וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' שלמה מור-יוסף צפוי להתמנות ליו"ר דירקטוריון לאומית שירותי בריאות

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 13:21

פרופסור מור יוסף צפוי להחליף את יעקב(קוקי)אדרי המכהן כיו"ר לאומית ב - 15 השנים האחרונות

הוועדה הציבורית לבחירת יו"ר לאומית שירותי בריאות, בראשות השופט (בדימוס) איתן אורנשטיין בחרה בפרופ' שלמה מור-יוסף ליושב ראש הדירקטוריון של לאומית, והוא צפוי להחליף את יעקב (קוקי) אדרי, היו"ר הותיק והמוערך של לאומית ב-15 השנים האחרונות. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 ביולי 2022.

הוועדה הציבורית, בה חברים גם פרופ' גבי בן נון וד"ר יצחק ברלוביץ, קיימה הליך פתוח לבחירת היושב ראש, בהתאם לתקנון הקופה, ולאחר בחינת המועמדים שניגשו וקיום ראיונות עם חלק מהם, החליטה הוועדה, בהסכמה פה אחד, על בחירתו ומינויו של פרופ' מור-יוסף.

פרופ' שלמה מור-יוסף רופא, מומחה במיילדות וגניקולוגיה, כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה וקודם לכן כמנכ"ל המוסד לביטוח לאומי. במשך שנים רבות ניהל פרופ' את בית החולים הדסה בירושלים, ולפני כן גם במשך שנים אחדות - גם את בית חולים סורוקה בבאר שבע

פרופ' שלמה מור יוסף. יחצ,
פרופ' שלמה מור יוסף/יחצ

מנימוקי הועדה למינוי: "פרופ' שלמה מור-יוסף הינו בעל ידע וניסיון מצטבר מוכח, במערכות ציבוריות ככלל ומערכת הבריאות בפרט. לפרופ' שלמה מור-יוסף היכרות מעמיקה של מערכת הבריאות, על מוסדותיה השונים, בין השאר - מנסיונו בצה"ל ומניסיונו בניהול בית החולים סורוקה והמרכז הרפואי הדסה. לפרופ' מור-יוסף יש גם ניסיון רב שנים בניהול מערכות ציבוריות גדולות, בין היתר שימש מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי ומנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה.

"בכל אלה הפגין פרופ' מור-יוסף יכולות ניהול, בצד ביצועים מרשימים, תוך התמודדות עם אתגרים משמעותיים. פרופ' מור-יוסף ביצע רפורמות משמעותיות, גילה יוזמה ועשייה מבורכת, והשאיר את חותמו במוסדות שאותם ניהל".

בהתאם לתקנון, פרופ' מור-יוסף יתמנה גם לדירקטור, ומינוי זה ייכנס לתוקף ביום 1 במאי 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully