וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקד עם נקניקים: זוגלובק בחרה במשה אשכנזי כפרזנטור

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 16:01

'זוגלובק' בחרה בשחקן משה אשכנזי להוביל את סדרת הפרימיום של המותג. אשכנזי, שמגלה בימים אלו את כשרון הריקוד שלו על בימת "רוקדים עם כוכבים", חושף אהבה לרוסטביף בפרסומת חדשה של החברה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקל

אחרי שכיכב בסדרות "בשבילה גיבורים עפים" ו"הנחלה" ובמקביל להשתתפותו בתכנית "רוקדים עם כוכבים", יככב בקרוב השחקן משה אשכנזי גם בפרסומת חדשה של 'זוגלובק'.

לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים, נבחר אשכנזי להוביל את סדרת הפרימיום החדשה של המותג. הפרסומת מתארת חוויית אירוח אקסקלוסיבי על טהרת מעדני זוגלובק החדשים סביב שולחן, כתחליף ל"נפנוף המנגל" המסורתי, כהצעה לחוויה קולינרית בקריצה הומוריסטית.

משה אשכנזי לזוגלובק. ליאור נורדמן,
משה אשכנזי בצילומי הפרסומת לסדרת הפרימיום של זוגלובק/ליאור נורדמן

"ארוחות טובות ללא מאמץ"

משה אשכנזי הודה על הסט, שזו סגירת מעגל עבורו לאחר, שבילדותו בעכו עזר לאביו, שהחזיק קו הפצה של זוגלובק במשך 15 שנה. עד היום הוא אגב זוכר מספרי מק"טים של נקניקים.

לדברי ליאת גילר, סמנכ"ל שיווק זוגלובק: "טרנד הבישול הביתי צבר תאוצה בשנים האחרונות. תוכניות הבישול שהציפו את המסך במקביל למשבר הקורונה, עשו לכולנו חשק עז לשפר את כישורי הבישול והאירוח שלנו, ולהציג רפרטואר מרשים של ארוחות טובות באפס מאמץ".

משה אשכנזי לזוגלובק. ליאור נורדמן,
משה אשכנזי לזוגלובק: "זוכר מספרי מק"טים של נקניקים"/ליאור נורדמן

"החיבור המשפחתי נודע רק אחרי הבחירה"

"סדרת נקניקי הפרימיום החדשה של זוגלובק מבטאת את המומחיות רבת השנים של זוגלובק בתחום. בתחילת 2021 השיקה זוגלובק את סדרת נקניקי הפרימיום הארוזים וזו הזדמנות מעולה לצרף אלינו את משה אשכנזי המוכשר כפרזנטור בפרסומת שמקדמת מהלך זה. רק לאחר שחתמנו עם משה אשכנזי גילינו גם את החיבור המשפחתי שלו אלינו וזה חיזק את הבחירה", הוסיפה גילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully