וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממריאים עם ששטוס: סוויטבוקס עולמי לקראת עלייה מחדש של התכנית

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 12:28

הדקו חגורות והכינו דרכונים, אתם יוצאים למסע מסביב לעולם! Sweetweet חוגגים את חזרתה של התכנית "ששטוס" לערוץ הילדים עם "סוויטבוקס חובק עולם" במהדורה מיוחדת

לקראת עלייה מחודשת של התוכנית האהובה ששטוס,מותג המתוקים Sweetweet משיק סוויטבוקס במהדורה חגיגי עם הממתקים מהמדינות הטעימות בעולם.

מה משותף לארה"ב, הודו, יפן, סין, פיליפנים, אמסטרדם, גרמניה, ספרד, ההרים האלפיים וישראל? כולן נמצאות בסוויטבוקס ששטוס החדש.

למארז הענקי של הממתקים המיוחדים מכל העולם, ליקטה החברה את המוצרים המסקרנים עם סממנים מהמשחק שאהבנו לראות על המסך, לפני הכל - קיר הגורלות עם גרסה מתוקה ומאתגרת למשחק האיקוני.

גרסה נוספת ל"חדר החושך", מתחברת למשחק של קיר הגורלות וכוללת חטיפים וממתקים מאתגרים במיוחד, אז בהצלחה למשתתפים במשחק...

ששטוס מסביב לעולם: התכנית עולה מחדש עם סוויטבוקס ייחודי. יח"צ,
ששטוס מסביב לעולם: קיר הגורלות חוזר לחיים/יח"צ

מה בקופסה?

מארז "סוויטבוקס חובק עולם" כולל: גומי סאוור פאץ' חמוץ במהדורת אלווין, חטיף סניקרס קרמי חמאת בוטנים כמו שאמריקאים אוהבים, קרקר צ'דר פריך עם גבינה ניו-יורקית, HIDE & SEEK עוגיות שוקולד צ'יפס מהודו, מקלות פוקי בציפוי מאצ'ה היישר מיפן, רולר קוסטר טבעות צ'יפס מהפיליפינים, קרקרים על בסיס אורז בטעם מפתיע מסין.

ועוד: קנופרס מבלגיה וופל עם קרם חלב ואגוזים, m&m's בטעם בראוניז עם נגיעות קטנות מאסטרדם, חטיף שוקולד בלמנדל גרמני ועם שקדים ,ופל, קרמל והכל מצופה בשוקולד לבן!, סוכריות לגו היישר מבירת הלגו דנמרק, מיני אצבעות קאדבורי של אנגלים מנומסים שלוקחים ביסים קטנים, שערות סבתא צ'ופה צ'ופס שהופכות למסטיק ספרדי!, שוקןולד מילקה אוראו בראוני מההרים האלפיים.

תכולת המארז "ששטוס חובק עולם", המחיר: 200 שקל. יח"צ,
המוצרים בתכולת המארז "ששטוס חובק עולם", המחיר: 200 שקל/יח"צ

חשבתם שזהו? אז לא. במארז הייחודי תמצאו גם: גומי טרולי בטעמים טרופיים באווירה של תאילנד, סוכריות רימון עם אבקת סוכריות קופצות חמוצות נצר האימפריה הרומית, כדורי מלטיזרס מהדיוטי, שיהיה מה לנשנש במטוס. במבה Inside out שאפשר למצוא רק בישראל, שוקוצ'יפס THINS לטעם של בית, מסטיק MUST FUN שיוריד לכם את הלחץ מהאוזניים בנחיתה.

ששטוס חובק עולם. יח"צ,
מהדורה מיוחדת לסוויטבוקס לכבוד עליית המחודשת של התכנית "ששטוס"/יח"צ

וגם כמה דברים שימושיים כמו: קוד סודי לאפליקציית ביגי+, שוקולד ההפתעות של Sweetweet כל כרטיס גירוד זוכה בפרס מתוק, מגבון לח כמו שמחלקים במטוס, אבל בלי הקטע שהוא חם (אל תחממו את זה בבית!), הוראות בטיחות לאכילת סוויטבוקס ששטוס מסביב לעולם.

המחיר: 200 שקל. ניתן להשיג באונליין: https://sweetstore.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully