וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמון מחברות גידור מובילות: המהלך של מיכמן אשראי לעסקים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 9:01

חברת מיכמן אשראי לעסקים זוכה להבעת אמון משתי קרנות גידור מובילות - נוקד וספרה. החברה דיווחה כי השלימה בהצלחה גיוס הון בדרך של הקצאה פרטית: "ממשיכים בהרחבת הפתרונות והשירותים"

חברת מיכמן אשראי לעסקים זוכה להבעת אמון משתי קרנות גידור מובילות - נוקד וספרה. החברה דיווחה כי השלימה בהצלחה גיוס הון בדרך של הקצאה פרטית בהובלת קרן נוקד וגייסה סך של כ-14.1 מיליון שקל, המהווים כ-5.41% מהון המניות של החברה לאחר ההקצאה, וכ-4.62% בדילול מלא.

לקרן נוקד הוקצו 6,857 מניות (כ-12 מיליון שקל) המהוות כ-4.60% מהון המניות של החברה ואליה הצטרפה קרן ספרה שלה הוקצו 1,200 מניות של החברה (כ-2.1 מיליון שקל), המהוות כ-0.81% מהון המניות של החברה.

הקצאת המניות נעשתה לפי מחיר למניה של 1,750 שקל, נמוך בכ-5.7% משער המניה בתום יום המסחר לפני ביצוע העסקה שעמד על 1,854.9 שקל למניה. מהלך זה, המחזק את ההון העצמי של החברה, יאפשר לתמוך בהמשך צמיחת תיק האשראי שלה.

יניב ביטון. ישראל כהן,
מנכ"ל מיכמן יניב ביטון/ישראל כהן

דורון ספיר יו"ר מיכמן ויניב ביטון מנכ"ל מיכמן מסרו: "הבעת האמון שקיבלנו מצד קרנות הגידור המובילות נוקד וספרה מהוות הבעת אמון חזקה בחברה אנו ממשיכים בהרחבת הפתרונות השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • אשראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully