וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי קארינה שרי מונתה למנהלת המרכז הישראלי לניהול

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 10:01

מונתה למנהלת המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מבית מטריקס, המוביל את תרבות הניהול בישראל ומציע מגוון הכשרות מקצועיות עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים

גלי קארינה שרי (39) מונתה למנהלת המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מבית מטריקס, המוביל את תרבות הניהול בישראל ומציע מגוון הכשרות מקצועיות עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. במסגרת תפקידה שרי תהא אחראית על ניהול המרכז, מתן מענה הדרכתי עבור מגוון רחב של ארגונים בישראל כולל פיתוח תחומי ההדרכה הקיימים והרחבה לתחומים נוספים בהתאם לצרכי השוק ומנהליו. בנוסף, שרי תפעל לקידום והרחבת פעילות המי"ל לקידום ושיפור תחום השירות וחווית הלקוח בקרב ארגונים בשוק, זאת במסגרת תחרות השירות וחווית לקוח השנתית של ישראל בהובלת המי"ל.

שרי בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בפרסום ותואר שני (MBA) בייעוץ ארגוני מהקריה האקדמית אונו. במשך 12 השנים האחרונות עבדה בחברת ישראכרט ומילאה תפקידים שונים, ובתפקיד האחרון הייתה מנהלת שיווק ופעילות עסקית בתחום מועדוני הלקוחות.

גלי קארינה שרי. יריב צפניה,
גלי קארינה שרי/יריב צפניה

זיו מנדל, יו"ר המי"ל ומנהל חטיבת ההדרכה של מטריקס, ציין: "שרי מצטרפת להמי"ל בתקופה שבה יש הרבה מאוד דרישה להכשרות בתחומי הליבה של המי"ל גם מהדרג הניהולי הבכיר ועד לרמת הקורסים למנהלים מתחילים בעולמות העסקיים, השירות, משאבי אנוש והדרכה". עוד מוסיף מנדל כי, "אין לי ספק שבהובלתה של שרי המי"ל ימריא לשיאים חדשים הן ברמת היקפי הפעילות, הן ברמת החדשנות ותכנים חדשים שהמי"ל יציע ללקוחות בישראל וכמובן ברמת איכות ההדרכה וההכשרה. אני מאחל לשרי הצלחה בתפקידה ובטוח בהצלחתה ובהצלחת המי"ל בניהולה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully