וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

24.2.2022 / 9:01

סמנכ"לית כספים בסילבר קסטל, ראש תחום דיגיטל ב-BDO ועוד. המינויים והשינויים שחלו השבוע בעולם העסקים הישראלי

סילבר קסטל, בית ההשקעות לנכסים דיגיטליים הנסחר בבורסה בתל אביב, מודיעה על מינוי דורית קריינר לסמנכ"לית כספים. קריינר (50) מילאה תפקידים בכירים בעולם הפיננסי במשך 20 שנה ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית כספים בחברת הביוטק אבוג'ן הנסחרת בנאסד"ק (2019-2022). היא רואת חשבון, בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים (מימון ושיווק) מאוניברסיטת תל אביב, ובעלת תואר ראשון במשפטים מהמכללה למינהל. קריינר מצטרפת לנשים נוספות בצמרת החברה- גבי רביד, ממייסדות סילבר קסטל ביחד עם אלי מיזרוח וצבי זיו ואביבה בן משה שמונתה להיות דירקטורית.

בית ההשקעות סילבר קסטל נוסד בשנת 2018 על ידי בכירי הבנקאות ושוק ההון הישראלי אלי מיזרוח (מנכ"ל, לשעבר מנכ"ל רשת גולף), צבי זיו (יו"ר, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים), גבי רביד, חן מוניץ, רמי ביניש ודני זילביגר. לבית ההשקעות מגוון מוצרים ושירותים והוא מאפשר ללקוחותיו חשיפה נוחה, קלה ובטוחה לנכסים דיגיטליים על ידי קרנות גידור פעילות המתמחות במטבעות דיגיטליים. כמו כן, החברה בוחנת מספר אפיקים נוספים ביניהם הלוואות מגובות ביטקוין, מו"פ באסטרטגיות מסחר מתקדמות ומוצרי השקעה עבור לקוחות מוסדיים. חזון החברה הוא לאפשר חשיפה לתחום הקריפטו והנכסים הדיגיטליים באופן שקול ומוסדר וכן איתור הזדמנויות השקעה בתחום.

דורית קריינר. יחצ,
דורית קריינר/יחצ

תום קורן מונה לראש תחום דיגיטל מדיה ויוביל את תחום המדיה הדיגיטלית וניהול ערוצי ההפצה הדיגיטליים בארגונים במסגרת BDO Digital המשתייכת לזרוע הייעוץ של BDO. יחידת המדיה הדיגיטלית ב - BDO תעסוק בייעוץ מקצועי בתחומי תכנון מדיה, שיווק מבוסס תוצאות, בניית מתודולוגיה לניהול נכון של הנכסים הדיגיטליים, הכשרה וגיוס של כח אדם מתאים ושיפור מוכנות הארגון לאתגרים השיווקיים דיגיטליים.

תום מומחה להקמה ושיפור ערוצי הפצה דיגיטליים, תכנון והובלת תהליכים אסטרטגיים בתחומי השיווק הממומן והאורגני באינטרנט ושיפור ביצועים עסקיים במרחב הדיגיטלי בתחומי מכירות, שיווק ושירות לקוחות. הוא בעל ניסיון של 12 שנים בהובלת צוותי שיווק דיגיטלי במגוון התמחויות עבור חברות גדולות במשק, בהקמה וניהול של מחלקות מקצועיות בסוכנויות מדיה מובילות. בשנים האחרונות ניהל תום את חברת הייעוץ הדיגיטלית Milestone אשר פעילותה מוזגה לזרוע הייעוץ של BDO. בין לקוחותיו: חברת שטראוס, גולן טלקום, וורביט ועוד.

ירון פלד, שותף מנהל BDO Consulting: "מזה מספר שנים, כחלק משירותי האסטרטגיה והצמיחה, אותם אנו מספקים ללקוחותינו, אנחנו מלווים ארגונים במסגרת BDO Digital בגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם, בהקמת שירותים דיגיטליים, חיזוק נאמנות לקוחות הקצה שלהם ובהעצמת חווית הלקוח. הצטרפותו של תום קורן ופעילות השיווק הדיגיטלית שבראשה עמד לפירמה ממצבת את BDO Digital כיחידה המובילה בישראל בליווי כולל של המסע אותו נדרשים ארגונים לעבור במרחב הדיגיטלי. בעקבות המהלך נוכל לסייע ללקוחותינו בבית אחד לממש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם ולמקסם את פעילותם בדיגיטל בערוצים השונים תוך השגת הערך העסקי הגבוה ביותר".

תום קורן וירון פלד. יחצ,
תום קורן וירון פלד/יחצ

דוד כהן (63) מונה בימים אלו לסמנכ"ל תפעול בחברת "עידית" מקבוצת מלונות דן מהחברות המובילות במשק בענף ההסעדה למקומות העבודה. דוד כהן בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר הנדסאי תעשייה עובד בחברת עידית כ-13 שנים בתפקידי ניהול תפעוליים ולפני כן שירת 27 שנים בצה"ל והשתחרר בתפקיד קצין לוגיסטיקה. הוא החליף בתפקידו את טומי לייבוביץ שהיה סמנכ"ל תפעול החברה מהקמתה שביקש לסיים את תפקידו ולצאת בהדרגה לגימלאות.

חברת עידית מקבוצת מלונות דן מספקת מדי יום כ-75,000 ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים במשק, בהם רפאל, אלביט, משרד ראש הממשלה, HP, קמ"ג, קבוצת אדמה, כלמוביל ועוד.

דוד כהן. יחצ,
דוד כהן/יחצ

ההיסטוריון והמשפטן הבכיר פרופ' רון חריס התמנה כחבר בועד המנהל של עמותת דף חדש, בהובלת המייסד והמנכ"ל עו"ד תומר רבינוביץ. דף חדש הוא ארגון חברתי, שמטרתו לשים קץ לחובות של משפחות, יחידים ובעלי עסקים בישראל, באמצעות ליווי משפטי שיקומי.

חריס משמש כפרופסור מן המניין ומחזיק הקתדרה למשפט והיסטוריה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. לצד פעילותו האקדמית, חריס פעיל ציבורית בתחום ההוצאה לפועל ופשיטת הרגל והיה שותף למהלכי עיצוב ותיקון חקיקה בישראל. שימש כיו"ר ועדת חריס, אשר המליצה על קביעת פרמטרים לגיבוש תוכנית פירעון בהליך פשיטת רגל. עוד חברים במועצה המייעצת של העמותה : פרופ' יובל אלבשן ואוריאל לדרברג, שהיו אף הם שותפים לועדת חריס.

פרופ' רון חריס. גל חרמוני,
פרופ' רון חריס/גל חרמוני

חברת סיגניה (Sygnia) הישראלית, מובילה עולמית בתחום התגובה לאירועי סייבר, מודיעה על מינויו של עמיר בקר לסמנכ"ל Incident response (IR). בתפקידו, בקר מוביל צוות עולמי של מומחים המסייעים לארגונים נגד התקפות מתוחכמות כולל מתקפות כופרה, ריגול תאגידי, גניבה פיננסית ומתקפות סייבר של מדינות.

עמיר מביא עימו למעלה משני עשורים של ניסיון בתחומי הסייבר והמודיעין. לפני שהצטרף לסיגניה כיהן עמיר כראש חטיבת הסייבר ביחידת 8200, בדרגת אלוף משנה, בתפקיד זה קידם ומימש את תפיסת הסייבר המבצעית המעודכנת של צה"ל. כמו כן במהלך שירותו הוביל קבוצת מומחים בכירים שפיתחו את התכנית האסטרטגית והתכנית הרב-שנתית של יחידה 8200 בתחומי הסייבר, ביג דאטה ואיסוף מודיעין.

עמיר היה נספח הסייבר הראשון בשגרירות ישראל בוושינגטון מטעם מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה. במסגרת תפקידו הוביל וקידם שיתופי פעולה אסטרטגיים בין ישראל וארצות הברית וכן בין חברות במגזר הפרטי של שתי המדינות.

עמיר בוגר תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית בירושלים עם התמחות בכלכלה ולימודי מזרח אסיה, ובעל תואר MBA מאוניברסיטת בן-גוריון. במהלך שירותו קיבל את פרס ביטחון ישראל על חלקו בפעילות סייבר טכנולוגית-מבצעית פורצת דרך.

לדברי רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה, "אנו שמחים לצרף לשורותינו את עמיר, אחד האנשים המנוסים בתעשיית הסייבר הישראלית, ובטוחים שהוא יתרום רבות לסיגניה וללקוחות החברה. עמיר מביא עימו ניסיון עשיר, פרספקטיבה גיאו-פוליטית נרחבת וחשיבה אסטרטגית בעולם הסייבר שירחיב את הערך שסיגניה מספקת ללקוחותיה בהגנה מול איומי הסייבר הגוברים, הכנת הארגונים למקרה של אירוע, והשגת שליטה וחזרה לפעילות עם מינימום נזק במקרה של תקיפה נרחבת.

עמיר בקר, סמנכ"ל Incident response (IR) בסיגניה: "אני גאה להצטרף לסיגניה ולתרום מהמומחיות שלי עבור לקוחות החברה וצמיחתה", אמר עמיר בקר, סמנכ"ל לתגובה לאירועים בסיגניה. "ארגונים ברחבי העולם, חשופים להתקפות הולכות וגוברות, והניסיון המרשים של סיגניה בתגובה מהירה ואיכותית לכמה מהתקפות הסייבר המתוחכמות ביותר, כמו גם הצוות המובחר, הכולל את המומחים הטובים ביותר בתחום, הוא שהופך אותה לשותפה האולטימטיבית במניעה, הכלה ותגובה לאיומי סייבר ידועים וחדשים."

עמיר בקר. יחצ,
עמיר בקר/יחצ

איתי רותם (32) מונה השבוע כמנהל המרקום (תקשורת שיווקית) בקבוצת מימון הנדל"ן רובי קפיטל.
רותם ניהל בעבר את מערך השיווק הדיגיטלי ופרויקטים שיווקיים נוספים בחברת הנדל"ן אאורה ישראל, ולפני כן עבד כשלוש שנים בעיריית תל אביב-יפו, במחלקת הדוברות ובמנהלת עיר עולם ותיירות.
רותם הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים MBA מאוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לניהול ע"ש רקנאטי, ותואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת תל אביב, בנוסף ללימודים ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת La Trobe במלבורן, אוסטרליה. במסגרת תפקידו החדש ינהל רותם את מערך הפרסום, השיווק והיח"צ של רובי קפיטל, הן הדיגיטלי והן המסורתי.

גרשון שפירא, מנכ"ל ושותף מייסד בחברת רובי קפיטל: "מינויו של איתי רותם והאנרגיות שהוא מביא עמו לתפקיד, תשדרג את החברה, שהחליטה להיות פעילה יותר בנושא השיווקי של פעילויותיה, לאחר שנים שפעלה מתחת לרדאר".

חברת "רובי קפיטל" מנוהלת על ידי השותפים גרשון שפירא, יעקב ניצן ועומר אלפרן. החברה מתמחה בפתרונות מימון מגוונים לפרויקטים בתחום הנדל"ן בכל רחבי הארץ, וכן בהשקעות הוניות במבנה של הון מועדף.

איתי רותם. יחצ,
איתי רותם/יחצ

דירקטוריון קבוצת תנובה, בראשות חיים גבריאלי, יו"ר הדירקטוריון, אישר את מינויה של עו"ד קרן יכין דורון לסמנכ"ל החטיבה המשפטית של קבוצת תנובה ומזכירת האגודות. יכין דורון, אשר תשמש כחברת הנהלה ותדווח למנכ"ל הקבוצה, אייל מליס, תחליף את עו"ד נועה רוזנברג-סגלוביץ, אשר מונתה ליועצת המשפטית של חברת היוניקורן הירושלמית, לייטריקס. קרן תיכנס לתפקידה בתחילת חודש אפריל.

עו"ד קרן יכין דורון משמשת כיועצת משפטית וחברת הנהלה בתאגידים מזה כ-18 שנים, ולה ניסיון רב בעבודה מול דירקטוריונים והנהלות בכירות, לרבות ליווי עסקאות מימון, הנפקות, גיוסים וניהול תוכניות אופציות בחברות ציבוריות, וכן טיפול במילוי חובות תאגיד מדווח בחברות בורסאיות. קרן יכין דורון משמשת בתפקידה הנוכחי מזה כ-8.5 שנים, כיועצת המשפטית הראשית וכמזכירת החברה של קבוצת 'ביג', שנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב וכלולה במדד ת"א - 35. קודם לכן שימשה כיועצת המשפטית של חברת הנדל"ן הבורסאית 'משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות', במשך כעשור, לרבות ליווי עסקאות בארץ ובחו"ל.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, מסר "המקצועיות והניסיון רב השנים אשר עו"ד קרן יכין דורון מביאה עמה, יסייעו לתנובה להמשיך ולממש את האסטרטגיה של הקבוצה, להמשיך ולהיות קבוצת המזון המובילה בתחומה, תוך חדירה לשוק הבינלאומי, והרחבת הנוכחות בעולמות הפודטק. קרן בעלת יכולות מוכחות בליווי עסקאות מורכבות, אשר תאפשר לתנובה לצלוח את אתגרי השנים הקרובות. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בתפקידה החדש, ומברך אותה על הצטרפותה לקבוצת תנובה".

עו"ד קרן יכין, תושבת תל אביב, בעלת תואר ראשון (LLB) ותואר שני במשפטים (LLM), שניהם מאוניברסיטת ת"א. קרן היא נשיאת השלוחה הישראלית של ארגון הגג העולמי ליועצים משפטיים Association for Corporate Counsel(ACC ישראל) ובעלת הפודקאסט "כבוד היועמ"ש", בו היא מקיימת ראיונות עם יועצים משפטיים על ניהול קריירה.

עו"ד קרן יכין דורון. רמי זרנגר,
עו"ד קרן יכין דורון/רמי זרנגר

אברהם הינוך, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בחברת וויסלרייט ימונה למנהל חטיבת ה - NFT בחברה. הינוך הוא בוגר תואר בהנדסה, מומחה לענייני שיווק בדיגיטל ושיווק מסורתי. הינוך מוביל את האסטרטגיה
ב - WeCcelerate מעורב ומבקר את תוכניות השיווק הנבנות עבור היזמים ולאורך כל הליווי שהחברה מעניקה להם. בתפקידו החדש יוביל וינהל הינוך את חטיבת ה-NFT המונה צוות של 8 אנשים על מנת לבנות את הסטארטאפים הבאים בתחום. הינוך ינהל את החטיבה תוך מתן דגש על הובלה, חדשנות ויצירתיות של היזמים בתחום.

אברהם הינוך. יחצ,
אברהם הינוך/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully