וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BLEND מרחיבה את צוות ההנהלה עם מינוי שני בכירים חדשים

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 23:40

רון קרייצמן מצטרף כסמנכ"ל כספים ונועה מנקו כסמנכ"לית משאבי אנוש

חברת BLEND ספקית מובילה של פתרונות לוקליזציה מבוססי טכנולוגיה לחברות וארגונים בצמיחה, מודיעה על מינויו של רון קרייצמן לסמנכ"ל כספים (CFO) ונעה מנקו לסמנכ"לית משאבי אנוש.

הצטרפות שני הבכירים החדשים תאפשר לBLEND- להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה, להמשיך לגייס עובדים במשרות מפתח ברחבי העולם ולהשיק מודל עסקי חדש שיתמוך בעלייה בביקוש לשירותי לוקליזציה.

רון קרייצמן. יחצ,
רון קרייצמן/יחצ

רון קרייצמן מביא עימו למעלה מ -25 שנות ניסיון כמוביל פיננסי בחברות בשלבי צמיחה שונים. לאחרונה כיהן רון כסמנכ"ל הכספים של חברת הדאטה Signal Analytics, שנרכשה על ידי קנשו. רון החל את דרכו כסמנכ"ל הכספים בחברת Finjan Software (שנרכשה על ידי M86/Trustwave), בהמשך כיהן כמנכ"ל חברת Seculert (שלאחר מכן נרכשה על ידי Radware) ואחר כך כיהן כסמנכ"ל הכספים של פרפקטו מובייל (שלאחר מכן נרכשה על ידי Perforce). רון הוביל חברות משלב סיד לצמיחה וממודלים עסקיים מסורתיים למבוססי SaaS תוך הובלת סבבי גיוס הון, חוב ועסקאות רכישה רבות. רון הוא רו"ח ובעל תואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים מהמכללה למנהל.

נעה מנקו בעלת ניסיון של למעלה מ -20 שנה בניהול משאבי אנוש ממגוון רחב של ארגונים גלובליים. נעה שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת כנס וכמנהלת משאבי אנוש ב - Bynet Data Communications. לנעה ניסיון רב בהובלת אסטרטגיות ותהליכי משאבי אנוש גלובליים, בניית ארגונים, פיתוח מנהלים, תרבות ורווחה, ועוד.  לנעה תואר ראשון במשאבי אנוש וסוציולוגיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל עסקים ממכללת אונו.

יאיר טל, מנכ"ל BLEND, אמר כי "ההצטרפות של רון ונעה לבלנד היא חיזוק משמעותי של צוות ההובלה שלנו שיסייע לנו להאיץ את הצמיחה האורגנית שלנו כמו גם את הרכישות ב -2022. נעה הצטרפה כדי להוביל את התחום הכי אסטרטגי ויקר לנו כארגון - ההון האנושי שלנו, ותסייע לנו לצמוח ולגייס ברחבי העולם בכל תחומי העשייה שלנו. ההצטרפות של רון מאפשרת לנו לקחת את בלנד לשלב הצמיחה הבא שלה עם המעבר למודל עסקי מבוסס מנויים - SaaSולבחון הזדמנויות לצמיחה לא אורגנית, הודות לניסיון הרב שלו בגיוסי הון, מיזוגים ורכישות וצמיחה".

נועה מנקו. יחצ,
נעה מנקו/יחצ

BLEND הוקמה בשנת 2008 והיא ספקית מובילה של פתרונות לוקליזציה מבוססי טכנולוגיה לחברות וארגונים בצמיחה. BLEND (לשעבר (One Hour Translation מאפשרת למותגים גלובליים לבסס נוכחות מקומית בשווקים שונים ברחבי העולם ע"י הסרת חסמי שפה ותרבות. כוחה של בלנד טמון בעוצמה הטכנולוגית שלה המבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, המגוון האנושי שלה, וכוחה של קהילת השפה ואומני הקול הגלובליים שלה.

לאחרונה רכשה את חברת GM Voices, ספקית גלובלית של שירותי הקלטות קול מקצועיות ולוקליזציה לשירותי קול עבור ארגונים גלובליים. מטה החברה ממוקם בתל-אביב. החברה מעסיקה כיום מעל 150 עובדים, מחציתם בישראל, והשאר בשלוחות החברה בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אטלנטה, לונדון, שנגחאי, הונג קונג קייב ובוקרשט.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully