וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטר מוביל: מי הפכה לשחקנית הגדולה בישראל בניהול חנויות באמזון?

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 14:26

קבוצת נלה דיגיטל קומרס, הנסחרת בבורסה בתל אביב ופועלת בעולמות המסחר הדיגיטלי, רוכשת את חברת RPG, סוכנות לרכישה וניהול של חנויות ומותגים באמזון. הקבוצה הרוכשת כבר פועלת בתחום דרך חברה בשליטתה ובכוונתה למזג בין השתיים

חברת RGP) rpgecom.com) נוסדה לפני כ-3 שנים על ידי גיא חרץ המשמש כמנכ"ל, פאבל ביורקוב סמנכ"ל טכנולוגיות, רוביק רוטשילד סמנכ"ל כספים ופאבל חזנוב, והיא הסוכנות הגדולה ביותר בישראל שעוסקת בשיווק, ייעוץ, הקמה, ליווי ומכירה באמזון.

RPG מפעילה עבור לקוחותיה כ-30 חנויות באמזון, אשר מוכרות בעשרות מיליוני שקלים בשנה, כאשר המכירות הן בעיקר לארה"ב ולאירופה. בנוסף, היא מעניקה שירותי ייעוץ, מחקר ושירותים משלימים אחרים למאות לקוחות בחודש, מפעילה בית ספר ללימודי מסחר מקוון באמזון ומפתחת כלים טכנולוגיים לניהול המותגים. בין היתר, החברה מפעילה קהילה בפייסבוק עם למעלה מ-2,000 בעלי מותגים באמזון.

על פי ההסכם, נלה דיגיטל תרכוש את מלוא הבעלות ב-RPG מידי המייסדים בעסקת מניות. לאחר הרכישה, תאחד נלה דיגיטל את כל פעילותה בניהול חנויות באמזון, לרבות פעילות החברה הבת בייבוקס, תחת RPG, שתהפוך לזרוע של נלה דיגיטל בתחום זה.

אמזון. ShutterStock
RPG מפעילה עבור לקוחותיה כ-30 חנויות באמזון/ShutterStock

"השחקנית הגדולה בתחום"

קובי לקסר, מנכ"ל נלה דיגיטל, אמר: "הרכישה של RPG ממצבת את נלה דיגיטל כשחקנית הגדולה בישראל בתחום הרכישה והתפעול של חנויות ומותגים אונליין - תחום שצומח במהירות בכל העולם. בנוסף, הרכישה תאפשר לנו להציע ללקוחות RPG סל של שירותים משלימים וסינרגטיים לפעילות שלהם, כגון שירותי מימון לסוחרים מקוונים, תחת החברה הבת קיארה, הפעלת חנויות פופ אפ, תחת החברה הבת ספוטנגו, ובעתיד - מסחר מקוון במטהוורס".

זרוע המותגים הפרטיים בנלה דיגיטל עוסקת ברכישה ותפעול של מותגים וחנויות אונליין, תוך הגדלת המחזור שלהם, וכן בפיתוח מותגים פרטיים חדשים בתחום זה.

מדובר בתחום פעילות שצומחת במהירות בשנים האחרונות, עם כ-90 חברות פעילות (בעיקר בארה"ב אך גם באירופה ובישראל), כמעט כולן פרטיות, שמהוות יעד לגיוסים של מיליארדי דולרים ממשקיעים מובילים.

קובי לקסר. צילום פרג',
קובי לקסר, מנכ"ל נלה דיגיטל/צילום פרג'

מהלכים אסטרטגיים וחזון

בחודש שעבר הודיעה נלה דיגיטל על מהלך אסטרטגי נוסף: התרחבות לתחום העולמות הווירטואליים, בהשקעה של עד 2 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה. במסגרת זו, היא בוחנת פעילויות שונות בעולמות הוירטואליים, בהן קנייה וניהול של נכסים וירטואליים, פעילות קמעונאית ב -Metaverse כגון: הקמת חנויות פופ-אפ וירטואליות, השקעה במיזמי מסחר דיגיטלי בהם ההשקעה מתבצעת במטבעות דיגיטליים, השתתפות באגודות (DAO) לרכישת נכסים וירטואליים והשקעה במטבעות דיגיטליים לצורך ביצוע ההשקעות.

בנוסף, הודיעה נלה דיגיטל בחודש שעבר כי החברה הבת קיארה פינטק (www.kiarafintech.com) החלה להעמיד מימון לסוחרים מקוונים כנגד בטוחות שהן נכסים מקוונים. במסגרת זו, קיארה מאפשרת הקדמת תשלומים באתרי מסחר דיגיטליים כמו אמזון, וולמרט, טרגט ודומיהם ומספקת הלוואות לצרכי הון חוזר לסוחרים באתרי סחר דיגיטליים, כאשר בחודשים הקרובים בכוונתה להיכנס לתחום מימון שמהווה חידוש ברמה עולמית - הקדמת תשלומים למשתמשים בפלטפורמות של משפיעני רשת. בעתיד, מתכוונת קיארה להתחיל גם במתן שירותי סליקה לסוחרים בפלטפורמות דיגיטליות ופיזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully