרסול מבד חלק ונעים במיוחד, מחטב בגזרת מעטפת היוצרת דוגמא ייחודית ומטשטשת את אזור הבטן התחתונה, מתאים ללבוש יומיומי ולאימוני יוגה / פילאטיס.

סוג בד: 75% ניילון, 25% ספנדקס, קיים בצבעים: ירוק בהיר, תכלת, ורוד, סגול-אפור ושחור ובמידות: XS, S, M, L

המחיר: טופ: 135 שקל, טייץ: 174 שקל. לינק למוצר: https://strongful.co.il/collections/vivid-set

סטרונגפול דגם ויויד. עירד נצר,
סטרונגפול דגם ויויד. המחיר: טופ: 135 שקל, טייץ: 174 שקל./עירד נצר

HOKA - רצים למרחקים ארוכים: מותג הריצה המוביל משיק את דגם KAWANA

מותג HOKA, מותג נעלי הריצה וההליכה המתפתח בעולם, משיק בימים אלה דגם חדש של נעלי הספורט KAWANA. מדובר בנעליים רב תכליתיות שעוצבו במיוחד עבור רצים ואוהבי הפיטנס, המחפשים נוחות ללא פשרות, חדשנות והתאמה לסוגי אימון מגוונים.

KAWANA החדשה של HOKA הנקראת על שם חוף הזהב המפורסם באוסטרליה KAWANA BEACH , פורצת גבולות חדשים בנעל רב שימושית המציעה חוויה דינמיות, שיכוך גבוה ונוחות רבה לרצים ואוהבי הפיטנס.

הקולקציה החדשה מסוגננת ומיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה. בנוסף, הנעליים הללו טבעוניות, ובתו תקן ואיכות גבוהים.

הוורסטיליות היא זו שמגדירה את ה KAWANA. עם הרכות המפורסמת של HOKA, והריבאונד בנפלא בכל צעד. הנעליים משלבות מספר אלמנטים טכנולוגיים ועיצוביים העונים על הצרכים הללו: יכולת ספיגה ובלימת זעזועים, מבנה סוליה המותאם לריצה, לניתורים וקפיצות, לבלימה משמעותית, ליכולת לשאת משקלים כבדים באימונים והתאמה מיטבית לכף הרגל.

דגם ה-Kawana עונה על דרישת צרכני המותג לנעל רב-תכליתית עם התאמה לכל שעות היום, לכל סוגי הכושר ולכל הרמות, החל מהרץ החובב ועד למקצוען.

מחיר מומלץ: החל מ- 599 שקל. ניתן להשיג את נעלי KAWANA מבית HOKA במגוון חנויות בכל רחבי הארץ ובחנות ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA ובאתר www.newrun.co.il

הנעל הרב תכליתית של hoka החל מ-599 שקל. יח"צ,
הנעל הרב תכליתית של hoka החל מ-599 שקל/יח"צ

* * * * משהו לאכול * * * *

חדש מד"ר מרק: סדרת מאפי בריאות 'כוסמין PRE' - בתוספת סיבים פרה ביוטיים

מאפי הבריאות צוברים תאוצה ומדפי הלחם כבר לא דומים למה שהיו בעבר. מאפיית ד"ר מרק, חלוצת לחמי הבריאות בישראל/

החל מהימים הקרובים, תוכלו למצוא לצד מגוון המאפים של ד"ר מרק, גם את הסדרה החדשה, כוסמין PRE - ששמה דגש על יתרונות הפרה ביוטיקה - ומעניקה לצרכן לחם בריא שהוא גם טעים וגם עם יתרונות בריאותיים, ללא חומרים משמרים בכלל, ללא תוספת סוכר, ו-100% קמח כוסמין מלא.

בסדרה החדשה תמצאו לחם כוסמין בתוספת סיבים פרה ביוטיים (19 שקל), לחמניות כוסמין באריזה גבוהה ונוחה (16 שקל), ופיתות כוסמין בתוספת סיבים פרה ביוטיים (16 שקל) באריזה חדשנית.

מאפי הבריאות של ד"ר מרק כוללים שלוש קטגוריות מובילות: מחמצת, אורגני ו'קל'.

את הסדרה החדשה, כמו שאר מאפי הבריאות של ד"ר מרק, ניתן לרכוש במעל 1400 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

סדרת כוסמין של ד"ר מרק. יח"צ,
סדרת מאפי בריאות 'כוסמין PRE' של ד"ר מרק. המחיר: 16-19 שקל/יח"צ

מקדונלד'ס מנגישה ארוחות ללא גלוטן

את הארוחות ללא גלוטן של מקדונלד'ס תשווק הרשת ב-101 הסניפים שלה שמוכרים מוצרים בלחמנייה ללא גלוטן.

בכל סניפי הרשת בהם נמכרים מוצרים ללא גלוטן ישנה הפרדה ברורה בין ציוד ולחמניות ללא גלוטן לבין הציוד והלחמניות הרגילות.

גם הצ'יפס של הרשת מתאים לצליאקים: בבדיקות שנערכו בסניפים שמוכרים לחמניות ללא גלוטן נלקחו בדיקות מדגמיות למעבדה של צ'יפס שטוגן בסביבת פוטטו / המבורגר טבעוני ובכל התוצאות התקבלו נתונים הקטנים מ-20PPM גלוטן ולכן מתאפשרת האכילה לחולי צליאק.

ארוחה ללא גלוטן. מקדונלד'ס ישראל,
ארוחה ללא גלוטן/מקדונלד'ס ישראל

מותג דגני הבוקר החדש שרוצה לחולל מהפיכה חברתית - Bon&Bon

סדרת Bon&Bon כוללת דגני בוקר בארבעה טעמים עם דגנים איכותיים ומילוי עשיר (51% מילוי נטו), בשילולב טעמים מפתיע.

ולראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. החברה הקימה אתר אינטרנט דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.

סדרת דגני הבוקר החדשה של חברת Monday מיוצרת על ידי ענקית המזון ראלקורפ הנחשבת ליצרנית הדגנים השלישית בגודלה בעולם, כשבין מותגיה דגני הבוקר Post, המשווקים בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 20-23 לאריזת 480 גרם. להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. פרטים גם באתר האינטרנט של החברה: www.bonbon-cereals.co.il

סדרת דגני בוקר בון-בון של חברת מאנדיי. ברייט מיתוג ושיווק,
סדרת דגני בוקר בון-בון של חברת מאנדיי. המחיר: 20-23 שקל/ברייט מיתוג ושיווק

ויסוצקי מחממת את החורף עם סדרת 'אפקט הג'ינג'ר'

ויסוצקי מרחיבה את מגוון מוצרי חליטות הצמחים ומשיקה בשיאו של החורף את סדרת אפקט הג'ינג'ר.
סדרת חליטות חדשה ששמה את הג'ינג'ר במרכז כסופר פוד המוביל של העונה. הסדרה כוללת שלושה טעמים: ג'ינג'ר וכורכום, ג'ינג'ר ודבש וג'ינג'ר ולימון.

שורש הג'ינג'ר, מכונה בעברית זנגוויל ושייך לאותה משפחה של צמחי תבלין מוכרים כמו כורכום והל. מקור הג'ינג'ר במזרח הרחוק. הג'ינג'ר ידוע זה אלפי שנים כאחד מצמחי התבלין המסורתיים הנפוצים והשימושיים ביותר בעולם.

מיוחסות לג'ינג'ר סגולות רבות ברפואה העממית. בשל חריפותו המיוחדת וטעמיו הארומטיים משולב הג'ינג'ר במנות רבות ומעניק להן גוון קולינארי מיוחד.

'אפקט הג'ינג'ר' הוא אותה הרגשה מרעננת ומחממת בו-זמנית שאנו חשים בגרון ברגע שאנחנו שותים משקה חם עם שורש ג'ינג'ר אמיתי.

הטעמים בסדרה החדשה: ג'ינג'ר וכורכום, ג'ינג'ר ולימון. המחיר כפי שעולה מאתרים: 14-20 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

ויסוצקי משיקה את סדרת אפקט הג'ינג'ר. דיגיטאץ',
ויסוצקי משיקה את סדרת אפקט הג'ינג'ר/דיגיטאץ'

* * * * אקססוריז * * * *

עוד לפני שהגיעו מכשירי הסמסונג החדשים לישראל - רשת iDigital goodiz מציגה קולקציית כיסויים חדשה לדגמי Galaxy S22 שהושקו השבוע.

מכשירי הדגל של סמסונג הושקו ב 9.2 ויגיעו לארץ בתחילת מרץ, אולם ברשת iDigital goodiz אשר נערכה להשקה, כבר ניתן למצוא אביזרים תואמים. הרשת מציגה מגוון מרשים של עשרות עיצובים וצבעים לדגמי גלקסי 22S החדשים כולל דגם האולטרה. בנוסף ניתן למצוא ב iDigital goodiz מבחר עצום של מוצרים חדשים ומעודכנים המתאימים לדגמי סמסונג, שיומי ואייפון.
איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital goodiz :
"אנחנו ממשיכים ומחזקים את האחיזה שלנו בעולם האנדרואיד עם מענה צרכני לדגמים החדשים של סמסונג עם עושר של מוצרים בצבעים ועיצובים התואמים את האסטרטגיה שלנו להיות הרשת עם מגוון המוצרים הרחב ביותר בתחום האביזרים למובייל".
מחיר הכיסויים החל מ 79 ₪.
להשיג ברשת חנויות iDigital goodiz ובאתר החברה:
https://www.idigitalgoodiz.co.il/
עוד על הרשת:
רשת iDigital goodiz הוקמה לפני כ - 10 חודשים תחת הקונספט של "חנות ממתקים סלולרית".
הרשת מתמחה בעולם האביזרים לסמארטפון (סמסונג, שיומי ואייפון) תחת קונספט חדשני וראשון מסוגו בישראל המציג מגוון עצום, צבעוני ואופנתי של כיסויים, סוללות נטענות, רמקולים, כבלים, אזניות, רצועות לשעוני סמסונג ואפל ועוד מגוון עצום של מוצרים בתחום המובייל. במחירים משתלמים, לדוגמה כיסויים מעוצבים החל מ 79 ש"ח בלבד.
ניתן להתרשם מהמגוון באתר הרשת idigitalgoodiz.co.il
החנות הראשונה נפתחה בקניון הזהב בראשון לציון, ובהמשך נפתחו עוד 2 סניפים באילת ובהרצליה. בקרוב ייפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ.

רשת איידיגיטל גודיז. כיסויים לדגם סמסונג s22 מחיר החל מ 79 שקל. ירון וינברג,
רשת איידיגיטל גודיז. כיסויים לדגם סמסונג s22 מחיר החל מ 79 שקל/ירון וינברג

* * * * משהו לבית * * * *

חדש מ: Beurer -מד לחות וטמפרטורה דיגיטלי HM16

מוצרי Beurer, מותג הבריאות העולמי החלו לאחרונה להימכר ברשת סופרפארם לניטור מושלם של הסביבה הפנימית של הבית !

מד לחות וטמפרטורה דיגיטלי HM16 החדש של Beurer נועד לבקרת הטמפרטורה ומידת הלחות בחדר, כאשר הלחות בטווח תקין - מוצג אייקון מחויך, בטווח בעייתי - מוצג אייקון עצוב.

מד לחות וטמפרטורה מציג טמפרטורה ולחות, יכול לעמוד עצמאית או להיתלות, מציג טמפרטורה מקסימאלית / מינימלית ולחות יחסית, ניתן להגדיר ל - - °C°/F, מעמד נשלף ולולאה לתלייה על הקיר

Beurer מותג מוצרי הבריאות והלייף סטייל הגדול בעולם, ידוע במוצרים חדשניים בתחומי הבריאות ואיכות החיים בזכות השימוש בטכנולוגיות חדישות הנדסה גרמנית במיטבה, מציע פתרונות המותאמים במיוחד לצרכי הלקוחות ותורמים לסגנון חיים בריא.

המחיר: 89 שקל. ניתן להשיג ברשת סופרפארם. מוצרי Beurer, מותג הבריאות העולמי החלו לאחרונה להימכר ברשת סופרפארם. בשלב הראשון יושקו ברשת מוצרים מתחום הרפואה, מדחום מהיר לאוזן, מד חום ביוץ, אמבט פרפין, מכשיר TENS לשיכוך כאבים, מד לחות וטמפרטורה דיגיטלי.

מד חום לסביבה הביתית, המחיר: 89 שקל. יחסי ציבור,
מד לחות וטמפרטורה דיגיטלי לסביבה הביתית, Beurer, המחיר: 89 שקל/יחסי ציבור

"צמר שטיחים יפים" משיקה: סדרה חדשה המכילה 2 מיליון קשרים למ"ר

רשת השטיחים משיקה בבלעדיות סדרת שטיחים חדשה מקולקציית "דאימונד", מבית המותג התורכי המוביל "פאלצו". בסדרת השטיחים החדשה, כל שטיח מכיל 2 מיליון קשרים למ"ר.

שטיח איכותי נמדד לפי הצפיפות שלו, כלומר מספר קשרים למ"ר. ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך השטיח איכותי יותר, מגובש יותר, חזק יותר, עמיד יותר וברוב המקרים גם נעים יותר.

כל השטיחים מקולקציית הדאימונד, מאופיינים בדוגמאות אבסטרקטיות ומודרניות, המגדירות את השטיח כתכשיט של הבית. בקולקציות מנעד עשיר של דגמים המגיעים במגוון גדלים וצבעים המתאימים לכל חלל בבית.

סדרת שטיחי הדאימונד: עשויים 70% ויסקוזה 30% אקרליק ומכילים 2 מיליון קשרים למ"ר.

סדרת שטיחי הדאימונד קוסמוס: שטיחים עשויים מ- 70-80% במבוק סילק ו-20-30% אקרליק ומכילים 2 מיליון קשרים למ"ר. שילוב החומרים של משי והבמבוק מעניק רכות לשטיח.

שטיחי דאימונד מילניום: עשויים 60% במבוק סילק/משי ו- 40% אקרליק ומכילים 2 מיליון קשרים למ''ר.

שטיחי דאימונד של המעצב הגרמני הידוע ז'אן קאט Jan Kath: עשויים 60% במבוק סילק/משי ו- 40% אקרליק ומכילים 2.5 מיליון קשרים למ''ר.

טווח המחירים נע בין 900-9,540 שקל, כרגע במבצע של עד 40% הנחה. להשיג בלעדית בשת "צמר שטיחים יפים", בחנויות ברחבי הארץ ובאתר האונליין: https://www.tzemer.co.il/

צמר שטיחים יפים, שטיח דאימונד 2 מיליון קשרים למטר מרובע. רגב כלף,
צמר שטיחים יפים, שטיח דאימונד 2 מיליון קשרים למטר מרובע/רגב כלף

* * * * חופש * * * *

על מזוודה שחוסכת לכם כסף שמעתם?

לראשונה בעולם: מזוודה חכמה שמשנה את גודלה בהתאם לכמות התכולה, חוסכת לכם כסף, וגם מטעינה לכם את הנייד.

בעידן הלואו-קוסט, גם הישראלים טסים לחו"ל באופן תדיר, לעיתים קרובות לסופ"ש קצר ובדרך כלל הם מצטיידים בטרולי בלבד, אבל מה עם השופינג?

המצאה ישראלית שמשנה את כללי המשחק מציגה: מזוודת ROLLUX של חברת FUGU, חוסכת את התשלום עבור שילוח של מזוודה לפחות עבור תשלום לצד אחד, ובכך לחסוך מאות שקלים.

מזוודת הטרולי בגודל מותאם לתקן העלייה למטוס (21 אינץ') נפתחת למזוודה בגודל 31 אינץ' (הגדולה ביותר בישראל), ומכילה 93 ליטרים של תכולה. למעשה, כך טסים עם מזוודה קטנה בהלוך וחוסכים את דמי השילוח למזוודה גדולה, ובחזור פותחים אותה, ממלאים אותה בכל השופינג ומשלמים רק עבור צד אחד בשילוח.

לא משנה מה מטרת הנסיעה שלכם, Rollux היא הדור החדש של המזוודות המאפשרת לכם חופש, גמישות ושדרוג חוויית הטיסה.

המזוודה זכתה לשבחים ולביקורות מעולות בכלי תקשורת רבים בארה"ב, בהם הניו יורק טיימס, Forbes, abc news, דיסקברי, הוושינגטון טיימס ועוד.

המזוודה בעלת ארבעה גלגלים כפולים נשלפים, ידית נשיאה איכותית ונוחה, יציאת USB לטעינה וכיס ייעודי לנייד, שלושה תאים חיצוניים ושניים נסתרים והיא מגעה עם אחריות ל-24 חודשים.

המחיר: 1,199 שקל. מזוודת ROLLUX של חברת FUGU, משווקת באופן בלעדי על ידי חברת האיש החשוב / SWAGG וניתן להשיגה באתר swagg.co.il ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 נתניה.

מזוודת רולוקס שגדלה לפי כמות התכולה 1199 שקל להשיג באתר swagg.co.il. יח"צ דג הזהב,
מזוודת רולוקס שגדלה לפי כמות התכולה וחוסכת לכן כסף 1,199 שקל/יח"צ דג הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully