וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע וישראייר חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בתחום טיסות השכר הבינלאומיות

גולן פרידנפלד

13.2.2003 / 10:01

איזי בורוביץ': למיזם יוקצו 5 מטוסים ומטוס בואינג 767 נוסף לצורך טיסות לארה"ב; שיתוף הפעולה לא יכלול טיסות פנים ארציות

שתי החברות המתחרות ביניהן בתחום הטיסות הפנים ארציות, ארקיע וישראייר, ישתפו פעולה בתחום טיסות השכר. ארקיע מדווחת היום לבורסה על חתימת ההסכם לשיתוף פעולה עם חברת ישראייר, בשל המשבר החמור הפוקד את ענף התיירות והתעופה בישראל. שיתוף הפעולה בין החברות יקיף בעיקר הקצאת המטוסים לביצוע טיסות, הכנת לוח טיסות ויעדים משותף, ומדיניות שיווק אחידה. הסכם שיתוף הפעולה ייכנס לתוקפו כבר בתחילת אפריל לשמך תקופה של 3 שנים כאשר כל חברה תוכל לסיימו כעבור שנתיים.

איזי בורוביץ' מנכ"ל ארקיע, ציין כי המיזם המשותף של החברות יכלול צי של 5 מטוסים ומטוס בואינג 767 נוסף, שיצטרף בחודשי הקיץ לצורך טיסות לארה"ב. "שיתוף הפעולה ביננו לבין ישראייר הוא דבר מתבקש נוכח מצב התעופה בעולם בכלל, ובישראל בפרט", הוסיף בורוביץ'.

"ברור לי שאנשים מתפלאים כיצד ארקיע וישראייר, המתחרים ביניהם על טיסות הפנים ארציות ישתפו פעולה בטיסות הבינלאומיות", אומר בורוביץ'. "התשובה לכך היא פשוטה: ראשית מבחינה חוקית, אין כל הגבלה של ההגבלים העסקיים על שיתוף פעולה בטיסות הבינלאומיות. יש בכך גם היגיון מסוים. שוק טיסות השכר הבינלואמיות, מורכב מעשרות חברות זרות כך ששיתוף פעולה בין 2 חברות ישראליות לא פוגע בתחרות. שנית, הפעילות הבינלאומית והפעילות הפנים ארצית מופרדת בשתי החברות. מדובר באנשים שונים ובשתי אופרציות נפרדות, כך ששיתוף הפעולה לא צפוי לגלוש מחברה אחת לחברה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully