וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס זכתה בהוקרה על קידום סביבת עבודה רב תרבותית

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 16:21

אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן, המוענק על ידי ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה ניתן השנה לחברת אמדוקס בין היתר על רקע הישגיה בקליטת עובדים ערבים וקידום סביבת עבודה רב תרבותית

פעילותה המאומצת של אמדוקס ישראל זכתה השבוע להכרה כאשר קיבלה את אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן המוענק זו השנה השמינית, על ידי ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה, על קידום סביבת עבודה רב תרבותית והישגיה בקליטת עובדים ערבים. מדובר בהישג בולט במיוחד לחברת הייטק, על רקע אחוזי הגיוון הנמוכים בסקטור.

בנימוקי הוועדה נכתב כי "אמדוקס ישראל מציגה עבודה מתמשכת ורוחבית בנושאי גיוון מהותיים לחברות היי טק הן בתעסוקה והן בקהילה ובולטת בהישגיה בענף".

הענקת האות מומו מהדב ותמר רפפורט דגים. אמדוקס,
הענקת האות - מומו מהדב ותמר רפפורט דגים/אמדוקס

מומו מהדב, מנכ"ל מעלה: "העיסוק בגיוון בתעסוקה גבר בשנה האחרונה. עסקים רבים הפגינו לרב תרבותיות על רקע המתחים השונים בחברה הישראלית. ההגשות לאות השנה שיקפו טיפול מעמיק ומקיף יותר בגיוון כוח העבודה וביצירת סביבת עבודה רב תרבותית".

תמר רפפורט דגים, COO&CFO אמדוקס, אמרה: "לכל אחד ואחת מהעובדים באמדוקס יש חלק בצמיחה המדהימה שלנו בעולמות הגיוון וההכלה, אנחנו גאים מאוד בנתוני הגיוון של אמדוקס ישראל שמשמשת חוד החנית של החברה כולה; בישראל יש לנו 45% נשים ו-37% נשים בתפקידים טכנולוגיים ו- 6.6% מעובדיה הם מהחברה הערבית, נתונים גבוהים ביחס לאקוסיסטם. אנו גאים על קבלת האות המהווה הוקרה בעשיה אך מחויבים להמשיך, לקדם, להתקדם ולהוביל שיתופי פעולה נוספים במטרה להגיע לייצוג שווה לכל המגזרים בשוק התעסוקה".

מנהלת פורום הגיוון לירון פלג הדומי: "הגיוון התעסוקתי פגש בשנה האחרונה אתגרים חדשים והתמודדויות שדרשו שימת לב מיוחדת וחשיבה מחודשת. העסקה מגוונת דורשת מחשבה ומשאבים רבים נוספים, היא דורשת תחזוקה מתמדת וההשקעה בה לא מסתיימת. יחד עם זאת, התמורה היא אדירה לארגון עצמו, ולחברה הישראלית בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully