וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן גלילות קפיטל מתרחבת עם מינוי סמנכ"לית שיווק ומנהל השקעות

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 14:09

קרן ההשקעות גלילות קפיטל, שמנהלת נכסים והשקעות בהיקף של מעל חצי מיליארד דולר, מתרחבת עם מינויה של נעה גלומצ'ר לסמנכ"לית השיווק של הקרן ומינויו של דניאל זיו למנהל השקעות בקרן +Glilot

קרן ההשקעות גלילות קפיטל, שמנהלת נכסים והשקעות בהיקף של מעל חצי מיליארד דולר, מתרחבת עם מינויה של נעה גלומצ'ר לסמנכ"לית השיווק של הקרן ומינויו של דניאל זיו למנהל השקעות בקרן +Glilot, שמשקיעה בסטארטפים בשלבי צמיחה מוקדמים.

נעה גלומצ'ר היא בעלת ניסיון של למעלה מעשור בשיווק של חברות טכנולוגיה בתחומי הסייבר, פיננסים, רכב והתוכנה. היא שימשה בעבר מנהלת שיווק של חברת הסייבר האנטרס, הקימה בה את מחלקת השיווק והובילה את תהליכי ההתאמה לשוק של מוצרי אבטחה. לפני כן היא ניהלה את שיווק מוצרי הענן בצ'ק פוינט והשיקה סדרת מוצרים חדשים לשוק האבטחה הבינלאומי. היא עבדה בעבר בתפקידי שיווק בחברות מובילאיי וסאפיינס. נעה היא בעלת תואר ראשון במנהל-עסקים ויחסים בינלאומיים ותואר שני ביזמות יצירתית.

נועה גלומצ'ר. אריק סולטן,
נעה גלומצ'ר/אריק סולטן

דניאל זיו, בוגר ממר"ם, הוא בעל ניסיון של עשור כיזם ומנהל מוצר בתחום הטכנולוגיה. לפני הצטרפותו לגלילות עבד בצוות הישראלי של קרן MizMaa Ventures, שמבצעת השקעות בסטארטאפים ישראלים בשלבים מוקדמים. דניאל הקים בהתנדבות תוכנית יזמות ביחד עם עיריית חולון שליוותה יזמים צעירים מהעיר והסביבה ושימש יועץ לסטארטאפים בתחומי מוצר ואסטרטגיה. לדניאל תואר ראשון במדעי המחשב, תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום וכן רשיון מגשר מוסמך מטעם משרד המשפטים.

קרן ההשקעות Glilot Capital Partners הוקמה לפני כעשור על ידי קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין, המשמשים שותפים מנהלים. בעקבות ההצלחה, צירפו אליהם את נופר עמיקם כשותפה ואת ליאור ליטבק כשותף מנהל בקרן +Glilot, אותה השיקו לפני כשנה כדי להשקיע וללוות השקעות בסבבי A ומעלה. גלילות קפיטל דורגה על ידי מכון המחקר Preqin בדירוג היוקרתי של קרן עולמית מובילה לאחר שהניבה למשקיעים שבעה אקזיטים מוצלחים ו-84% תשואה שנתית. בסך הכל ביצעה הקרן 12 אקזיטים, בהם CyberX, LightCyber ו-IntSights.

דניאל זיו. גלילות קפיטל,
דניאל זיו/גלילות קפיטל

קובי סמבורסקי, שותף מנהל בגלילות קפיטל: "לנעה ודניאל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי התמחותם. הצטרפותם לקרן היא חלק מתוכנית ההתרחבות שאנחנו מיישמים בשנים האחרונות הכוללת את השקת גלילות פלוס, והגברת קצב וגודל ההשקעות. אנחנו מאמינים ביזמים הישראליים ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפלטפורמה שלנו בשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully