וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל יקב רמת הגולן, יאיר שפירא, פורש מתפקידו

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 15:25

יקב רמת הגולן מודיע על שינויים במבנה ההנהלה: מנכ"ל היקב, יאיר שפירא, הודיע על פרישתו. שרית כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק וקשרי לקוחות ותחליף את יואב דור

יאיר שפירא, מנכ"ל יקב רמת הגולן, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בתום קדנציה של חמש שנים. שפירא יישאר בתפקידו מספר חודשים נוספים, עד לבחירתו ולכניסתו של מנכ"ל/ית חדש/ה לתפקיד.

בתוך כך, שרית כהן, שהחלה את פעילותה ביקב רמת הגולן לפני כ-15 שנים, מונתה לסמנכ"לית שיווק וקשרי לקוחות של היקב. כהן תחליף בתפקיד את יואב דור שמסיים תקופה של 18 שנים ביקב במגוון תפקידים בתחום השיווק והמכירות.

יאיר שפירא. יח"צ,
יאיר שפירא. יפרוש מתפקידו בעוד מספר חודשים, לאחר שיימצא לו מחליף/יח"צ

לאורך חמש שנות כהונתו של יאיר שפירא בתפקיד מנכ"ל היקב, בהן שנתיים מורכבות במיוחד בשל מגפת הקורונה, הגיע היקב להישגים משמעותיים ולשיאים חדשים - במהלך התקופה הגיע היקב להיקף מכירות גבוה מאי פעם ולשיעור גבוה במיוחד של ייצור יינות מסדרות הפרימיום והסופר פרימיום (ירדן וירדן כרם יחידני). כמו כן, בשנים האחרונות הכפיל היקב את היקף הנטיעות החדשות בכרמיו, ובשנת 2023 הוא צפוי אף לשלש את המספר, לשם עמידה בביקוש הרב בשוק המקומי ובשווקים הבינלאומיים, ליינות המותג המוביל.

יאיר שפירא מנכ"ל יקב רמת הגולן: "שנים אלו של הובלת הפעילות הענפה כמנכ"ל יקב רמת הגולן והחברות הבנות, יקב הרי גליל וירדן ארה"ב, והבאתם להישגים ולשיאים חדשים מבחינת תוצאות עסקיות ושיווקיות, הינן נקודת סיום מצוינת מבחינתי. כעת, בלב שלם, אני שמח להעביר את היקב למנכ"ל/ית חדש/ה, שיוכל לקחת את התשתית שבנינו ולהוביל את היקב לקפיצת המדרגה הבאה".

יאיר שפירא. דור שרון,
זיכרונות מקיץ 2021. יאיר שפירא/דור שרון

סמנכ"לית השיווק החדשה

שרית כהן, שמונתה לסמנכ"לית שיווק וקשרי לקוחות ביקב רמת הגולן, מחזיקה בתואר BA בכלכלה וניהול ובתואר M.B.A בשיווק עם התמחות בשיווק דיגיטלי במסלול למצטיינים של אוניברסיטת בר אילן. בנוסף, היא בוגרת בהצטיינות של בית הספר הבריטי WSET עם הסמכה ברמה 2.

עד כה מילאה כהן ביקב מגוון תפקידים באגף השיווק. בשנים האחרונות היא ביצעה תפקיד שטח וקידמה שיווקית תשתית ענפה של לקוחות נאמנים, הייתה שותפה לפעילויות רבות של היקב, לפיתוח והרחבה של סל המוצרים, ולניהול פרויקטים מיוחדים. מינויה של כהן לסמנכ"לית השיווק וקשרי הלקוחות של היקב, הינו מינוי טבעי התואם את מדיניות היקב לקידומם של עובדים מצטיינים שצמחו בתוך החברה.

יואב דור, סמנכ"ל השיווק וקשרי הלקוחות היוצא, מסיים תקופה של 18 שנים בהן שימש במגוון תפקידים בתחום השיווק והמכירות ביקב. בתפקידו האחרון תרם דור רבות להישגי היקב ולהצלחתו כיקב מוביל בישראל.

יאיר שפירא, מנכ"ל יקב רמת הגולן: "אנו שמחים לבשר על קידומה של שרית כהן - אחת הנשים המזוהות ביותר עם יקב רמת הגולן ועולם היין בישראל בתחום השיווק והמכירות. אנו בטוחים ששרית תמשיך ותתרום רבות לפיתוח תחום השיווק, למעמד היקב כמותג מוביל וחדשני בענף היין הישראלי, ולחיזוק הקשר עם לקוחות וצרכני היקב. אנו מאחלים לשרית הצלחה בתפקידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully